hoe slow?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:55 schreef Copycat het volgende:
That's the question...
Vooralsnog gaan we chatten!!!
Slow genoeg zodat ik morgen tijdens het werken niet een compleet topic mis lijkt me een aardig strevenquote:
Na het discussiëren over singles-topics ben ik dan ook mijn doelen wat realistischer gaan kiezenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:05 schreef Copycat het volgende:
En een streven dat niet bepaald onhaalbaar is.
samenvatting voor de kijkers thuisquote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dus voor haar is het eigenlijk heel recent. Gewoon kijken hoe het loopt, meer kan je niet doen.
Alleen wel lullig van die achteraf opmerkingen.
Ok, eens kijken of ik het goed begrijp:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef coz het volgende:
btw , heb al één hele reactie uit het andere topic
[..]
samenvatting voor de kijkers thuis
meid met ex (4jaar) sinds januari .. die ik al een kleine 10 jaar eigenlijk best leuk vind maar zij woonde altijd te ver, of ik had zelf een vriendin of zij had een vriend enzenz.
ze is stiekem wel verre familie (nicht van zwager ,reeds zonder familienaam) en op die manier hoorde ik viaviaviavia dat zij
- geen goed meisje zou zijn (:dit soort opmerkingen zijn echt raadsels voor mij)
- ik moest oppassen want ze zou janenalleman inpalmen sinds het uit is
ik vroeg mezelf dus sterk af of men t laatste kon merken als ik met haar in bed lag, iig als het andersom zou zijn (net uit, verwerksex willen) en ik had een gewillige meid in me bed dan .. .en daar ik dit niet merkte
nouja conclusie die ik zelf ook al had gemaakt... gewoon afwachten en chillen
toch blijf ik de paranoide modus ook nog een beetje houden
onze familieboom zit al raar zat in elkaar
Gewoon er voor gaan... Niet zo slap doen... Beter wat risico's nemen met vele diepte- en hoogtepunten, dan alles op veilig te hebben gespeeldquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef coz het volgende:
btw , heb al één hele reactie uit het andere topic
[..]
samenvatting voor de kijkers thuis
meid met ex (4jaar) sinds januari .. die ik al een kleine 10 jaar eigenlijk best leuk vind maar zij woonde altijd te ver, of ik had zelf een vriendin of zij had een vriend enzenz.
ze is stiekem wel verre familie (nicht van zwager ,reeds zonder familienaam) en op die manier hoorde ik viaviaviavia dat zij
- geen goed meisje zou zijn (:dit soort opmerkingen zijn echt raadsels voor mij)
- ik moest oppassen want ze zou janenalleman inpalmen sinds het uit is
ik vroeg mezelf dus sterk af of men t laatste kon merken als ik met haar in bed lag, iig als het andersom zou zijn (net uit, verwerksex willen) en ik had een gewillige meid in me bed dan .. .en daar ik dit niet merkte
nouja conclusie die ik zelf ook al had gemaakt... gewoon afwachten en chillen
toch blijf ik de paranoide modus ook nog een beetje houden
onze familieboom zit al raar zat in elkaar
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, eens kijken of ik het goed begrijp:
pcies...quote:- Je kent al 10 jaar# een meid die sinds januari een ex heeft waar ze vier jaar mee had
- Ze is het nichtje van je zwager, dus van de man van je zus, geen bloedverwant dus maar hele verre aangetrouwde familie .....
Maar als je haar leuk vindt, en zij vindt jou leuk, wat maakt het dan uit wat anderen er van denken?
Werken hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
goedemorgen, iedereen is wel lekker vroeg wakker
had dorst dus dan moet je wel je bed uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ga gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:29 schreef Myriam7 het volgende:
Goedemorgen iedereen !!..Ik hoop dat iedereen zo happy is als mij![]()
Is hier iemand van de dames trouwens al eens naar een Libelle-dag geweest?
Is dat wat? of is dat alleen maar voor saaie mutsen? Mijn zus wil gaan, en ik weet eigenlijk niet zo goed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |