*grin*quote:
ik zou bijna zeggen: foto's maar ja daar zit geen geluid en sfeer bijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*grin*
Was live ook weerik ben nog steeds jaloers dat je bent geweest
Volgende keer ga je mee!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:47 schreef Prego het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*grin*
Was live ook weerik ben nog steeds jaloers dat je bent geweest
ik zou bijna zeggen: foto's maar ja daar zit geen geluid en sfeer bij![]()
Ik weeg 60KG geen 60TON!quote:
In my arms baby yeahquote:
Eigenlijk is de cd (Destroy Rock 'n Roll) gewoon goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Maar idd, da samplen is goed gelukt!! Vaak vind ik het nl klinken alsof het de maker aan creativiteit ontbrak
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:10 schreef petre86 het volgende:
waar gaat het ihn over?.. wie is mylo?
Oh ja, die cd is weer her-uitgebracht hoorde ik op de radio! Toch eens luisteren ergens... downloaden gaat wat moeilijk... helaas... (te veel, de hele tijd een que oid). Ik begin opeens naar erg andere muziek te luisteren dan normaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eigenlijk is de cd (Destroy Rock 'n Roll) gewoon goed
Een paar lekkere dansnummers, een paar lounge-nummers, wat zomergevoelliedjes en wat achtergrondmuziekjes. Gevarieerd.
Ik heb 'm volledig digitaal, dus als ik 'm moet zippen en sturen via MSN dan gil je maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, die cd is weer her-uitgebracht hoorde ik op de radio! Toch eens luisteren ergens... downloaden gaat wat moeilijk... helaas... (te veel, de hele tijd een que oid). Ik begin opeens naar erg andere muziek te luisteren dan normaal
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 'm volledig digitaal, dus als ik 'm moet zippen en sturen via MSN dan gil je maar
Ik heb vanavond dansles dus het kan zijn dat het morgen wordt, maar je moet maar ff MSN-gillen danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
*GIL!!!!*
Wat lief!!!Dat je dat doet!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |