Ja je mag het als manipuleren zien... Ik wil haar niet loslaten en ik totdat ik dit heb gedaan laat ik haar nog niet gaan... Daarna is de circel rond en kan ik er vrede mee hebben...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
godverdomme![]()
manipulatieve klootzak, *ril*. Laat dat kind gewoon gaan, geef ze tenminste de kans om los te laten;
en zij moet het gewoon maar even ondergaan en nog langer afzienquote:Op maandag 23 mei 2005 23:25 schreef JoeyT het volgende:
Ja je mag het als manipuleren zien... Ik wil haar niet loslaten en ik totdat ik dit heb gedaan laat ik haar nog niet gaan... Daarna is de circel rond en kan ik er vrede mee hebben...
Nee en ik snap ook best dat je dat zo ziet... Alleen zoals ik al heel vaak heb gezegd geloof ik heilig in de liefde... En misschien ben ik een lul, egoist, manipulator etc... Weet ik ook van mezelf dat ik mensen echt gelukkig kan maken...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik je wat naief vind overkomen nu?
Kijk en dat getuigt weer dat je een verkeerd beeld van me hebt... Hoe idioot mn gedachtengang ook is, ik heb haar nooit ingeruild. Elk ander meisje waar ik heb het mee gedaan voelde ik echt helemaal niks voor... Ze komen niet eens in de buurt van mn meisje, niet qua uiterlijk, niet qua karakter, helemaal niets... Maja ik zal best een steekje los hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en zij moet het gewoon maar even ondergaan en nog langer afzien, omdat meneer nog wat spelletjes wil spelen. Als meneer iemand anders heeft gevonden, zal ze wel vriendelijk bedankt worden voor haar diensten
ja, dat is liefde![]()
Ze zal het er niet moeilijker mee gaan hebben... Ik zal het zo doen dat ze zich speciaal gaat voelen, ik zal dr een hart onder de riem steken. Ik zal haar niet opeisen... Nogmaals ik kan slechte dingen doen, maar ik kan mensen ook gelukkig maken...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hij is te laat met zijn liefdesverklaringen. Dat nu doen is gewoon de ander superongelukkig maken, en ervoor zorgen dat zij nog wat langer aan hem blijft denken, wat voor een egoïstische lul ben je dan ?
Misschien moet hij het maar doen, als ze iets om hem gegeven heeft, zal ze het echt niet appreciëren, als ze het allemaal maar gewoon vindt, heeft ze nooit echt iets voor JoeyT gevoeld.
zo ver heen was ik twee en een half jaar geleden ookquote:ik weet zeker dat t met ons allemaal goed komt. Ik geloof in perfecte liefde
Ten eerste ben ik niet ver heenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef coz het volgende:
[..]
zo ver heen was ik twee en een half jaar geleden ook**
suc6 mên*
[afbeelding]
*disclaimer , rest niet gevolgd
** na twee jaar pas een (op dat moment) leuke meid tegen het lijf gelopen .. rampscenario op zich maargoed, dat is al uitvoerig besproken***
*** ok niet helemaal waar, ik ben vergeten te updaten dat A de jaloerse derde niet lang daarna met haar had , ondanks de uitspraak van haar dat ze hem niet leuk vond ....B en erg vervelend vond ik het niet om te horen dat ie niet lang daarna was opgenomen in een inrichting****
**** en zelfs zonder hem aan te geven voor mishandeling*****
***** nej niet haar
"Als" zei ze.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk en dat getuigt weer dat je een verkeerd beeld van me hebt... Hoe idioot mn gedachtengang ook is, ik heb haar nooit ingeruild.
Ook die 'als' slaat nergens op... Ik word zo goed als nooit verliefd en zie dat ook niet binnenkort gebeuren...quote:
Hoe ging het dan deze keer in z'n werk (ik lees nog maar net mee); wist je niet wat je met de verliefdheid aan moest ofzoiets en dat je nu pas beseft dat het echt raak is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ook die 'als' slaat nergens op... Ik word zo goed als nooit verliefd en zie dat ook niet binnenkort gebeuren...
dan lijkt me je eigen advies ook wel op zijn plaats hierquote:Op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef JoeyT het volgende:
Ten eerste ben ik niet ver heenTen tweede ik geloof er gewoon in omdat ik weet dat ik speciaal ben (ja dat kan je zowel positief als negatief opvatten klein konijn
)
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:39 schreef JoeyT het volgende:
Gewoon er voor gaan... Niet zo slap doen... Beter wat risico's nemen met vele diepte- en hoogtepunten, dan alles op veilig te hebben gespeeld![]()
ik geef de mensen graag wat te doenquote:Verder snap ik de rest van je post niet zo...
Je moet iets anders gaan posten want ook in het R&P slow chat topic vind ik het moeilijk je post te lezen... Overigens bedoel ik dit gewoon aardig.
Neej dat besef ik al heel lang en mijn gevoelens voor haar waren helemaal wel goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe ging het dan deze keer in z'n werk (ik lees nog maar net mee); wist je niet wat je met de verliefdheid aan moest ofzoiets en dat je nu pas beseft dat het echt raak is?
Ja ik herinner me t nog een beetje... Maar nu val je weer voor dat zelfde meisje of heb ik t helemaal verkeerd?quote:
Waren er nog lekkere chicks?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Kom net uit de kroeg en heb een half deel gemist.![]()
Nee, het is maandagavond, dan zitten er alleen stelletjes.quote:
quote:
quote:Maar nu val je weer voor dat zelfde meisje of heb ik t helemaal verkeerd?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:33 schreef coz het volgende:
welkom terug dan ....
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:40 schreef coz het volgende:
ik hoop dat het is voor een update, en je niet meer vrijgezel bent...maar dat is niet gezien vanuit het topic
Ze heeft dus diverse problemen en kan daar moeilijk over praten met je, zo begrijp ik het uit die OP van dat topic. Het lijkt er haast op dat je vreemdgaat om haar tijdelijk even te vergeten, om even genegenheid en een soort bevestiging te krijgen van een ander zodat je daarna er weer even tegenaankan in jouw eigen relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neej dat besef ik al heel lang en mijn gevoelens voor haar waren helemaal wel goed.
Het punt is dat zij problemen heeft. Problemen waar ik zelf ook veel moeite mee heb...
Als je de OP van dit topic leest is het een beetje te berijpen--->
Relaties... Verstand of Gevoel??? deel 2
Dat is een extra uitdagingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is maandagavond, dan zitten er alleen stelletjes.
Ik was er trouwens met een lekkere chick, maar ze heeft helaas al een vriendje. Ja, dat heb ik weer.![]()
Oh!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goedemorgen
Hoe is het met de singles? Ik ben ook nog steeds single Jullie hadden niet anders verwacht natuurlijk
Nou op de verjaardag was alleen mijn oom en twee bejaarde kerels. Dus lijkt mijn iet echt ideaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh!
Ik had gehoopt dat je gisteravond helemaal los was gegaan!
En een kerel mee naar huis had getrokken![]()
Ik kan betere combi´s bedenken inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou op de verjaardag was alleen mijn oom en twee bejaarde kerels. Dus lijkt mijn iet echt ideaal.
Man ik herken zoveel van mezelf in jou voor een deel, maar vooral van toen ik nog jonger was. Nu ben ik gewoon heel trouw en kies bewuster ergens voor. Elders delen we dezelfde zieke fantasie van echte liefde, maar kunnen dat helemaal niet aan emotioneel omdat we er teveel ingooienquote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kijk en dat getuigt weer dat je een verkeerd beeld van me hebt... Hoe idioot mn gedachtengang ook is, ik heb haar nooit ingeruild. Elk ander meisje waar ik heb het mee gedaan voelde ik echt helemaal niks voor... Ze komen niet eens in de buurt van mn meisje, niet qua uiterlijk, niet qua karakter, helemaal niets... Maja ik zal best een steekje los hebben
Muhahah alles kan kapot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:23 schreef Plato1980 het volgende:
Ik was er trouwens met een lekkere chick, maar ze heeft helaas al een vriendje. Ja, dat heb ik weer.![]()
Eerste maandje leg ik er een knoop in beneden. Daarna is het meer kijken wat er langswaait. Hoe kom jij aan t gevoel dat je single-single moet zijn dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een vraag aan de singles:
Hoe lang ben je single gebleven tussen relaties door en vooral hoe heb je die tijd gevuld? Ben je dan echt single-single of scharrel je wat met de een of ander, date je veel?
Ik ben het langst sinds mn 18de (6 jaar terug) 6 maanden single geweest. Toen had ik nog best redelijk wat dates die tijd, een stuk of 5/6 en een korte scharrel voor ik bij mijn tweede vriendin eindigde. Ook in de kortere periodes was ik eigenlijk zelden zonder interesse voor de een of ander of dates. Hoe is dat bij jullie?
dit komt voort uit een gevoel dat ik nu maar eens een tijd echt single-single moet zijn overigens
Verschillendquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb een vraag aan de singles:
Hoe lang ben je single gebleven tussen relaties door en vooral hoe heb je die tijd gevuld? Ben je dan echt single-single of scharrel je wat met de een of ander, date je veel?
Ik ben het langst sinds mn 18de (6 jaar terug) 6 maanden single geweest. Toen had ik nog best redelijk wat dates die tijd, een stuk of 5/6 en een korte scharrel voor ik bij mijn tweede vriendin eindigde. Ook in de kortere periodes was ik eigenlijk zelden zonder interesse voor de een of ander of dates. Hoe is dat bij jullie?
dit komt voort uit een gevoel dat ik nu maar eens een tijd echt single-single moet zijn overigens
Nou je weet het inderdaad niet wat de dag vandaag brengt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan betere combi´s bedenken inderdaad.
Nou wie weet vandaag!
Bespaar jezelf de moeite, je hebt niks gemist.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef WeirdMicky het volgende:Ik moet weer een bergje teruglezen volgens mij.
Ik vlieg vanaf mijn 18de in de ene na andere korte of lange relatie en misschien is het wel even wijs een stap op de plaats te maken. Ik heb eerlijk gezegd toch het idee dat op dit moment in mijn leven toch niemand van mij kan houden zoals ik ben, misschien wat tijd om voor mezelf wat spoken uit de persoonlijk kast te gaan jagen. Ik denk dat ik steeds weer in dezelfde situatie van afhankelijkheid en afwijzing/teleurstelling eindig op deze manier, ik moet mezelf even herconfigureren heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef TGT het volgende:
[..]
Eerste maandje leg ik er een knoop in beneden. Daarna is het meer kijken wat er langswaait. Hoe kom jij aan t gevoel dat je single-single moet zijn dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |