abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 23:25:49 #91
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27293481
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

godverdomme

manipulatieve klootzak, *ril*. Laat dat kind gewoon gaan, geef ze tenminste de kans om los te laten;
Ja je mag het als manipuleren zien... Ik wil haar niet loslaten en ik totdat ik dit heb gedaan laat ik haar nog niet gaan... Daarna is de circel rond en kan ik er vrede mee hebben...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27293524
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef JoeyT het volgende:

Ja je mag het als manipuleren zien... Ik wil haar niet loslaten en ik totdat ik dit heb gedaan laat ik haar nog niet gaan... Daarna is de circel rond en kan ik er vrede mee hebben...
en zij moet het gewoon maar even ondergaan en nog langer afzien , omdat meneer nog wat spelletjes wil spelen. Als meneer iemand anders heeft gevonden, zal ze wel vriendelijk bedankt worden voor haar diensten

ja, dat is liefde
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 23 mei 2005 @ 23:28:20 #93
88139 JoeyT
pi_27293546
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Vind je het erg als ik je wat naief vind overkomen nu?
Nee en ik snap ook best dat je dat zo ziet... Alleen zoals ik al heel vaak heb gezegd geloof ik heilig in de liefde... En misschien ben ik een lul, egoist, manipulator etc... Weet ik ook van mezelf dat ik mensen echt gelukkig kan maken...

En als je geen dromen hebt, wat heeft t leven dan voor zin...
  maandag 23 mei 2005 @ 23:32:45 #94
88139 JoeyT
pi_27293666
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef petitlapin het volgende:

[..]

en zij moet het gewoon maar even ondergaan en nog langer afzien , omdat meneer nog wat spelletjes wil spelen. Als meneer iemand anders heeft gevonden, zal ze wel vriendelijk bedankt worden voor haar diensten

ja, dat is liefde
Kijk en dat getuigt weer dat je een verkeerd beeld van me hebt... Hoe idioot mn gedachtengang ook is, ik heb haar nooit ingeruild. Elk ander meisje waar ik heb het mee gedaan voelde ik echt helemaal niks voor... Ze komen niet eens in de buurt van mn meisje, niet qua uiterlijk, niet qua karakter, helemaal niets... Maja ik zal best een steekje los hebben
  maandag 23 mei 2005 @ 23:35:43 #95
88139 JoeyT
pi_27293746
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef petitlapin het volgende:

[..]

hij is te laat met zijn liefdesverklaringen. Dat nu doen is gewoon de ander superongelukkig maken, en ervoor zorgen dat zij nog wat langer aan hem blijft denken, wat voor een egoïstische lul ben je dan ?

Misschien moet hij het maar doen, als ze iets om hem gegeven heeft, zal ze het echt niet appreciëren, als ze het allemaal maar gewoon vindt, heeft ze nooit echt iets voor JoeyT gevoeld.
Ze zal het er niet moeilijker mee gaan hebben... Ik zal het zo doen dat ze zich speciaal gaat voelen, ik zal dr een hart onder de riem steken. Ik zal haar niet opeisen... Nogmaals ik kan slechte dingen doen, maar ik kan mensen ook gelukkig maken...
  maandag 23 mei 2005 @ 23:37:30 #96
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_27293791
quote:
ik weet zeker dat t met ons allemaal goed komt. Ik geloof in perfecte liefde
zo ver heen was ik twee en een half jaar geleden ook **
suc6 mên*

*disclaimer , rest niet gevolgd
** na twee jaar pas een (op dat moment) leuke meid tegen het lijf gelopen .. rampscenario op zich maargoed, dat is al uitvoerig besproken***
*** ok niet helemaal waar, ik ben vergeten te updaten dat A de jaloerse derde niet lang daarna met haar had , ondanks de uitspraak van haar dat ze hem niet leuk vond ....B en erg vervelend vond ik het niet om te horen dat ie niet lang daarna was opgenomen in een inrichting****
**** en zelfs zonder hem aan te geven voor mishandeling*****
***** nej niet haar
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 23 mei 2005 @ 23:43:05 #97
88139 JoeyT
pi_27293969
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef coz het volgende:

[..]

zo ver heen was ik twee en een half jaar geleden ook **
suc6 mên*

[afbeelding]

*disclaimer , rest niet gevolgd
** na twee jaar pas een (op dat moment) leuke meid tegen het lijf gelopen .. rampscenario op zich maargoed, dat is al uitvoerig besproken***
*** ok niet helemaal waar, ik ben vergeten te updaten dat A de jaloerse derde niet lang daarna met haar had , ondanks de uitspraak van haar dat ze hem niet leuk vond ....B en erg vervelend vond ik het niet om te horen dat ie niet lang daarna was opgenomen in een inrichting****
**** en zelfs zonder hem aan te geven voor mishandeling*****
***** nej niet haar
Ten eerste ben ik niet ver heen Ten tweede ik geloof er gewoon in omdat ik weet dat ik speciaal ben (ja dat kan je zowel positief als negatief opvatten klein konijn )

Verder snap ik de rest van je post niet zo...

Je moet iets anders gaan posten want ook in het R&P slow chat topic vind ik het moeilijk je post te lezen... Overigens bedoel ik dit gewoon aardig.
pi_27294388
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk en dat getuigt weer dat je een verkeerd beeld van me hebt... Hoe idioot mn gedachtengang ook is, ik heb haar nooit ingeruild.
"Als" zei ze.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:01:28 #99
88139 JoeyT
pi_27294487
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

"Als" zei ze.
Ook die 'als' slaat nergens op... Ik word zo goed als nooit verliefd en zie dat ook niet binnenkort gebeuren...
pi_27294536
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ook die 'als' slaat nergens op... Ik word zo goed als nooit verliefd en zie dat ook niet binnenkort gebeuren...
Hoe ging het dan deze keer in z'n werk (ik lees nog maar net mee); wist je niet wat je met de verliefdheid aan moest ofzoiets en dat je nu pas beseft dat het echt raak is?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:04:11 #101
90061 coz
pi_27294561
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef JoeyT het volgende:
Ten eerste ben ik niet ver heen Ten tweede ik geloof er gewoon in omdat ik weet dat ik speciaal ben (ja dat kan je zowel positief als negatief opvatten klein konijn )
dan lijkt me je eigen advies ook wel op zijn plaats hier
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:39 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon er voor gaan... Niet zo slap doen... Beter wat risico's nemen met vele diepte- en hoogtepunten, dan alles op veilig te hebben gespeeld
quote:
Verder snap ik de rest van je post niet zo...

Je moet iets anders gaan posten want ook in het R&P slow chat topic vind ik het moeilijk je post te lezen... Overigens bedoel ik dit gewoon aardig.
ik geef de mensen graag wat te doen

rest van post was ook niet te volgen... behalve de die-hard r&p mensen die ik nog niet had geupdate zijn nu mss iets wijzer

achteraf gelul mode / voor zover ik het nu snap...

(toen nog) kameraad viel al heel lang op meid waar ik oogje op kreeg
alleen dat vertelde die dus niet maar kwam met allerlei onbegrijpelijke subtiele hints aanzetten (in de 3 weken dat meid en ik elkaar leuk begonden te vinden)
en dat eindigde met een trap tegen me face

[ Bericht 3% gewijzigd door coz op 24-05-2005 00:10:07 ]
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:10:29 #102
90061 coz
pi_27294712
dat was pas een soap
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:16:02 #103
88139 JoeyT
pi_27294847
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:03 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Hoe ging het dan deze keer in z'n werk (ik lees nog maar net mee); wist je niet wat je met de verliefdheid aan moest ofzoiets en dat je nu pas beseft dat het echt raak is?
Neej dat besef ik al heel lang en mijn gevoelens voor haar waren helemaal wel goed.

Het punt is dat zij problemen heeft. Problemen waar ik zelf ook veel moeite mee heb...

Als je de OP van dit topic leest is het een beetje te berijpen--->

Relaties... Verstand of Gevoel??? deel 2
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:16:44 #104
88139 JoeyT
pi_27294873
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:10 schreef coz het volgende:
dat was pas een soap
Ja ik herinner me t nog een beetje... Maar nu val je weer voor dat zelfde meisje of heb ik t helemaal verkeerd?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:19:29 #105
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27294943
Kan iemand me even bijpraten? Kom net uit de kroeg en heb een half deel gemist.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:21:45 #106
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_27294987
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Kom net uit de kroeg en heb een half deel gemist.
Waren er nog lekkere chicks?
For great justice!
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:23:38 #107
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27295034
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:21 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Waren er nog lekkere chicks?
Nee, het is maandagavond, dan zitten er alleen stelletjes.

Ik was er trouwens met een lekkere chick, maar ze heeft helaas al een vriendje. Ja, dat heb ik weer.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 00:30:22 #108
90061 coz
pi_27295193
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik herinner me t nog een beetje...
quote:
Maar nu val je weer voor dat zelfde meisje of heb ik t helemaal verkeerd?
andere meid

de soapster heb ik sindsdien eigenlijk niet weer gezien
ik had besloten dat ze het lekker uit mocht zoeken met haar hulpje
en het laatste gerucht wat ik daarvan hoorde was een maand geleden ongeveer, dat zij naar mams was nadat de dude opgenomen was
pi_27296229
Ik heb ongeveer de laatste 5 topics gemist
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:33:36 #110
90061 coz
pi_27296285
welkom terug dan ....
pi_27296305
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:33 schreef coz het volgende:
welkom terug dan ....
dank je
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:40:24 #112
90061 coz
pi_27296366
ik hoop dat het is voor een update, en je niet meer vrijgezel bent...maar dat is niet gezien vanuit het topic
pi_27296390
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 01:40 schreef coz het volgende:
ik hoop dat het is voor een update, en je niet meer vrijgezel bent...maar dat is niet gezien vanuit het topic
weinig kans
  dinsdag 24 mei 2005 @ 01:49:45 #114
90061 coz
pi_27296469
in dat geval, pak een biertje en blijf hangen
er komt vast nog wel iemand langs, doch ik naar bed ga
  dinsdag 24 mei 2005 @ 07:21:27 #115
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27297437
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Neej dat besef ik al heel lang en mijn gevoelens voor haar waren helemaal wel goed.

Het punt is dat zij problemen heeft. Problemen waar ik zelf ook veel moeite mee heb...

Als je de OP van dit topic leest is het een beetje te berijpen--->

Relaties... Verstand of Gevoel??? deel 2
Ze heeft dus diverse problemen en kan daar moeilijk over praten met je, zo begrijp ik het uit die OP van dat topic. Het lijkt er haast op dat je vreemdgaat om haar tijdelijk even te vergeten, om even genegenheid en een soort bevestiging te krijgen van een ander zodat je daarna er weer even tegenaankan in jouw eigen relatie.

Op zich kan ik me hier wel iets bij voorstellen maar dat je daarbij vreemdgaat kan ik nog altijd niet goed vinden. Ik snap denk ik wel waarom maar het is echt niet de manier.

En ik begrijp dat het uit is gegaan door die problemen die zij had en niet zozeer doordat je vreemdgegaan bent? Dat wijst er toch al heel duidelijk op dat je het gewoon niet meer trekt om iemand met zoveel problemen te hebben als vriendin, en ik denk dat je dat door het vreemdgaan nu alleen iets uitgesteld hebt.

(als het niet zo is moet je het zeggen maar zo begrijp ik het)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 24 mei 2005 @ 07:22:30 #116
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27297440
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Nee, het is maandagavond, dan zitten er alleen stelletjes.

Ik was er trouwens met een lekkere chick, maar ze heeft helaas al een vriendje. Ja, dat heb ik weer.
Dat is een extra uitdaging
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_27297564
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 07:22 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is een extra uitdaging

En daarbij maakt mij dat niks uit, ik ben niet snel jaloers
pi_27298639
Goedemorgen

Hoe is het met de singles? Ik ben ook nog steeds single Jullie hadden niet anders verwacht natuurlijk
pi_27298688
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen

Hoe is het met de singles? Ik ben ook nog steeds single Jullie hadden niet anders verwacht natuurlijk
Oh!
Ik had gehoopt dat je gisteravond helemaal los was gegaan!
En een kerel mee naar huis had getrokken
pi_27298744
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Oh!
Ik had gehoopt dat je gisteravond helemaal los was gegaan!
En een kerel mee naar huis had getrokken
Nou op de verjaardag was alleen mijn oom en twee bejaarde kerels. Dus lijkt mijn iet echt ideaal.
pi_27298895
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou op de verjaardag was alleen mijn oom en twee bejaarde kerels. Dus lijkt mijn iet echt ideaal.
Ik kan betere combi´s bedenken inderdaad.
Nou wie weet vandaag!
pi_27298927
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk en dat getuigt weer dat je een verkeerd beeld van me hebt... Hoe idioot mn gedachtengang ook is, ik heb haar nooit ingeruild. Elk ander meisje waar ik heb het mee gedaan voelde ik echt helemaal niks voor... Ze komen niet eens in de buurt van mn meisje, niet qua uiterlijk, niet qua karakter, helemaal niets... Maja ik zal best een steekje los hebben
Man ik herken zoveel van mezelf in jou voor een deel, maar vooral van toen ik nog jonger was. Nu ben ik gewoon heel trouw en kies bewuster ergens voor. Elders delen we dezelfde zieke fantasie van echte liefde, maar kunnen dat helemaal niet aan emotioneel omdat we er teveel ingooien
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:22:33 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27298971
Ik heb koffie...
pi_27298989
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:22 schreef Christine het volgende:
Ik heb koffie...
Ik ook en broodjes ook
pi_27299003
Ga NU koffie scoren.
pi_27299028
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:

Muhahah alles kan kapot.
pi_27299109
Ik heb een vraag aan de singles:

Hoe lang ben je single gebleven tussen relaties door en vooral hoe heb je die tijd gevuld? Ben je dan echt single-single of scharrel je wat met de een of ander, date je veel?

Ik ben het langst sinds mn 18de (6 jaar terug) 6 maanden single geweest. Toen had ik nog best redelijk wat dates die tijd, een stuk of 5/6 en een korte scharrel voor ik bij mijn tweede vriendin eindigde. Ook in de kortere periodes was ik eigenlijk zelden zonder interesse voor de een of ander of dates. Hoe is dat bij jullie?

dit komt voort uit een gevoel dat ik nu maar eens een tijd echt single-single moet zijn overigens
pi_27299226
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:

Hoe lang ben je single gebleven tussen relaties door en vooral hoe heb je die tijd gevuld? Ben je dan echt single-single of scharrel je wat met de een of ander, date je veel?

Ik ben het langst sinds mn 18de (6 jaar terug) 6 maanden single geweest. Toen had ik nog best redelijk wat dates die tijd, een stuk of 5/6 en een korte scharrel voor ik bij mijn tweede vriendin eindigde. Ook in de kortere periodes was ik eigenlijk zelden zonder interesse voor de een of ander of dates. Hoe is dat bij jullie?

dit komt voort uit een gevoel dat ik nu maar eens een tijd echt single-single moet zijn overigens
Eerste maandje leg ik er een knoop in beneden. Daarna is het meer kijken wat er langswaait. Hoe kom jij aan t gevoel dat je single-single moet zijn dan?
pi_27299251
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:

Verschillend
Maanden alleen geweest
los/vast
en vast

Alles door elkaar, ligt maar net hoe mn hoofd staat
En wie je tegenkomt. En ik ben redelijk kieskeurig
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:33:57 #130
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27299266
Langste periode dat ik single ben geweest is 12 jaar en korste periode is 2 weken geweest.

Momenteel denk ik dat het wel even gaat duren voor ik weer aan een relatie begin, heb er momenteel even geen behoefte aan. Meer behoefte aan vriendschap op het moment.
pi_27299392
Ik moet weer een bergje teruglezen volgens mij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:40:04 #132
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27299416
Ik heb wel eens gelezen dat je voor elk jaar dat een relatie geduurt heeft, een maand volledig alleen moet zijn voordat je weer volledig klaar bent om je open te stellen voor een nieuwe relatie. Maarja, theorie he... verder heb ik er geen ervaring mee.
pi_27299419
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik kan betere combi´s bedenken inderdaad.
Nou wie weet vandaag!
Nou je weet het inderdaad niet wat de dag vandaag brengt.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 09:40:51 #134
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27299432
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik moet weer een bergje teruglezen volgens mij.
Bespaar jezelf de moeite, je hebt niks gemist.
pi_27299470
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef TGT het volgende:

[..]

Eerste maandje leg ik er een knoop in beneden. Daarna is het meer kijken wat er langswaait. Hoe kom jij aan t gevoel dat je single-single moet zijn dan?
Ik vlieg vanaf mijn 18de in de ene na andere korte of lange relatie en misschien is het wel even wijs een stap op de plaats te maken. Ik heb eerlijk gezegd toch het idee dat op dit moment in mijn leven toch niemand van mij kan houden zoals ik ben, misschien wat tijd om voor mezelf wat spoken uit de persoonlijk kast te gaan jagen. Ik denk dat ik steeds weer in dezelfde situatie van afhankelijkheid en afwijzing/teleurstelling eindig op deze manier, ik moet mezelf even herconfigureren heb ik het idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')