Je verstand, wat doe je?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef thabit het volgende:
Mensen, vandaag is er iets wonderlijks gebeurd. Vanmorgen werd ik op een onverwacht moment door een diep inzicht getroffen. Was ik voorheen nog overtuigd evolutionist, evenzo overtuigend is daar een eind aan gekomen.
Is dat bewezen?quote:U zult zich nu waarschijnlijk afvragen wat er gebeurd is? Er kwam plotsklaps een positieve hoeveelheid bloed uit mijn linker neusgat tot aan mijn lippen naar beneden kruipen. Na even nadenken kwam ik tot de conclusie dat ik een bloedneus moest hebben.
Wanneer mensen met bloedneus evengoed kunnen overleven als mensen zonder bloedneus is er geen enkele reden waarom de evolutie dit mankementje eruit sodemietert door enkel de individuen met een stevige neuswand te laten overlevenquote:"Wat is het evolutionaire voordeel van een bloedneus?", begon ik mij als toenmalig evolutionist af te vragen. Aangezien bloedneuzen geen enkele bijdrage leveren aan het instandhouden van de menselijke soort, nog enige seksuele aantrekkingskracht op wie dan ook uitoefenen, kon ik niet anders dan concluderen dat evolutie geen bloedneuzen kan laten ontstaan.
Fossielen zijn door god in de grond geplaatst om de wetenschappers te fokken.quote:De schepping, de enige andere optie, moest dus wel waar zijn. Maar waarom zou de Schepper mensen bloedneuzen geven? Als straf kan het niet dienen, want zo erg is een bloedneus nu ook weer niet. Diep nadenkend kreeg ik een nog groter inzicht dan zojuist. Wat had de bloedneus bij mijzelf veroorzaakt? Inderdaad! Het inzicht dat God en de schepping waarheid zijn! Dat moet dus wel de functie van de bloedneus zijn. Dit geeft ook direct een extra bevestiging voor de schepping: het onstaan van bloedneuzen is er logisch mee te verklaren. Ze hebben in een door God geschapen wereld een functie, namelijk een signaal afgeven dat God bestaat.
Wel, ik heb gezegd.
Nee, door de muizen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:04 schreef kanaiken het volgende:
Fossielen zijn door god in de grond geplaatst om de wetenschappers te fokken.
Als je kinderen krijgt ondanks de bloedneus is het neutraalquote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef thabit het volgende:
Je maakt jezelf onaantrekkelijk met een bloedneus. Dat kan ik toch niet als "neutraal" beschouwen!
Je gaat er niet vroegtijdig dood aan, en het levert geen significant nadeel op bij het vinden van een partner.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef thabit het volgende:
Je maakt jezelf onaantrekkelijk met een bloedneus. Dat kan ik toch niet als "neutraal" beschouwen!
Vandaag heb ik geen partner gevonden, dus dat spreekt jouw post weer tegen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Maethor het volgende:
[..]
Je gaat er niet vroegtijdig dood aan, en het levert geen significant nadeel op bij het vinden van een partner.
Kan misschien zelfs helpen als een zorgzaam vrouwtje het ziet.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Maethor het volgende:
[..]
Je gaat er niet vroegtijdig dood aan, en het levert geen significant nadeel op bij het vinden van een partner.
Ik bedoel maar! Al die SPW-ers gelijk op je afquote:Op maandag 23 mei 2005 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan misschien zelfs helpen als een zorgzaam vrouwtje het ziet.
Natuurlijk niet. Heb je concrete aanwijzingen dat dat kwam door je bloedneus?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:18 schreef thabit het volgende:
[..]
Vandaag heb ik geen partner gevonden, dus dat spreekt jouw post weer tegen.
Ik moest een tentamen surveilleren. Getuige de ervaringen van een collega is dat de ideale manier om aan een partner te geraken. Er zat toevallig ook nog wat vrouwelijk schoon in de zaal. Maar ja, tijdens het surveilleren kreeg ik een bloedneus. Einde verhaal dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heb je concrete aanwijzingen dat dat kwam door je bloedneus?
Tja, moet je je bloed ook maar niet over hun werk sproeien.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:26 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik moest een tentamen surveilleren. Getuige de ervaringen van een collega is dat de ideale manier om aan een partner te geraken. Er zat toevallig ook nog wat vrouwelijk schoon in de zaal. Maar ja, tijdens het surveilleren kreeg ik een bloedneus. Einde verhaal dus.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:28 schreef speknek het volgende:
Als denken aan god tegenwoordig een bloedneus oplevert, dan is dat een duidelijk teken dat ongelovig zijn een positieve mutatie vormt.
Ik steun TS hierin... Ik heb menig bloedneus gehad in mijn leven, echter nog nooit heb ik op dat moment een dame het hof gemaakt...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:23 schreef Maethor het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heb je concrete aanwijzingen dat dat kwam door je bloedneus?
Ook geen bloed onder je neus gekregen terwijl je haar het hof maakte?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik steun TS hierin... Ik heb menig bloedneus gehad in mijn leven, echter nog nooit heb ik op dat moment een dame het hof gemaakt...
Dit soort zondige posts hebben ervoor gezorgd dat mensen door God gestraft zijn met bloedneuzen!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef thabit het volgende:
Mensen, vandaag is er iets wonderlijks gebeurd.
[..]
Wel, ik heb gezegd.
Ik doe alleen aan kontneuken.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ook geen bloed onder je neus gekregen terwijl je haar het hof maakte?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |