hillarishquote:Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
Grapje, go ahead.
Gijs dat wilde ik net postenquote:
12 meter ookquote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Quinny het volgende:
Zo een goedeavond allemaal
Sjo waar had je dat gezien dan van die roeiboot van 12 meter
Het zal wel passen in het meer, alleen moet Surfer dan niet op dat moment gaan pootje badenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
12 meter ook, die gozer spoort niet hoor
zo groot is dat meer niet eens
Weet O-ren het alquote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb een aquarium gekocht
ik moest alleen een pompje hebben
Was jij niet ziekquote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
Hij mag zelf roeien hoor..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Quinny het volgende:
Momenteel heb jij de modderkuiten he ....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zal wel passen in het meer, alleen moet Surfer dan niet op dat moment gaan pootje baden![]()
Surfer heeft nog wel een pompje voor jequote:
ALLEEEEEEEEN een pompje hè!!!quote:
whahahahahahahaquote:
Nee, ik BEN ziekquote:
Ok, dan mag jij roeien.quote:
Deze:quote:Op maandag 23 mei 2005 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer heeft nog wel een pompje voor je
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
We hebben al 4 sluierstaarten, schijnen beste agressief te zijn....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel leuke hobby, wat voor vis neem je dan?
Ze schijnen bruine mensen te haten en in hun vinger te bijten als ze die in het water doen. Dus pas maar opquote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
We hebben al 4 sluierstaarten, schijnen beste agressief te zijn....
geen idee wat erbij kan eigenlijk....
ligt misschien aan mij, maar ik vond dat als je vluchtig op die foto kijkt die kerel linksboven wel op cho lijktquote:
ik zeg goudvissen en het effect hier postenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*kuch* *kuch*quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.... was op een seminar aanwezig over hoe je het beste Butt plugs rijdquote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
ligt misschien aan mij, maar ik vond dat als je vluchtig op die foto kijkt die kerel linksboven wel op cho lijktdacht ff dat het een dubbele shop was.
![]()
oh?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.... was op een seminar aanwezig over hoe je het beste Butt plugs rijden toen maar meteen een foto sessie gedaan voor de eikel triller
Daanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Quinny het volgende:
Oh en Sjo, dat kartonnen doosje wat om je forza zit, kan je weggooienLeuk he kinderen
Wat is dat?quote:
Het lachen gaat jou ook nog wel een keer vergaanquote:
Euh, is het er zo 1 gijs?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Daaaag Limited Editionquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Quinny het volgende:
Oh en Sjo, dat kartonnen doosje wat om je forza zit, kan je weggooienLeuk he kinderen
Allemaal onze anus laten blekenquote:
Brown maar een dagje thuis blijvenquote:
klopt mijn kind zal etter worden als je af en toe ziet hij Randa & ik elkaar pestenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het lachen gaat jou ook nog wel een keer vergaan
die blijven heel ver buiten bereik staanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef Quinny het volgende:
Ik zie trouwens een beeld voor me van het kind van magneet dat met papa's lego aan het spelen is. Zo'n bouwwerk waar die uren op heeft zitten zweten
hmmm... beetje vreemde zin
Ja verstop je d'r dildo wel eens enzoquote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je af en toe ziet hij Randa & ik elkaar pesten
Echt nog geen idee heeftquote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
die blijven heel ver buiten bereik staankrijgt genoeg andere lego
Spel sucked toch Gijs.quote:
zo ongeveer zien ze er wel uit ja, maar die van ons zijn zwart en hebben van die bolle ogen......quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, is het er zo 1 gijs?
[afbeelding]
Betta splendens
Daarvan kan er maar 1 in een bak worden geplaatst, zijn nogal dominant naar soortgenoten toe dus als je morgen vissen ziet die dood zijn of hun vinnen beginnen te missen..
Of is het een maanvis? Kan dominant zijn, sommige wat meer dan andere. Als ik weer es een agrresieve had die de hele bak op hol bracht, spoelde ik hem door.
Maar heb je er nu al vis inzitten, in het verse water![]()
Je mag de bak ook niet schoonmaken met schoonmakenmiddelenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo ongeveer zien ze er wel uit ja, maar die van ons zijn zwart en hebben van die bolle ogen......
zijn geen maanvissen iig
wij hadden al een bak/ kom achtig iets..... maar we moesten te vaak de bak schoonmaken omdat we geen pomp hebben, dus ik moest ff een pompje kopen, maar ik wilde eigenlijk een grotere bak
maarre..... moet ik ff wachten als ik straks die nieuwe bak gevuld heb??
*leek is*
ah thnxquote:Op maandag 23 mei 2005 20:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je mag de bak ook niet schoonmaken met schoonmakenmiddelen
En je moet een gedeelte van het oude water gebruiken
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ah thnx![]()
punt 1: te laat
punt 2: zie punt 1
Dus morgen moet je weer een dagje ziek blijven, om nieuwe vissen te kopenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ah thnx![]()
Hahahahahhaa dat prutsenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ah thnx![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
zo ongeveer zien ze er wel uit ja, maar die van ons zijn zwart en hebben van die bolle ogen......
zijn geen maanvissen iig
wij hadden al een bak/ kom achtig iets..... maar we moesten te vaak de bak schoonmaken omdat we geen pomp hebben, dus ik moest ff een pompje kopen, maar ik wilde eigenlijk een grotere bak
*leek is*
Ow die zwarte vissen zoals bij de chinees.. soort goudvis heb je dan zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zijn geen maanvissen iig
*leek is*
Brown kan een nieuwe schaal kopen dusquote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow die zwarte vissen zoals bij de chinees.. soort goudvis heb je dan zeker?
Dat ... of black molly's, als je er daar een paar van hebt, heb je er volgende maand 20 bij, die vissen neuken als konijnen man
Heb je koud water vissen zoals goudvissen kan dat best wel met vers water denk ik.. anders moet je de bak met water vullen en een tijdje laten staan tot je oud water hebt, betere PH waarde krijg je dan. En das belangrijk voor de vis, anders gaat ie dood
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, is het er zo 1 gijs?
[afbeelding]
Betta splendens
Daarvan kan er maar 1 in een bak worden geplaatst, zijn nogal dominant naar soortgenoten toe dus als je morgen vissen ziet die dood zijn of hun vinnen beginnen te missen..
Of is het een maanvis? Kan dominant zijn, sommige wat meer dan andere. Als ik weer es een agrresieve had die de hele bak op hol bracht, spoelde ik hem door.
Maar heb je er nu al vis inzitten, in het verse water![]()
idd en aquatan en natrivec kopen, chemische middeltjes die het water nog beter maken voor de vissen, maar voor die jij beschijft is dat niet nodig, kunnen veel hebben (minder dan de standaard goudvis maar stukke meer dan een tropishe vis als bijv de discus) wel jammer op zich dat je met deze vissen begint (wel fijn aangezien je er echt nog niets vanaf weetquote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat ... of black molly's, als je er daar een paar van hebt, heb je er volgende maand 20 bij, die vissen neuken als konijnen man
Heb je koud water vissen zoals goudvissen kan dat best wel met vers water denk ik.. anders moet je de bak met water vullen en een tijdje laten staan tot je oud water hebt, betere PH waarde krijg je dan. En das belangrijk voor de vis, anders gaat ie dood
volgens mij is hij zijn kaak van de grond op aan het rapen van verbazingquote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd en aquatan en natrivec kopen, chemische middeltjes die het water nog beter maken voor de vissen, maar voor die jij beschijft is dat niet nodig, kunnen veel hebben (minder dan de standaard goudvis maar stukke meer dan een tropishe vis als bijv de discus) wel jammer op zich dat je met deze vissen begint (wel fijn aangezien je er echt nog niets vanaf weet) want erg lekker combineren ze niet. Maar kunnen toch best nog aardig wat andere soorten bij hoor. Verwarm je het water al of is het echt alleen nog maar een extra grote vissebak die je hebt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Quinny het volgende:
Ohja Sjo, ik was vanmiddag nog even met Daan bij de prenatal. En toen had die weer die kikker te pakkenHeb hem maar gekocht voor hem
Als die er niets meer mee wilt doen. Is die leuk voor het nieuwe brusje. Maar nu hier thuis krijgt de kikker kusjes
Jaquote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Quinny het volgende:
Ohja Sjo, ik was vanmiddag nog even met Daan bij de prenatal. En toen had die weer die kikker te pakkenHeb hem maar gekocht voor hem
Als die er niets meer mee wilt doen. Is die leuk voor het nieuwe brusje. Maar nu hier thuis krijgt de kikker kusjes
"Kan" goed gaan ja,... kheb in een bak van 200x80x80 gezien dat het niet goed gingquote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Een beta splenden (siamese kempvis) vergelijken met een sluierstaart (veredelde goudvis)
dat kan echt niet hoor bastard!
(ow ik heb deze dus wel in mijn aquarium, twee mannetjes zelfs, en een boel vrouwtjes. als er maar genoeg vrouwen zijn en de ruimte groot genoeg "kan" het goed gaan, gaat hier dus prima)
katoen Gijs katoenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Kan" goed gaan ja,... kheb in een bak van 200x80x80 gezien dat het niet goed ging![]()
Ach die verglijking.. negers en vissen, geen verstand van joh.. vraag ze wat over zand, of hoe je een hut bouwt, water zoekt misschien...
Nee dat nu klopt nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat lief, ligt dat mannetje nog niet op een oor dan?
Ik vond hem wel grappig.quote:
Je mag wel ff een steur lenen van mequote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd en aquatan en natrivec kopen, chemische middeltjes die het water nog beter maken voor de vissen, maar voor die jij beschijft is dat niet nodig, kunnen veel hebben (minder dan de standaard goudvis maar stukke meer dan een tropishe vis als bijv de discus) wel jammer op zich dat je met deze vissen begint (wel fijn aangezien je er echt nog niets vanaf weet) want erg lekker combineren ze niet. Maar kunnen toch best nog aardig wat andere soorten bij hoor. Verwarm je het water al of is het echt alleen nog maar een extra grote vissebak die je hebt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef Bastard het volgende:
Ik laat mn kind gewoon heeel lang op.. kan ik ook uitslapen ...
Oh sorry Strollie bolliequote:
Whahahaha, jij gaat zoooooooooooooooooo afzienquote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef Bastard het volgende:
Ik laat mn kind gewoon heeel lang op.. kan ik ook uitslapen ...
zal ik dat gewoon doenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:27 schreef Bastard het volgende:
De F1 punten zijn weer binnen trouwens...
Schop die Roy er maar uit, die trekt het gemiddelde omlaag
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef Quinny het volgende:
Oh sorry Strollie bollie
Ja hij is erg grappig
Gijs leven word verder een hel, maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahaha, jij gaat zoooooooooooooooooo afzien
tis het wel waard natuurlijk, maar zooooooooooooooooo afzien
En dat zegt onze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahaha, jij gaat zoooooooooooooooooo afzien
tis het wel waard natuurlijk, maar zooooooooooooooooo afzien
Welja, vlgs mij heeft ie ook nog helemaal niks gedaan aan zn team ook... kan niet anders... zo slecht is niemand!quote:
WHAHAHAHAHAHAquote:
Die bovenste hebben we iddquote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
nope, de f1 manager van fokquote:Op maandag 23 mei 2005 21:35 schreef Quinny het volgende:
Hoe dom kan je zijn. Ik zit maar te denken waar jullie het steeds over hebben. forza!![]()
Speelt je man Forza nog vaak?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:35 schreef Quinny het volgende:
Hoe dom kan je zijn. Ik zit maar te denken waar jullie het steeds over hebben. forza!![]()
Tsja, die krengen gaan van lelijkheid niet doodquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Die bovenste hebben we idd![]()
tot nu toe doen ze het goed
Dan ben ik toch nog dommer dan ik dachtquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope, de f1 manager van fokhttp://f1.fok.nl
duidelijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan ben ik toch nog dommer dan ik dacht
blond he!
Heb je al bij v&a gekekenquote:
Foooorzaaquote:
Heb nog nooit wat veranderd na de 1ste racequote:Op maandag 23 mei 2005 21:30 schreef Magneet het volgende:
die struikrover kunnen we ook wel dumpen trouwens, dan doet die neger het nog beter
Kan hem nu niet meer als Limited Edition verkopen iigquote:
ik vind het allebei wel leuke dingen hebben, pgr2 heb je veel meer gelijke wagens en komt het op skills aan, bij Forza kan je met tunen heel veel doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Chocobo het volgende:
Vind trouwens sowieso dat Forza minder gespeelt wordt dan andere games of ligt het aan mij. Had jij niet al veeeel meer uur in PGR2 zitten B na de eerste 2 weken ? Vind je PGR2 niet beter ? Ik begin het te horen namelijk om me heen !
Volgende week!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:41 schreef Chocobo het volgende:
Foooorzaa![]()
Nee,.. vorige week laatste dag avonddienst gehad en nu weer de hele week... gaat er niet van komen !
Nope, heb het alleen onmogenlijk druk. Kom gewoon niet aan gamen toe. Zit op 35% sp. Heb toch het gevoel dat als ik de SP heb uitgespeeld het pas echt begintquote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Chocobo het volgende:
Vind trouwens sowieso dat Forza minder gespeelt wordt dan andere games of ligt het aan mij. Had jij niet al veeeel meer uur in PGR2 zitten B na de eerste 2 weken ? Vind je PGR2 niet beter ? Ik begin het te horen namelijk om me heen !
Tenzij er iemand is die wilt weten hoeveel tandje Daan al heeftquote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan hem nu niet meer als Limited Edition verkopen iig
Jaaaaaaquote:Op maandag 23 mei 2005 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgende week!
[afbeelding]
[afbeelding]
ja dat wel.... beetje kleuren en shit.... wat heb jij?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tsja, die krengen gaan van lelijkheid niet dood
Vind je het niet leuker beetje tropische vissen te nemen dan?
Heb jou de eerste week niet online gezien maar drukte is nou eenmaal begrijpelijk en sommige zaken gaan voor gamenquote:
Je moet eens weten waar ik me tanden straks in ga zetten !quote:Op maandag 23 mei 2005 21:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Tenzij er iemand is die wilt weten hoeveel tandje Daan al heeft![]()
Ik ben nu druk bezig met TW2006. Zit op iets van 50%.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef Chocobo het volgende:
JaaaaaaDie ga ik als ik terugkom van vakantie gamen !!!!
In een boterham met pindakaas?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet eens weten waar ik me tanden straks in ga zetten !![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Want ik ga slapie doen, aangezien ik vanmorgen zo dom ben geweest door te zeggen dat jij morgen, overmorgen en overovermorgen mag uitslapen![]()
Gijs, met PGR2 was ik werkeloos... tuurlijk gamede ik meer.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Chocobo het volgende:
Ja daag tis goed met je Gijs.. eerste weekend was je er niet, hele week er op was je er niet.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daag tis goed met je Gijs.. eerste weekend was je er niet, hele week er op was je er niet.
Nee hoor schat!quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
In een boterham met pindakaas?
Want ik ga slapie doen, aangezien ik vanmorgen zo dom ben geweest door te zeggen dat jij morgen, overmorgen en overovermorgen mag uitslapen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:11 schreef Bastard het volgende:
Kga trouwens ook pitten, beetje bijslapen van het weekend
Zondag half 11 thuis, Gijsje79 was in slaap gevallen in de trein.. waren allebei zooo mol.
Hij sliep al vanaf Arnhem, word ie wakker bij Utrecht CS, ik zeg kom we gaan. Zegt ie, ja ik kom er zo aan.. ik stap uit, loop naar een bord om de tijden te checken.
Hoor ik PFFFFIIIEEEET.. KSSSJJTT... daag peet.. belde m wakker, wist niet waar die was![]()
Volgende halte Duivendrecht, zag de Arena al
Ik bel hem wel wakker morgen... en overmorgen en over over morgenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
In een boterham met pindakaas?
Je hebt hem weer verkocht hequote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hoor schat!
Jij mag morgen ook uitslapen
Vuilequote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee hoor schat!
Jij mag morgen ook uitslapen
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 23 mei 2005 22:11 schreef Bastard het volgende:
Kga trouwens ook pitten, beetje bijslapen van het weekend
Zondag half 11 thuis, Gijsje79 was in slaap gevallen in de trein.. waren allebei zooo mol.
Hij sliep al vanaf Arnhem, word ie wakker bij Utrecht CS, ik zeg kom we gaan. Zegt ie, ja ik kom er zo aan.. ik stap uit, loop naar een bord om de tijden te checken.
Hoor ik PFFFFIIIEEEET.. KSSSJJTT... daag peet.. belde m wakker, wist niet waar die was![]()
Volgende halte Duivendrecht, zag de Arena al
die hij posste kan er evt wel bij hoor 1 man en stelletje vrouwtjes (en nog wel meer, vraag maar aan de aquariumspecialist waar je ze haalt) en anders de al oude goudvis hequote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja dat wel.... beetje kleuren en shit.... wat heb jij?
maar ik ben niet iemand die andere vissen wegdoet ofzo......
Haaaaaaaaaaai Rensquote:
ben jij gekquote:Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je die neger een beetje verzorgd?
quote:
JA heerlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... poepie!!
Nog 1 weekje dan zitten we er
Ik ook...quote:
Trustenquote:
Outsource je spam filter bij ons,.... komt er niks aanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...spamuitbraak op het werk. 400 nieuwe mails.
Ja, dat beslis ik!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:41 schreef Chocobo het volgende:
Outsource je spam filter bij ons,.... komt er niks aan
spam & virus op het moment is er nl ook een duits virus bezig ( alsof niet alle Duitsers een virus zijn )quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat beslis ik!
Zijn allemaal wazige Duitse mails.
Yep, en die linken naar extreem rechtse sites.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, dat beslis ik!
Zijn allemaal wazige Duitse mails.
Goeie vraag +1quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Oi, wanneer gaan jullie nou es echt springen dan?
jaaaa. ik heb zo het ideee dat het stilletjes word weggemoffeld.. onder het mom van "eerst op vakantie" ...quote:
Precies, eerst wind en dan vakantie, en dan steeds verder verschuiven enzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
jaaaa. ik heb zo het ideee dat het stilletjes word weggemoffeld.. onder het mom van "eerst op vakantie" ...
Mietjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies, eerst wind en dan vakantie, en dan steeds verder verschuiven enzoDat gaat niet goed zo...
Kom op kerels wees een ventquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies, eerst wind en dan vakantie, en dan steeds verder verschuiven enzoDat gaat niet goed zo...
ikke iig 5 juniquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
Oi, wanneer gaan jullie nou es echt springen dan?
Whahahahahaquote:
ik werd om 7 uur uit mn bed gehaald door de vrouwen van mijn gilde (club binnen mn studentenvereniging), ze hadden voor alle mannen een ontbijt klaar gemaakt. Om fucking 7 uur s ochtendsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:21 schreef O-Ren het volgende:
Ik heb vannacht heerlijk geslapen.
Lekker uitgeslapen
Toen was ik al bijna op kantoor luie aarsch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef kepler het volgende:
ik werd om 7 uur uit mn bed gehaald door de vrouwen van mijn gilde (club binnen mn studentenvereniging), ze hadden voor alle mannen een ontbijt klaar gemaakt. Om fucking 7 uur s ochtends![]()
Geilquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
ik werd om 7 uur uit mn bed gehaald door de vrouwen van mijn gilde (club binnen mn studentenvereniging), ze hadden voor alle mannen een ontbijt klaar gemaakt. Om fucking 7 uur s ochtends![]()
Nee die is nog thuisquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
Is neger alweer "beter" trouwens?
Maar wel leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:33 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent zelf een luie aarsch, ik heb op dit moment meer gedaan thuis dan jij op kantoor waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna op kantoor luie aarsch.
Heb je geneukt dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef kepler het volgende:
je bent zelf een luie aarsch, ik heb op dit moment meer gedaan thuis dan jij op kantoor waarschijnlijk
Hoeveel dagen in de week werk jij ook alweerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Toen was ik al bijna op kantoor luie aarsch.
Teveel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel dagen in de week werk jij ook alweer
Ik niet. 3D camera zie ik wel bij MGS4 en die twee eerste MGS games kun je ook downloaden en spelen met een MSX-emulator.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wel lekker dat Konami
Brengen ze MGS3: Substance uit, met 3D camera(!), veel extra's en de 2 aller eerste Metal Gear games van de MSX....kan ik deel 3 weer verkopen
Wil MGS3 nog wel een paar keer door heen spelen (vind het tot nu toe de beste game van 2005) en speel liever op een console dan op de pcquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik niet. 3D camera zie ik wel bij MGS4 en die twee eerste MGS games kun je ook downloaden en spelen met een MSX-emulator.
Overigens vraag ik me af of die oude MSX-delen niet ontzettend tegenvallen. Hojima heeft zelf gezegd dat die meer lijken op pac-man met soldaten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wil MGS3 nog wel een paar keer door heen spelen (vind het tot nu toe de beste game van 2005) en speel liever op een console dan op de pc
Is dat nou moeilijk? Met één hand gamen?quote:
Jah, maar niet onmogelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijk? Met één hand gamen?
EN NOU OPTIEFEN UIT DEZE REEKSquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die eerste metal gear games sucken aarschZo slecht...
NEE DONKEY KONG IS WEL NORMAAL ZEKER????quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is de deal met die aapjesJe gaat me toch niet vertellen dat je die echt in de game tegenkomt?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
EN NOU OPTIEFEN UIT DEZE REEKS![]()
![]()
Jij hebt zo GEEN verstand van games he!!!!
Toen jij aan je tiet van je moeder lag te lurken had ik MGS al uitgespeeld.. in zwatr/wit notabene bleef ik spelen omdat het zo'n sterk spel was, vooral in die tijd, en nog!!
Kben gestopt na het deel op die plotons in de zee... viel me eerlijk gezegd wat tegen qua scenario allemaal, maar bleef wel goeie speelbaarheid houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]![]()
Wat vond jij van deel 3 ? B.
@Roy, die aapjes komen alleen in de extra's voor.
Deel 2 viel tegen na het SS gedeelte, maar deel 3 maakt alles weer goed, geloof me !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kben gestopt na het deel op die plotons in de zee... viel me eerlijk gezegd wat tegen qua scenario allemaal, maar bleef wel goeie speelbaarheid houden.
![]()
Toen jij aan je tiet van je moeder lag te lurken had ik MGS al uitgespeeld.. in zwatr/wit notabene bleef ik spelen omdat het zo'n sterk spel was, vooral in die tijd, en nog!!
Oww die mgs..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bastard, de oude Metal Gear games zijn kut. Face it. Voor die tijd waren ze vast leuk, maar nu kan dat eeeeeecht niet meer. Drie pixels die je door bruine en groene brij moet laten lopen op zoek naar vijandige driepixelbeestjes.
Ohw, en Donkey Kong kan wel ja, want dat spel heeft helemaal niet als doel om realistisch te zijn![]()
Dingen kostten geen drol meer, vooral niet 2de hands...kan je meteen met GT4 aan de slagquote:
Juist ja. Wie had er nou geen verstand van gamesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oww die mgs..
Dacht dat je het spel bedoelde op de PSone..
Ik wacht wel op een port naar de xboxquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dingen kostten geen drol meer, vooral niet 2de hands...kan je meteen met GT4 aan de slag
Maar MGS3 moet je echt ervaren, ook door de beste voice-acting ooit
Dat heb je nog steeds niet hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist ja. Wie had er nou geen verstand van games
Hee.. hou je bek nou es en ga je nuttig maken door de LUNA one man show mp3 te zoeken!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist ja. Wie had er nou geen verstand van games
Ja, die komt er dus nietquote:
Denk dat ik m ook zeker wel cool zou vinden.. probeer er maar niet aan te denken.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, die komt er dus niet
Wil de Ps2 niet bij je promoten hoor, ik gun je MGS3 alleen
Ik leef iig niet meer in het 32 bit tijdperkquote:
Serieus, nergens te vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee.. hou je bek nou es en ga je nuttig maken door de LUNA one man show mp3 te zoeken!!
Veel oude platen... en Darkraver was zooo toppie.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik leef iig niet meer in het 32 bit tijdperk
Had er graag bij geweest. Net als bij Sensation Blackquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Veel oude platen... en Darkraver was zooo toppie.
Heb tot 0630 nog staan springen.. allemaal mensen onderuit op de tribune
Wel veel jong grut trouwens, maar genoeg oldbee's handjes gegeven.
[..]
![]()
Boem tssss boem tsss boem tsss boem tesss...... stilte,... tsss tsss tss ts ts ts BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM, B, B, B BOEM BOEM .......... etc. etc.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had er graag bij geweest. Net als bij Sensation Black
Ik hou van FFVII, mag ik?!quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik hou van FFVII, mag ik?!
Verder speel ik nog nauwelijks 32-bit spellen
En hedendaagse games interesseren me ook heel erg
En dat het liefst 9u langquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Boem tssss boem tsss boem tsss boem tesss...... stilte,... tsss tsss tss ts ts ts BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM BOEM, B, B, B BOEM BOEM .......... etc. etc.
Sensation is voor stakkersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had er graag bij geweest. Net als bij Sensation Black
Gijs ik neem liever een eikelpiercing !quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Sensation is voor stakkers
Tiesto beste DJ ter wereld? Please
En half nederland huppeld er achter aan
quote:
Gelukkig hebben jullie er verstand vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik neem liever een eikelpiercing !
Net zoveel als jij verstand van games hebtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig hebben jullie er verstand van
Voorspelbaar - 3quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Net zoveel als jij verstand van games hebt
Nee, gelukkig niet. Maar we hebben wel smaak.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs.. platen als "braincracking-Neophyte" en "in my house".. ene klapper na de volgende volgde.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. platen als "braincracking-Neophyte" en "in my house".. ene klapper na de volgende volgde.
Dreamteam feest lijkt me leuker eigenlijk .. weet je zeker wat ze gaan draaienquote:
Alsjeblieft niet Gijsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja was zekers lachen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dreamteam feest lijkt me leuker eigenlijk .. weet je zeker wat ze gaan draaien
Zo gelachen van het weekend
Over 1.5 jaar is het zover he?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef Strolie75 het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer:
http://www.japantours.nl
Gister zo gelachen om dat verhaal van die klootzakquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Terug weg lekker slapen in de trein en weer wakker worden in Maastricht.
Tsss, tsss, tsss,........... en BOEM BOEM BOEM BOEMquote:
Ja was wel kapot na de nacht dus ff slapen en ja hoor telefoon.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gister zo gelachen om dat verhaal van die klootzak![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef Ker_Plunk het volgende:
Over 1.5 jaar is het zover he?
Ik wacht wel op Hong Kong Airport met een bordje met " Strol, wa?"
Godver, de respectquote:
Ja mooiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:42 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja was wel kapot na de nacht dus ff slapen en ja hoor telefoon.
Hij zei al dat ie in Utrecht zat, ik zo ff denken dacht dat doet ie snel ik moet er nog komen.
Volgende halte Duivendrecht.![]()
Ooooooooooooooooooooooowwwwwwquote:
Waaromquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
OoooooooooooooooooooooowwwwwwVolgens mij heeft Struik nu last.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check voor Outblast eens Cho en Strol
Vooralquote:
Ik heb dat ook weleens. Als je er over nadenkt gaat het nergens over, maar tis zo leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
Net gedouched,... zo gelachen en gegniffelt... even nadenken over een ochtendje Gijsjes:
Je zuigt in games, en jij sucked in muziek, stap in dan.... BOEM BOEM, Tss tss,... slapen in treinen, Donkey Konga etc etc
*Wellicht slechtste smilie ooit ziet*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Base Alert![]()
OMG !
Life Sentence.... * Chocobo gabbert
[afbeelding]
Dat gelul door elkaar ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:58 schreef Chocobo het volgende:
Net gedouched,... zo gelachen en gegniffelt... even nadenken over een ochtendje Gijsjes:
Je zuigt in games, en jij sucked in muziek, stap in dan.... BOEM BOEM, Tss tss,... slapen in treinen, Donkey Konga etc etc
Robotnikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:02 schreef Chocobo het volgende:
Base Alert![]()
OMG !
Life Sentence.... * Chocobo gabbert
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
RobotnikWat een geniaaaaaaaaaaaaaale smilie
Gijsjesquote:
Leg het glas neer en pak een emmer zou ik zeggen !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef mr_Brown het volgende:
Hoeveel water moet er in zo'n bak man![]()
blijf gieten
Teveel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:07 schreef mr_Brown het volgende:
Hoeveel water moet er in zo'n bak man![]()
blijf gieten
morgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |