hillarishquote:Op maandag 23 mei 2005 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
Grapje, go ahead.
Gijs dat wilde ik net postenquote:
12 meter ookquote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Quinny het volgende:
Zo een goedeavond allemaal
Sjo waar had je dat gezien dan van die roeiboot van 12 meter
Het zal wel passen in het meer, alleen moet Surfer dan niet op dat moment gaan pootje badenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
12 meter ook, die gozer spoort niet hoor
zo groot is dat meer niet eens
Weet O-ren het alquote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
ik heb een aquarium gekocht
ik moest alleen een pompje hebben
Was jij niet ziekquote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
Hij mag zelf roeien hoor..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Quinny het volgende:
Momenteel heb jij de modderkuiten he ....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het zal wel passen in het meer, alleen moet Surfer dan niet op dat moment gaan pootje baden![]()
Surfer heeft nog wel een pompje voor jequote:
ALLEEEEEEEEN een pompje hè!!!quote:
whahahahahahahaquote:
Nee, ik BEN ziekquote:
Ok, dan mag jij roeien.quote:
Deze:quote:Op maandag 23 mei 2005 19:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Surfer heeft nog wel een pompje voor je
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef mr_Brown het volgende:
We hebben al 4 sluierstaarten, schijnen beste agressief te zijn....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel leuke hobby, wat voor vis neem je dan?
Ze schijnen bruine mensen te haten en in hun vinger te bijten als ze die in het water doen. Dus pas maar opquote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
We hebben al 4 sluierstaarten, schijnen beste agressief te zijn....
geen idee wat erbij kan eigenlijk....
ligt misschien aan mij, maar ik vond dat als je vluchtig op die foto kijkt die kerel linksboven wel op cho lijktquote:
ik zeg goudvissen en het effect hier postenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*kuch* *kuch*quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.... was op een seminar aanwezig over hoe je het beste Butt plugs rijdquote:Op maandag 23 mei 2005 20:12 schreef QueenR het volgende:
[..]
ligt misschien aan mij, maar ik vond dat als je vluchtig op die foto kijkt die kerel linksboven wel op cho lijktdacht ff dat het een dubbele shop was.
![]()
oh?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.... was op een seminar aanwezig over hoe je het beste Butt plugs rijden toen maar meteen een foto sessie gedaan voor de eikel triller
Daanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Quinny het volgende:
Oh en Sjo, dat kartonnen doosje wat om je forza zit, kan je weggooienLeuk he kinderen
Wat is dat?quote:
Het lachen gaat jou ook nog wel een keer vergaanquote:
Euh, is het er zo 1 gijs?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Daaaag Limited Editionquote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Quinny het volgende:
Oh en Sjo, dat kartonnen doosje wat om je forza zit, kan je weggooienLeuk he kinderen
Allemaal onze anus laten blekenquote:
Brown maar een dagje thuis blijvenquote:
klopt mijn kind zal etter worden als je af en toe ziet hij Randa & ik elkaar pestenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het lachen gaat jou ook nog wel een keer vergaan
die blijven heel ver buiten bereik staanquote:Op maandag 23 mei 2005 20:25 schreef Quinny het volgende:
Ik zie trouwens een beeld voor me van het kind van magneet dat met papa's lego aan het spelen is. Zo'n bouwwerk waar die uren op heeft zitten zweten
hmmm... beetje vreemde zin
Ja verstop je d'r dildo wel eens enzoquote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
als je af en toe ziet hij Randa & ik elkaar pesten
Echt nog geen idee heeftquote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
die blijven heel ver buiten bereik staankrijgt genoeg andere lego
Spel sucked toch Gijs.quote:
zo ongeveer zien ze er wel uit ja, maar die van ons zijn zwart en hebben van die bolle ogen......quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, is het er zo 1 gijs?
[afbeelding]
Betta splendens
Daarvan kan er maar 1 in een bak worden geplaatst, zijn nogal dominant naar soortgenoten toe dus als je morgen vissen ziet die dood zijn of hun vinnen beginnen te missen..
Of is het een maanvis? Kan dominant zijn, sommige wat meer dan andere. Als ik weer es een agrresieve had die de hele bak op hol bracht, spoelde ik hem door.
Maar heb je er nu al vis inzitten, in het verse water![]()
Je mag de bak ook niet schoonmaken met schoonmakenmiddelenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zo ongeveer zien ze er wel uit ja, maar die van ons zijn zwart en hebben van die bolle ogen......
zijn geen maanvissen iig
wij hadden al een bak/ kom achtig iets..... maar we moesten te vaak de bak schoonmaken omdat we geen pomp hebben, dus ik moest ff een pompje kopen, maar ik wilde eigenlijk een grotere bak
maarre..... moet ik ff wachten als ik straks die nieuwe bak gevuld heb??
*leek is*
ah thnxquote:Op maandag 23 mei 2005 20:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je mag de bak ook niet schoonmaken met schoonmakenmiddelen
En je moet een gedeelte van het oude water gebruiken
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ah thnx![]()
punt 1: te laat
punt 2: zie punt 1
Dus morgen moet je weer een dagje ziek blijven, om nieuwe vissen te kopenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ah thnx![]()
Hahahahahhaa dat prutsenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:52 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ah thnx![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
zo ongeveer zien ze er wel uit ja, maar die van ons zijn zwart en hebben van die bolle ogen......
zijn geen maanvissen iig
wij hadden al een bak/ kom achtig iets..... maar we moesten te vaak de bak schoonmaken omdat we geen pomp hebben, dus ik moest ff een pompje kopen, maar ik wilde eigenlijk een grotere bak
*leek is*
Ow die zwarte vissen zoals bij de chinees.. soort goudvis heb je dan zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zijn geen maanvissen iig
*leek is*
Brown kan een nieuwe schaal kopen dusquote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow die zwarte vissen zoals bij de chinees.. soort goudvis heb je dan zeker?
Dat ... of black molly's, als je er daar een paar van hebt, heb je er volgende maand 20 bij, die vissen neuken als konijnen man
Heb je koud water vissen zoals goudvissen kan dat best wel met vers water denk ik.. anders moet je de bak met water vullen en een tijdje laten staan tot je oud water hebt, betere PH waarde krijg je dan. En das belangrijk voor de vis, anders gaat ie dood
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh, is het er zo 1 gijs?
[afbeelding]
Betta splendens
Daarvan kan er maar 1 in een bak worden geplaatst, zijn nogal dominant naar soortgenoten toe dus als je morgen vissen ziet die dood zijn of hun vinnen beginnen te missen..
Of is het een maanvis? Kan dominant zijn, sommige wat meer dan andere. Als ik weer es een agrresieve had die de hele bak op hol bracht, spoelde ik hem door.
Maar heb je er nu al vis inzitten, in het verse water![]()
idd en aquatan en natrivec kopen, chemische middeltjes die het water nog beter maken voor de vissen, maar voor die jij beschijft is dat niet nodig, kunnen veel hebben (minder dan de standaard goudvis maar stukke meer dan een tropishe vis als bijv de discus) wel jammer op zich dat je met deze vissen begint (wel fijn aangezien je er echt nog niets vanaf weetquote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow die zwarte vissen zoals bij de chinees.. soort goudvis heb je dan zeker?
Dat ... of black molly's, als je er daar een paar van hebt, heb je er volgende maand 20 bij, die vissen neuken als konijnen man
Heb je koud water vissen zoals goudvissen kan dat best wel met vers water denk ik.. anders moet je de bak met water vullen en een tijdje laten staan tot je oud water hebt, betere PH waarde krijg je dan. En das belangrijk voor de vis, anders gaat ie dood
volgens mij is hij zijn kaak van de grond op aan het rapen van verbazingquote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd en aquatan en natrivec kopen, chemische middeltjes die het water nog beter maken voor de vissen, maar voor die jij beschijft is dat niet nodig, kunnen veel hebben (minder dan de standaard goudvis maar stukke meer dan een tropishe vis als bijv de discus) wel jammer op zich dat je met deze vissen begint (wel fijn aangezien je er echt nog niets vanaf weet) want erg lekker combineren ze niet. Maar kunnen toch best nog aardig wat andere soorten bij hoor. Verwarm je het water al of is het echt alleen nog maar een extra grote vissebak die je hebt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Quinny het volgende:
Ohja Sjo, ik was vanmiddag nog even met Daan bij de prenatal. En toen had die weer die kikker te pakkenHeb hem maar gekocht voor hem
Als die er niets meer mee wilt doen. Is die leuk voor het nieuwe brusje. Maar nu hier thuis krijgt de kikker kusjes
Jaquote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Quinny het volgende:
Ohja Sjo, ik was vanmiddag nog even met Daan bij de prenatal. En toen had die weer die kikker te pakkenHeb hem maar gekocht voor hem
Als die er niets meer mee wilt doen. Is die leuk voor het nieuwe brusje. Maar nu hier thuis krijgt de kikker kusjes
"Kan" goed gaan ja,... kheb in een bak van 200x80x80 gezien dat het niet goed gingquote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Een beta splenden (siamese kempvis) vergelijken met een sluierstaart (veredelde goudvis)
dat kan echt niet hoor bastard!
(ow ik heb deze dus wel in mijn aquarium, twee mannetjes zelfs, en een boel vrouwtjes. als er maar genoeg vrouwen zijn en de ruimte groot genoeg "kan" het goed gaan, gaat hier dus prima)
katoen Gijs katoenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Kan" goed gaan ja,... kheb in een bak van 200x80x80 gezien dat het niet goed ging![]()
Ach die verglijking.. negers en vissen, geen verstand van joh.. vraag ze wat over zand, of hoe je een hut bouwt, water zoekt misschien...
Nee dat nu klopt nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat lief, ligt dat mannetje nog niet op een oor dan?
Ik vond hem wel grappig.quote:
Je mag wel ff een steur lenen van mequote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef QueenR het volgende:
[..]
idd en aquatan en natrivec kopen, chemische middeltjes die het water nog beter maken voor de vissen, maar voor die jij beschijft is dat niet nodig, kunnen veel hebben (minder dan de standaard goudvis maar stukke meer dan een tropishe vis als bijv de discus) wel jammer op zich dat je met deze vissen begint (wel fijn aangezien je er echt nog niets vanaf weet) want erg lekker combineren ze niet. Maar kunnen toch best nog aardig wat andere soorten bij hoor. Verwarm je het water al of is het echt alleen nog maar een extra grote vissebak die je hebt?
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef Bastard het volgende:
Ik laat mn kind gewoon heeel lang op.. kan ik ook uitslapen ...
Oh sorry Strollie bolliequote:
Whahahaha, jij gaat zoooooooooooooooooo afzienquote:Op maandag 23 mei 2005 21:25 schreef Bastard het volgende:
Ik laat mn kind gewoon heeel lang op.. kan ik ook uitslapen ...
zal ik dat gewoon doenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:27 schreef Bastard het volgende:
De F1 punten zijn weer binnen trouwens...
Schop die Roy er maar uit, die trekt het gemiddelde omlaag
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef Quinny het volgende:
Oh sorry Strollie bollie
Ja hij is erg grappig
Gijs leven word verder een hel, maar dat maakt niet uitquote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahaha, jij gaat zoooooooooooooooooo afzien
tis het wel waard natuurlijk, maar zooooooooooooooooo afzien
En dat zegt onze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Whahahaha, jij gaat zoooooooooooooooooo afzien
tis het wel waard natuurlijk, maar zooooooooooooooooo afzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |