Motie aangenomenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef Bob-B het volgende:
Motie: Nederlands achter ons laten?
Postkrickerquote:
Het stuk sloeg nergens op. Zoals de schrijfster al zei:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef kippiej het volgende:
Een stuk tekst over roken is okay trouwens.
Was het dan ook volledig met de schrijfster eens![]()
En daar zit het hem juist. Prachtige vergelijkingen worden getrokken, overgewicht, Tour de France... Wie lijdt daaronder? De personen zelf, misschien. Maar nu is er bij rokers ook nog het fenomeen meerokers. Daar sterven ook mensen aan. Nu zullen dat er niet veel zijn, maar er is zeker overlast voor niet-rokers als je overal zou mogen roken. Ikzelf heb er nu in somige cafés of restaurants nog last van (astma), en als roken alleen in eigen huis toegestaan zou zijn zou dat ideaal zijn. Niet omdat ze niet mogen genieten en zichzelf er de dood mee in jagen, moeten ze vooral doen, laat ze zich maar lekker doodspuiten of wat dan ook als zij dat willen. Zolang ze er maar niemand mee schaden. En de schrijfster ging uit van niet, wat ik een belachelijke aanname vind.quote:Waarom zouden wij, rokers, niet opkomen voor het recht op genot, zelfs als dat ongezond is? Voor het recht om onverstandig te zijn, mits we daarmee niemand schaden?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:22 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Het nederlands ging wel redelijk, ik moet een 4,9 halen, en ik had iets van 28 punten ofzo als ik het na tel, trek daar 5 van af, en ik zit denk ik nog wel goed.
Desalniettemin ga ik veel klagen voor het algemene belang![]()
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:59 schreef Youssef het volgende:
Klopt ook geen ene fuck van."Theoretisch" gezien zou je met 39 punten een hoger cijfer kunnen halen dan met 40 punten als je die normering aanhoudt.
Kijk dan toch nog maar eens naar het pdf filetje. Ik zal het wel even letterlijk overnemen:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:16 schreef peejdorie het volgende:
[..]
tuurlijk niet
ligt aan de normering, als ze de gelijke normering krijgen kun je echt geen hoger punt halen met 39 punten dan met 40.![]()
quote:Score, cijfer tussen .. en ..
39: 7,5 ==> 9,5
40: 7,7 ==> 9,3
ja maar als je naar het trieste nakijkmodel kijkt of weet hoe het werkt, dan wete je ook dat het geen reet geeft om de loop van je samenvatting. Je krijgt punten als je precies de zelfe woorden in je samenvatting hebt staan als op het correctiemodel. Op het model wordt nix gezegd over hoe de zinsopbouw moet zijn. Het is gewoon triest. Ze proberen van talen exacte vakken te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:32 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Uiteraard worden verbindingswoorden goedgeteld. Die zijn zelfs beter, aldus mijn docente.
Met verbindingswoorden stimuleer je een goedlopende tekst. "Gevolg: " is haast telegramstijl te noemen.
ja dat viel mij ook al op. Ik zat dus ook te twijvelen om 1 van de antwoorden te veranderen maar heb het toch maar niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:12 schreef Youssef het volgende:
Godver, echt frustrerend om te zien dat je iets soms fout hebt verbeterd
Vraag 11 en 16 vond ik op elkaar lijkenIk ga daar denk ik over klagen bij het LAKS.
Wat vinden jullie?
Bij 11 had ik het goede antwoord ingevuld (C: Het sublieme maakt het leven leefbaar) en toen ik bij 16 aan kwam (B: want het helpt het leven aan te kunnen) heb ik van 11 A gemaakt (het sublieme maakt brengt de mens tot inkeer. Want: Door het sublieme gaan mensen ipv iets gevaarlijk vinden bijvoorbeeld opeens de Alpen beklimmen (inkeer).![]()
Anders waren die vragen gewoon dus hetzelfde
![]()
Dus omdat ze anders hetzelfde waren heb ik van 11 maar A gemaakt.
wat waren B en D ook alsweer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef KarmaniaK het volgende:
Ik heb bij mijn nakijkrondje 1D veranderd in 1B. Toch weer een puntje gescoord![]()
ah fuck niet goed gekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Kijk dan toch nog maar eens naar het pdf filetje. Ik zal het wel even letterlijk overnemen:
[..]![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |