abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27287985
Mensen, vandaag is er iets wonderlijks gebeurd. Vanmorgen werd ik op een onverwacht moment door een diep inzicht getroffen. Was ik voorheen nog overtuigd evolutionist, evenzo overtuigend is daar een eind aan gekomen.

U zult zich nu waarschijnlijk afvragen wat er gebeurd is? Er kwam plotsklaps een positieve hoeveelheid bloed uit mijn linker neusgat tot aan mijn lippen naar beneden kruipen. Na even nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik een bloedneus moest hebben.

"Wat is het evolutionaire voordeel van een bloedneus?", begon ik mij als toenmalig evolutionist af te vragen. Aangezien bloedneuzen geen enkele bijdrage leveren aan het instandhouden van de menselijke soort, nog enige seksuele aantrekkingskracht op wie dan ook uitoefenen, kon ik niet anders dan concluderen dat evolutie geen bloedneuzen kan laten ontstaan.

De schepping, de enige andere optie, moest dus wel waar zijn. Maar waarom zou de Schepper mensen bloedneuzen geven? Als straf kan het niet dienen, want zo erg is een bloedneus nu ook weer niet. Diep nadenkend kreeg ik een nog groter inzicht dan zojuist. Wat had de bloedneus bij mijzelf veroorzaakt? Inderdaad! Het inzicht dat God en de schepping waarheid zijn! Dat moet dus wel de functie van de bloedneus zijn. Dit geeft ook direct een extra bevestiging voor de schepping: het onstaan van bloedneuzen is er logisch mee te verklaren. Ze hebben in een door God geschapen wereld een functie, namelijk een signaal afgeven dat God bestaat.

Wel, ik heb gezegd.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:04:54 #2
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27288166
Ik ga er serieus op in
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef thabit het volgende:
Mensen, vandaag is er iets wonderlijks gebeurd. Vanmorgen werd ik op een onverwacht moment door een diep inzicht getroffen. Was ik voorheen nog overtuigd evolutionist, evenzo overtuigend is daar een eind aan gekomen.
Je verstand, wat doe je?
quote:
U zult zich nu waarschijnlijk afvragen wat er gebeurd is? Er kwam plotsklaps een positieve hoeveelheid bloed uit mijn linker neusgat tot aan mijn lippen naar beneden kruipen. Na even nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik een bloedneus moest hebben.
Is dat bewezen?
quote:
"Wat is het evolutionaire voordeel van een bloedneus?", begon ik mij als toenmalig evolutionist af te vragen. Aangezien bloedneuzen geen enkele bijdrage leveren aan het instandhouden van de menselijke soort, nog enige seksuele aantrekkingskracht op wie dan ook uitoefenen, kon ik niet anders dan concluderen dat evolutie geen bloedneuzen kan laten ontstaan.
Wanneer mensen met bloedneus evengoed kunnen overleven als mensen zonder bloedneus is er geen enkele reden waarom de evolutie dit mankementje eruit sodemietert door enkel de individuen met een stevige neuswand te laten overleven
quote:
De schepping, de enige andere optie, moest dus wel waar zijn. Maar waarom zou de Schepper mensen bloedneuzen geven? Als straf kan het niet dienen, want zo erg is een bloedneus nu ook weer niet. Diep nadenkend kreeg ik een nog groter inzicht dan zojuist. Wat had de bloedneus bij mijzelf veroorzaakt? Inderdaad! Het inzicht dat God en de schepping waarheid zijn! Dat moet dus wel de functie van de bloedneus zijn. Dit geeft ook direct een extra bevestiging voor de schepping: het onstaan van bloedneuzen is er logisch mee te verklaren. Ze hebben in een door God geschapen wereld een functie, namelijk een signaal afgeven dat God bestaat.
Wel, ik heb gezegd.
Fossielen zijn door god in de grond geplaatst om de wetenschappers te fokken.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27288386
Thabit, blijf van dat bier af.
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef kanaiken het volgende:
Fossielen zijn door god in de grond geplaatst om de wetenschappers te fokken.
Nee, door de muizen.

Maar on topic: evolutie zorgt er niet voor dat alle 'onnodige' dingen verdwijnen. Eigenschappen die voordeel opleveren geven een individu een voorsprong op andere, levert een eigenschap nadelen op, dan bestaat er een hogere kans dat het individu sterft zonder nakomelingen. Een bloedneus is in die zin 'neutraal'.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_27288430
Je maakt jezelf onaantrekkelijk met een bloedneus. Dat kan ik toch niet als "neutraal" beschouwen!
  maandag 23 mei 2005 @ 21:12:57 #5
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27288463
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef thabit het volgende:
Je maakt jezelf onaantrekkelijk met een bloedneus. Dat kan ik toch niet als "neutraal" beschouwen!
Als je kinderen krijgt ondanks de bloedneus is het neutraal
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27288564
Schopje naar ONZ?

Die bloedneus gaat toch weer over? En is dus niet belemmerend voor je survival of the fittest? Kortom: geen selectiecriterium.
pi_27288574
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef thabit het volgende:
Je gaat er niet vroegtijdig dood aan, en het levert geen significant nadeel op bij het vinden van een partner.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_27288646
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Maethor het volgende:

[..]

Je gaat er niet vroegtijdig dood aan, en het levert geen significant nadeel op bij het vinden van een partner.
Vandaag heb ik geen partner gevonden, dus dat spreekt jouw post weer tegen.
pi_27288671
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Maethor het volgende:

[..]

Kan misschien zelfs helpen als een zorgzaam vrouwtje het ziet.
pi_27288704
Ik weet niet of de Schepper ook een Internetaansluiting heeft, Thabit ?
(Misschien heeft Hij zo''n aansluiting niet nodig of is het bij Hem wireless)
Wat zal Zijn reactie zijn op jouw verhaal?
Welke straf zal jouw ten deel vallen?
Allah en Jaweh zijn zeer wraakzuchtige goden en hebben geen gevoel voor humor.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:20:49 #11
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_27288718
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kan misschien zelfs helpen als een zorgzaam vrouwtje het ziet.
Ik bedoel maar! Al die SPW-ers gelijk op je af
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_27288764
pi_27288801
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef thabit het volgende:

[..]

Vandaag heb ik geen partner gevonden, dus dat spreekt jouw post weer tegen.
Natuurlijk niet. Heb je concrete aanwijzingen dat dat kwam door je bloedneus?
pi_27288898
Volgens mij is het allemaal het werk van de
Thabit moet zijn onreine gedachten zuiveren met zuivere wiskunde
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_27288918
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:23 schreef Maethor het volgende:

[..]

Ik moest een tentamen surveilleren. Getuige de ervaringen van een collega is dat de ideale manier om aan een partner te geraken. Er zat toevallig ook nog wat vrouwelijk schoon in de zaal. Maar ja, tijdens het surveilleren kreeg ik een bloedneus. Einde verhaal dus.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:28:41 #16
8369 speknek
Another day another slay
pi_27288969
Als denken aan god tegenwoordig een bloedneus oplevert, dan is dat een duidelijk teken dat ongelovig zijn een positieve mutatie vormt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27289035
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:26 schreef thabit het volgende:

[..]

Ik moest een tentamen surveilleren. Getuige de ervaringen van een collega is dat de ideale manier om aan een partner te geraken. Er zat toevallig ook nog wat vrouwelijk schoon in de zaal. Maar ja, tijdens het surveilleren kreeg ik een bloedneus. Einde verhaal dus.
Tja, moet je je bloed ook maar niet over hun werk sproeien.
  maandag 23 mei 2005 @ 21:35:34 #18
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27289241
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef speknek het volgende:
Als denken aan god tegenwoordig een bloedneus oplevert, dan is dat een duidelijk teken dat ongelovig zijn een positieve mutatie vormt.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_27289274
bestaan van God ? gaan we allemaal naar dezelfde hemel ? verdienen mensen die meer geleden hebben een zelfde plek dan mensen die het redelijk goed gehad hebben ? dat is oneerlijk.. misschien is er iets meer, maar zeker niet absoluut almachtigs,
pi_27289369
Ik wist dat het nog wel eens goed zou komen met jou. Nu krijgt Bach ook een veel diepere betekenis voor je.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  maandag 23 mei 2005 @ 21:39:29 #21
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_27289408
VARIETEITEN!
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  maandag 23 mei 2005 @ 21:40:54 #22
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27289467
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:23 schreef Maethor het volgende:

[..]

Ik steun TS hierin... Ik heb menig bloedneus gehad in mijn leven, echter nog nooit heb ik op dat moment een dame het hof gemaakt...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:42:09 #23
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_27289515
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik steun TS hierin... Ik heb menig bloedneus gehad in mijn leven, echter nog nooit heb ik op dat moment een dame het hof gemaakt...
Ook geen bloed onder je neus gekregen terwijl je haar het hof maakte?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  maandag 23 mei 2005 @ 21:43:12 #24
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27289551
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef thabit het volgende:
Mensen, vandaag is er iets wonderlijks gebeurd.
[..]
Wel, ik heb gezegd.
Dit soort zondige posts hebben ervoor gezorgd dat mensen door God gestraft zijn met bloedneuzen! De gedachte alleen al dat de almachtige god bloedneuzen nodig zou hebben om Zijn Woord te verspreiden!

Natuurlijk is het wel een straf van God. Maar Hij is Liefdevol en wil het beste voor jou, dus in plaats van jou als het onderkruipend ongedierte dat je bent van deze planeet af te zwiepen, geeft Hij jou in Zijn oneindige Genade slechts een bloedneus!

Verheug je dus in deze straf van God! Ketter!

PS. Zul je er wel aan denken dat je volgens Leviticus de komende 3 weken niet in de buurt van Zijn Tempel mag komen, vanwege dit onreine teken van zondigheid?

2
'Nuff said
  maandag 23 mei 2005 @ 21:44:39 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_27289615
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef R2cksson het volgende:

[..]

Ook geen bloed onder je neus gekregen terwijl je haar het hof maakte?
Ik doe alleen aan kontneuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')