Hey Portier!quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:17 schreef portier het volgende:
Hai Blinky.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:46 schreef Blinky het volgende:
Ik ben weer beter
Nog wel een klein beetje gammel, en verkouden klink ik nog steeds, maar ik functioneer weer redelijk normaal. Mijn collega's verklaren me voor gek dat ik op een vrijdag weer begin.
Ze waren wel weer blij dat ik er was en dat is ook wel fijn om te horen.
Als vanoudsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
en hoe is het weer om op je werk te zijn?
Believe me, ik heb er mijn redenen voorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef nixxx het volgende:![]()
![]()
Woeiiiiii
![]()
![]()
je bent gek dat je op een vrijdag weer begint
Een leuke kerel?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
Believe me, ik heb er mijn redenen voor
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Als vanouds
Er is in de tussentijd ook gewoon niets gebeurd.
Opbiechten jij!!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
Believe me, ik heb er mijn redenen voor
Ja, maar niet hier. Die zit nu ziek thuis.quote:
Ik wil na mijn driemaanden contract heel graag een jaarcontract. Daarom wilde ik in de eerste instantie niet ziek zijn. Maar goed, je kunt niet halfdood op je werk zitten.quote:
Van mij mag hetquote:
AMD, beterschap!!!!quote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:44 schreef Blinky het volgende:
In elk geval iedereen bedankt voor jullie belangstelling!
Tsja.. zou het erg lullig vinden als ze je om een griep je contract niet verlengen zouden.. als het nou een chronisch iets was dan kon ik het wel begrijpen (ook al is dat volgens mij niet helemaal toegestaan)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:55 schreef Blinky het volgende:
Ik wil na mijn driemaanden contract heel graag een jaarcontract. Daarom wilde ik in de eerste instantie niet ziek zijn. Maar goed, je kunt niet halfdood op je werk zitten.
Ja, ik heb hem gewaarschuwd maar hij wilde niet luisteren!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tsja.. zou het erg lullig vinden als ze je om een griep je contract niet verlengen zouden.. als het nou een chronisch iets was dan kon ik het wel begrijpen (ook al is dat volgens mij niet helemaal toegestaan)en je hebt je lieve kerel aangestoken
foei toch.....
Je krijgt hem zeker welquote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem gewaarschuwd maar hij wilde niet luisteren!
En ik hoop ook niet dat dit mij de das om doet, maar het is afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |