Ja Doffy, hier moet ik even ingrijpen. Vrouwen zijn ook nog voor andere dingen goed dan alleen voortplanten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar alle mannen worden homofiel daarna begrijp ik?
Koken, afwas, stofzuigen zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja Doffy, hier moet ik even ingrijpen. Vrouwen zijn ook nog voor andere dingen goed dan alleen voortplanten.
Ik zie 't probleem nietquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef Maethor het volgende:
Ja Doffy, hier moet ik even ingrijpen. Vrouwen zijn ook nog voor andere dingen goed dan alleen voortplanten.
quote:
een de watte ervaring?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:01 schreef placebeau het volgende:
Bij mijzelf is alle twijfel nu weggenomen. Ik begon dit topic te lezen, en dacht, nu is thabit wel een beetje uit zijn nek aan het lullen.
Maar op dat moment begon mijn neus te bloeden (ik typ dit bericht met één hand nu).
Dit is me een contemplatieve randervaring zoals ik er in jaren geen gehad heb
Jammer dat je er zo over denkt. Ik zal vanavond voor je bidden om God tot vergiffenis te vragen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:36 schreef geeha het volgende:
het ingewikkelde en wonderlijke leven is dus te mooi om zo maar te kunnen zijn onststaan ? Mensen willen maar niet stil staan bij het feit dat 'wat' of misschien 'wie' in staat is het leven in een keer te scheppen zoals het nu is zelf nog veel groter en ingewikkelder is dan dit leven op aarde ? En dat is er wel zomaar ? Moet dat ook niet eerst ergens vandaan zijn gekomen ? Als dit leven nooit zomaar zou kunnen zijn ontstaan, dan mag je op z'n minst die stelling ook voor 'god' zelf laten gelden..
Ik zou het eerder neusstraal noemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef thabit het volgende:
Je maakt jezelf onaantrekkelijk met een bloedneus. Dat kan ik toch niet als "neutraal" beschouwen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |