Allemaal door diequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef Ruis het volgende:
maar nu heb ik dus alweer een R&P topic in mn AT
ik heb helaas geen twee weken de tijd om dat uit te leggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:38 schreef Panthera1984 het volgende:
Wat is er verkeerd met R&P?
Ik zag je anders ook al in hvjjn hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:
* Tranceptor zag kans om hier ondanks zijn zelfopgelegde postverbod in R&P dit toch te posten
Jezus redt mensen, verspreid het woord! Jezus redt...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
En wat een toevoeging het is.
Kon je het toch niet tegenhouden? Was het sterker dan jezelf?
Maar Jezus redt ons van den kwade geesten, hij sprak tot mij in mijn droom. Stelletje heidenen, op de brandstapel met jullie infidelsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:18 schreef Copycat het volgende:
Oh God!!! Is het al zo ver met je gekomen???
Je bent meer dan welkom, hoor... als je Jezus maar in de gang laat staan.
Jezus zou nooit een rode bus gebruiken, dat is Pieter Post manquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Pheno het volgende:
Het is een rode bus, gij heiden!
De CD bus zou nuttiger zijn geweest...
Wat ik me nou al jaren afvraag is hoe die poes van hem nou heet?! Weet iemand dat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef Pheno het volgende:
Tss, die Pieter wordt ook steeds brutaler. Zeker werkeloos geworden door de opkomst van email
Nee we vragen niet hoe jij je poes noemt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:33 schreef Panthera1984 het volgende:
miauw
Jij kan ook niet tegen een geintjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:37 schreef Panthera1984 het volgende:
![]()
vriendelijk weer
ga maar weer weg uit R&P![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |