Is Trancie mod ofzo??quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Zullen we het dan maar weer over neuken hebben?
Altijd weer Scorp hè, die het onderwerp daarheen dirigeert...
En trouwens: in + slowchatten we toch nooit?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag terrasdate met die dame van afgelopen vrijdag?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
En trouwens: in + slowchatten we toch nooit?![]()
Troost u, ik moet examens opstellenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:20 schreef nixxx het volgende:
[..]lekken!!!!!
Ik wil ook terras opmaar ik moet verslag maken... ach en wee.... (al het derde topic waar ik in spam dat ik geen verslag wil schrijven
)
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:13 schreef Copycat het volgende:
Vrijdag terrasdate met die dame van afgelopen vrijdag?
Ik moet zaterdag en zondag voetbaltoernooi spelen. Dat betekent veel hangen, biertjes drinken en heel soms even een stukje voetballen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:24 schreef DarkElf het volgende:
zaterdag lekker bij vriendinnetje op hun terras aan het water hangen, roseetje erbij
en de heren moeten nuttige dingen doen dan, ahhh zielig
Neej rossig... Ben amsterdammer weet je nog... Verschil tussen kennen en kunnen kannen we nietquote:
quote:
Ik hoop toch altijd op een andere beloning na een kookpartijtjequote:Op woensdag 25 mei 2005 14:26 schreef Ynske het volgende:
ikke vandaag ook daten
hij gaat voor me koken vanavond... en daarna gaan we terrasje pikken
afstudeerverslag.. deadlines enzo... en ik ben eigenlijk al een paar jaar te laatquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:22 schreef Copycat het volgende:
In mijn studententijd heb ik menig 'zelfdoe'module laten schieten omdat het terrasje veel te aanlokkelijk was. Waardoor ik een half jaar later afstudeerde.
Niet dat ik je op slechte ideeën wil brengen.
Dan geeft het toch niets als je nu nog een dagje extra van de zon genietquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
afstudeerverslag.. deadlines enzo... en ik ben eigenlijk al een paar jaar te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |