Inderdaad. Veel succes examenkanidaten!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Wolkje het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga vandaag een satijnen dekbedovertrek kopen![]()
nu eerst eens wat eten.
En een beetje duimen voor de examenkandidaten![]()
![]()
![]()
hm... Helaas deel ik je gevoel niet:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:55 schreef Ynske het volgende:
Moet t ff kwijt, maar ik heb geweldig genoten gister![]()
![]()
![]()
![]()
zit dus nu op t werk met:
* veel te weinig geslapen te hebben
* veel te veel gedronken te hebben
* bril op omdat ik mijn lenzen vergeten was uit te doen
* vlinders in mijn buik
* en een heel goed gevoel over gister!!!
je moet alleen niet met een satijnen pyama in een bed duiken waar er satijnen lakens enzo liggen want dat glij je zo je bed weer uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Slaapt een satijnen dekbedovertrek dan lekkerder dan een katoenen (of hoe dat ook heet)?
Veel plezier dan vanavond.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
hm... Helaas deel ik je gevoel niet:
* te weinig geslapen
* niet genoeg gedronken
* bril vergeten (what else is new)
* Geen vlinders (wat een rare kerel is het ook. geen hoogte van te krijgen)
* een neutraal gevoel over gister
vanavond ga ik uit eten met een lekkere ex van mijdat wordt vast beter
Ahh, dat is leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:43 schreef Sc0rPi0n het volgende:
ik ga vandaag een fietsje kopen bij de Intertoys. Zoeen die je zelf kan aanduwen mbv een stang.
Examens zijn zo overtrokken. Die haal je toch met gemak johquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Wolkje het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ga vandaag een satijnen dekbedovertrek kopen![]()
nu eerst eens wat eten.
En een beetje duimen voor de examenkandidaten![]()
![]()
![]()
Euh jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Ha fietsje voor kinderen... altijd een zeer interessant onderwerp
Dat heb je met mensen die kinderen hebben, ze praten nergens anders meer overquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Ha fietsje voor kinderen... altijd een zeer interessant onderwerp
Schattig is dat he?! Vaak zijn kinderen blij met zulke kleine dingetjes... Ik gaf mijn achternichtje laatst zo'n supergoedkoop dokterssetje. Nou ik moest de hele avond ziek zijn en beter en andersomquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb je met mensen die kinderen hebben, ze praten nergens anders meer over![]()
+10 (opluchting)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, Ach ik vind kinderen best leuk..... Bij een ander
Ruisquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef melismay het volgende:
Hahahaha, Ach ik vind kinderen best leuk..... Bij een ander
nogal!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ruis
Raak ik nu nog meer in de gratie?
Ach, ons kennende is dat over een maandje toch weer voorbijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef Ruis het volgende:
maar nu heb ik dus alweer een R&P topic in mn AT
Dan moet je ook niet op mij willen reageren Beebiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef Ruis het volgende:
maar nu heb ik dus alweer een R&P topic in mn AT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |