Voor jou een vraag voor Hideo een weet..quote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Is dat Big Boss? Of raakt snake ook een oog kwijt.
dat zou ook een nieuw stukje equipment kunnen zijn voor andere gameplay, mischien camera gun alla ghost recon 2 of wat dan ook, het ziet er iig niet uit als een normaal ooglapjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:49 schreef peristilius het volgende:
Is dat Big Boss? Of raakt snake ook een oog kwijt.
Jammer dat het zo duur is...quote:
quote:De Famitsu is altijd een bron voor aankondigingen, zo ook de Famitsu van deze keer. Natuurlijk zit de Tokyo Game Show in de agenda en vele bedrijven willen natuurlijk hun games tonen op de TGS. Wisten jullie overigens dat Ownage ook een Tokyo Game Show reporter heeft in de vorm van Remkos (bij sommigen misschien nog wel bekend). Maar goed, enkele bedrijven hebben verschillende games aangekondigd voor de Playstation3, hieronder een overzicht.
* Extreme
* Project Psychic
* Way Of The Samurai 3
* Hitsuji-Mura
* Super Robot Wars
Hoe duur?quote:Jammer dat het zo duur is...
Denk je dat het minder wordt dan 400quote:Op woensdag 14 september 2005 17:32 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Hoe duur?![]()
Volgens mij weten we nog iets over de prijs.
Holy fuck als dat ingame beelden zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Nog een paar DMC 4 scans:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit.
Ik verwacht hem rond die prijs ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk je dat het minder wordt dan 400?
ze roepen zelf dat ie onbetaalbaar word voor normale huishoudens, keep on dreamingquote:Op woensdag 14 september 2005 17:38 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ik verwacht hem rond die prijs ja.
De technologiën die Sony voor de Ps3 gebruikt zijn van Sony zelf. Dus ze kunnen zelf de prijs laag gaan houden.
Cell en Blu-Ray zullen bij massaproductie veel geld opleveren voor Sony. Moeten ze wel eerst succesvol worden.![]()
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ze roepen zelf dat ie onbetaalbaar word voor normale huishoudens, keep on dreaming
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.
De Ps2 zou ook onbetaalbaar worden. De PSP ook al. Men dacht eerst dat de PSP voor minstens ¤400 in de winkels zou verschijnen. En wat blijkt...niet waar.
Ik verwacht dat Sony zit te bluffen. De Ps3 zal echt niet voor meer dan ¤400 in de winkels gaan vershijnen...
Ow, dan weet je meer dan de rest van de wereldquote:Op woensdag 14 september 2005 17:44 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Snap je het niet? Dat is bullshit. DOor dat gepraat heeft Microsoft hun X360 zo hoog geprijsd.
¤1000,- voor de Ps3?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?
ik ben al 500 euro kwijt aan een 3d kaart die de graphics van een 360 aankan.
ik denk niet dat sony bluft en rustig 1000 euro voor hun apparaat rekenen
Gast. ze schreeuwen zelf dat mensen het niet kunne betalen, heb jij met de hoge pief bij sony een potje tekken gespeeld en de prijs besproken ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:51 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
¤1000,- voor de Ps3?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kom op zeg...![]()
Ja dat vind ik veel voor een console.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
microsoft heeft de xbox 360 hoog geprijst? vind jij 400 euro veel voor een gloednieuwe rete snelle console?
ik ben al 500 euro kwijt aan een 3d kaart die de graphics van een 360 aankan.
ik denk niet dat sony bluft en rustig 1000 euro voor hun apparaat rekenen
Jij moet niet zo naïef zijn...quote:Op woensdag 14 september 2005 17:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast. ze schreeuwen zelf dat mensen het niet kunne betalen, heb jij met de hoge pief bij sony een potje tekken gespeeld en de prijs besproken ofzo?
ze gaan technisch een zwaar geavanceerd product neer zetten, de eerst dvd speler was ook pokke duur, wat denk je dat blu ray gaat kosten? en de rest van de inhoud?quote:Op woensdag 14 september 2005 17:54 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Jij moet niet zo naïef zijn...![]()
Waarom niet? Of denk je dat next-gen alleen mooiere plaatjes is,quote:Op woensdag 14 september 2005 17:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Holy fuck als dat ingame beelden zijn
Next-gen begint dus iig nog niet Nov. 2005 als ik dit zo zie
Ze schreeuwen dat ie duur wordt om bovengenoemde reden (volgens de theorie).quote:Op woensdag 14 september 2005 17:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ze gaan technisch een zwaar geavanceerd product neer zetten, de eerst dvd speler was ook pokke duur, wat denk je dat blu ray gaat kosten? en de rest van de inhoud?
en ze schreeuwen zelf dat ie duur word.
de ps3 word dus duur tot anders bewezen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |