quote:Op maandag 23 mei 2005 22:12 schreef Marty26 het volgende:
ANARCHY!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klootzakken!
Rell Schoppen stelletje ********quote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef yvonne het volgende:
En dit wordt godverdomme een reeks!!!
Jah!quote:
nee, Ripleyquote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef yvonne het volgende:
Gaat Marty vreemd??????????????
Nee gek! Mother-Mother is mijn kapster!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef yvonne het volgende:
Gaat Marty vreemd??????????????
Mot je een mep?quote:
Niet waarquote:
ja en koffiejuf , wanneer komen jij en ripley nou s deze kant op?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee gek! Mother-Mother is mijn kapster!
Tuukquote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
JAJA!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptquote:
ja als ze terug isquote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en koffiejuf , wanneer komen jij en ripley nou s deze kant op?
jammer dat ze nu vakantie is t word 30 graden weekend![]()
Nou, op zich he... op zich is het in Cuba ook best lekker weer. Denk ik. Dus. Enzo.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja en koffiejuf , wanneer komen jij en ripley nou s deze kant op?
jammer dat ze nu vakantie is t word 30 graden weekend![]()
gezelliequote:Op maandag 23 mei 2005 22:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ja als ze terug ishad gezegd dat we met de kleine helden van jou naar het strand moesten
Vond ze helemaal leuk
Ontkennisfasequote:Op maandag 23 mei 2005 22:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Niet waar![]()
* Marty26 is helamaal verliefd!
Tuurlijk snap ik dat Heatwave een lul is.quote:
Jullie zijn net zwaan-kleef-aan met z'n tweeen.quote:En ik zou nooit vreemd gaan dat weet jij wel!
tis waarschijnlijk ook n iets mooier strand als hier mjaquote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, op zich he... op zich is het in Cuba ook best lekker weer. Denk ik. Dus. Enzo.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nou, op zich he... op zich is het in Cuba ook best lekker weer. Denk ik. Dus. Enzo.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef AMD64 het volgende:
mother-mother. Kan jij mijn haar is knippen?
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat Heatwave een lul is..
[..]
Jullie zijn net zwaan-kleef-aan met z'n tweeen.
Zo klef, brrrrrrr..
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef AMD64 het volgende:
mother-mother. Kan jij mijn haar is knippen?
Ripley denkt daar heel anders overquote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef MUUS het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik dat Heatwave een lul is..
Dat denk jij.quote:
Een ferme liefdevolle knuffel met het slachtoffer!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zich wel vrij goed te behandelen hoor.
Ik ben toch voorstander van kanker.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op zich wel vrij goed te behandelen hoor.
Daar word je ook nog eens lekker dun van.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:29 schreef R2cksson het volgende:
Ik ben toch voorstander van kanker.
Ik en vele met mij vinden R2cksson een grote randdebielquote:Op maandag 23 mei 2005 22:31 schreef Marty26 het volgende:
tralalalal 1 2 3 relllen ?
Mee eens met kanker spot je nietquote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik en vele met mij vinden R2cksson een grote randdebiel
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:31 schreef Marty26 het volgende:
tralalalal 1 2 3 relllen ?
*kicks bosbeetlequote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]neuk
waaaaaaarom mollen jullie niks !!!!
Het scheelt met scheermesjes kopen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar word je ook nog eens lekker dun van.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]neuk
waaaaaaarom mollen jullie niks !!!!
Gelukkig wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:
Ah... de echte mannen durven je uit te maken voor de idioot die je bent, de jongens zitten bang in een hoekje.. ?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Het scheidt op die manier het kaf van het koren. The boys from the mźn. Enz.
Ze spelen nu weerquote:Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ze hadden een leuke eerste cd .. 'tot de schijt ons dood' had alleen een leuke titel
nooit meer draaien het rad zal nooit meer draaienquote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ze spelen nu weersinds een jaartje ofzo
Moet je dood, hoer?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nooit meer draaien het rad zal nooit meer draaien
Je bent best mannelijk ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah... de echte mannen durven je uit te maken voor de idioot die je bent, de jongens zitten bang in een hoekje.. ?
ladies love cool james ...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Boys 2 Mźn, ook puicke muziek.
Vooral dat ene nummer met LL.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef R2cksson het volgende:
Heeft al iemand op de topic-report geklikt?!
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Boys 2 Mźn, ook puicke muziek.
Vooral dat ene nummer met LL.
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef R2cksson het volgende:
quote:
ja dr staat in "kijk daar een kanarie met een linkje : http://www.dierenartschristenhuis.nl/ka1.jpg"quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef R2cksson het volgende:
hypothetisch mźn.. hypothetisch..quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ukkie? Zie eerst maar eens de 20 te halen, smurf.
Dat iemand mij overtreft is een hypothese ja.quote:
Een kleine 20 kilo te zwaar, slechte ogen en lelijk voor het leven. Ik zou mijn onzekerheid ook achter woorden verbergen!quote:
Ik ga ook even kijken.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Een kleine 20 kilo te zwaar, slechte ogen en lelijk voor het leven. Ik zou mijn onzekerheid ook achter woorden verbergen!![]()
Dat hoef je niet duidelijk te maken, daar ben je al mee bezig sinds je je geregged hebt.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Een kleine 20 kilo te zwaar, slechte ogen en lelijk voor het leven. Ik zou mijn onzekerheid ook achter woorden verbergen!![]()
quote:
Nu wel iig...quote:Dol op:
Teeuwen..
Owwwww... naja, ik zit op onz dus ik leer het van de meesters he..quote:Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat hoef je niet duidelijk te maken, daar ben je al mee bezig sinds je je geregged hebt.
In het land der blinden...quote:
Yeah right, ik had een ban...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Owwwww... naja, ik zit op onz dus ik leer het van de meesters he..
De meesters van de bagger? Ja, daar ben je goed in. Maar dat is niet iets om trots op te wezen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Owwwww... naja, ik zit op onz dus ik leer het van de meesters he..
Dan ben ķk in ieder geval nog ergens goed in..quote:Op maandag 23 mei 2005 23:01 schreef Shirley het volgende:
[..]
De meesters van de bagger? Ja, daar ben je goed in. Maar dat is niet iets om trots op te wezen.
Vertel eerst maar eens waarom jij hem een randdebiel vind.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dan ben ķk in ieder geval nog ergens goed in..
Maar vertel eens, waarom is R2cksson geen randdebiel?
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens waarom jij hem een randdebiel vind.
Zoiets bedoel je?quote:
Ik heb die niet nodig om indruk te maken.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]ik durf tenminste pics in mn fobo te zetten
wie zegt dat ze die foto's plaatst om indruk te maken?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb die niet nodig om indruk te maken.
Meekijken is ook het enige wat je kan.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja als het nog een beetje leuk bashen was oke maar dis gewoon saai om mee te kijken
Nou, die kwam vast hard aan!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:11 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Meekijken is ook het enige wat je kan.
Ja, inderdaad, als ze indruk zou willen maken dan hield ze ze voor zichzelf...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie zegt dat ze die foto's plaatst om indruk te maken?
Ach kind, je bent te naief om daar doorheen te kijken. Echt zo'n kortzichtig persoon die al over mensen oordeelt na 5 minuten.quote:
Precies.. er is vast ook wel iemand die die semi-ganstah foto's van jou kan waarderenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, als ze indruk zou willen maken dan hield ze ze voor zichzelf...
Maar ach, wansmaak is ook smaak.
IS DAT SOMS WEER MIJN SCHULD?!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef MUUS het volgende:
Goddomme, wat een matige rel.
Zijn nog altijd leuker dan die josti foto's van jou.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies.. er is vast ook wel iemand die die semi-ganstah foto's van jou kan waarderen
gelukkig is jouw smaak nog niet tot algemeen geldende regel gekozenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:12 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, als ze indruk zou willen maken dan hield ze ze voor zichzelf...
Maar ach, wansmaak is ook smaak.
mja net wat ik zei dusquote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef MUUS het volgende:
Goddomme, wat een matige rel.
zij neemt der eigen foto's tenminste niet serieusquote:Op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zijn nog altijd leuker dan die josti foto's van jou.
Oh ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
IS DAT SOMS WEER MIJN SCHULD?!
Ik zit nog in de proeftijd verdomme!
Nee, niet iedereen kan zo goed/beter zijn als/dan ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig is jouw smaak nog niet tot algemeen geldende regel gekozen
Nee, zou ik ook niet doen als ik haar was geweest.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
zij neemt der eigen foto's tenminste niet serieus
Nee, op oogverblindend mooie vrouwen kan ik gewoonweg niet schelden. Sorry.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh ja..
Scheld mij dan grof uit. Ik vraag dan geen ban aan..
moet je wat compenseren ofzo dat je je ego hier zo tentoonsteltquote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen kan zo goed/beter zijn als/dan ik.
Ach, als ik de rest van zn postgeschiedenis bekijk...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach kind, je bent te naief om daar doorheen te kijken. Echt zo'n kortzichtig persoon die al over mensen oordeelt na 5 minuten.
Dan kan je dus wel op mij schelden.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nee, op oogverblindend mooie vrouwen kan ik gewoonweg niet schelden. Sorry.
Alleen als ik in je zit.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan kan je dus wel op mij schelden.
Komt u maar..
En jij gaat er prat op dat iedere user bloedserieus is in z'n posts, en zo irl ook is? Dan ben je nog naiever dan ik dacht.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, als ik de rest van zn postgeschiedenis bekijk...
*genuanceerder voor mevrouw: R2cksson heeft met deze post een opmerking geplaatst die ik persoonlijk niet geheel kon waarderen. Al dan niet 'grappig' of 'populistisch' bedoeld.
Zo beter?
Ow.. nee sorry.. nee echt.. ow.. ja.. absoluut..quote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook niet doen als ik haar was geweest.
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ow.. nee sorry.. nee echt.. ow.. ja.. absoluut..
Jouw foto's zijn natuurlijk.. ocharme.. echt.. ja.. GEWELDIG
Ik heb het over de śser R2ckssonquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
En jij gaat er prat op dat iedere user bloedserieus is in z'n posts, en zo irl ook is? Dan ben je nog naiever dan ik dacht.
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ow.. nee sorry.. nee echt.. ow.. ja.. absoluut..
Jouw foto's zijn natuurlijk.. ocharme.. echt.. ja.. GEWELDIG
waar heeft ze gezegt dat ze irl zo over hem denktquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
En jij gaat er prat op dat iedere user bloedserieus is in z'n posts, en zo irl ook is? Dan ben je nog naiever dan ik dacht.
Dan nog. Kijk es verder dan je neus lang is, maar goed, ik kan nu wel begrijpen dat hij z'n echte ik niet aan jou gaat tonen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
Nee, dat heb ik nooit beweerd. Kind, je bent nog triester dan ik dacht
zullen er vast wel meerdere geweest zijn de gemiddelde user hier een beetje kennendequote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij heeft R2cksson mij ook wel eens kanker toegewenst in het verre verleden. Ik weet alleen niet meer waar ik het moest krijgen.
Of was dat iemand anders?
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
waar heeft ze gezegt dat ze irl zo over hem denkt
dat ik jouw hier een kankergrafhoer vind waarvan ik het liefst zou zien dat ze door een roedel wilde honden anaal verkracht werd, zegt toch ook niet dat ik je irl geen lief meisje vind![]()
Ik heb het niet over zn echte 'ik', die interesseert me ook geen reet eerlijk gezegd...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan nog. Kijk es verder dan je neus lang is, maar goed, ik kan nu wel begrijpen dat hij z'n echte ik niet aan jou gaat tonen.
Ik denk toch echt iemand anders... !!!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef MUUS het volgende:
Volgens mij heeft R2cksson mij ook wel eens kanker toegewenst in het verre verleden. Ik weet alleen niet meer waar ik het moest krijgen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef MUUS het volgende:
Je hebt nog geen foto's gezien, je interesse is begrijpelijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over zn echte 'ik', die interesseert me ook geen reet eerlijk gezegd...
Noem je dit een rel? Je hebt nog nooit een echte rel meegemaakt man...vroeger, voor al die baggeraars, toen waren er pas rellen!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef Janetje het volgende:
[..]dit is echt een slechte rel
Ach een beetje triest zijn heeft nog nooit iemand geschaad toch?
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Je hebt nog geen foto's gezien, je interesse is begrijpelijk.
Dat is het.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:26 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Je hebt nog geen foto's gezien, je interesse is begrijpelijk.
mja op internet zijn mensen vaak anders dan irl ja, dat weet ik ook wel, dus hoe ik over iemand denk als ie online is kan best anders zijn dan hoe ik over die persoon irl denk.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]Heb jij internet gedachtes dan? Ik bedoel met irl dus hoe iemand in het dagelijks leven is, dus niet op internet.
Kan best, ik heb al zoveel naar mijn hoofd geslingerd gekregen en dan raakt een mens wel eens in de war he?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik denk toch echt iemand anders... !!!
Nederlands is een ingewikkelde taal.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef Janetje het volgende:
[..]lezen is moeilijk.. dat begrijp ik...
Dat zeg ik.. dit is niks..quote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Noem je dit een rel? Je hebt nog nooit een echte rel meegemaakt man...vroeger, voor al die baggeraars, toen waren er pas rellen!
En dan? Meerellen?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. dit is niks..
Jah, ik wou dat ik er in die tijd al bij was geweest..
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dan? Meerellen?Je bakt er niks van.
En dan imiteren? Lekker origineel.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:33 schreef Janetje het volgende:
[..]dan had ik tenminste een goed voorbeeld gehad
quote:
Nee, dat weet ik. Denk je dat ik mijn flame skills op jou loslaat? Dat is zonde, die bewaar ik liever voor relwaardige personen.quote:
Succes met zoeken schatquote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Denk je dat ik mijn flame skills op jou loslaat? Dat is zonde, die bewaar ik liever voor relwaardige personen.
Kwaliteit jongen daar kun je nog wat van lerenquote:
Verkapte post-hier-een-cryptisch-plaatje-van-yvonne post?.. steekt haar neus overal in en is hoorny ??quote:
Ben je het weekend weer wezen jagen?quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |