Teveel mannen is sowieso niet leuk, niet eens zozeer om de concurrentie maar meer om de sfeer die in een uitgaansgelegenheid ontstaat dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef CvB het volgende:
Lijkt me op zich best gezellig daar waar die singlesavond gehouden wordt, maar ik zou er liever op een gewone avond heen gaan. Ik heb het idee dat het man-vrouw ratio niet helemaal gezond is op een singlesavond (teveel mannen dus).
Zeg maar de sfeer die je in Enschedese uitgaansgeledenheden hebt dus.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Teveel mannen is sowieso niet leuk, niet eens zozeer om de concurrentie maar meer om de sfeer die in een uitgaansgelegenheid ontstaat dan.
Dat is in het uitgaansleven tegenwoordig ook, dus ik zie het verschil niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja. Maar dat doe ik ook niet.
Ik krijg al de rillingen als ik aan dat feest denk... iedereen die je aankijkt denkt meteen dat je iets van hem/haar wil... nee dank je.
Ze hebben ook bingoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ten eerste zie ik de mensen hier niet als lotgenoten. Ten tweede ga ik niet uit om alleen maar te scoren. En als derde...ik ben pas 20 en wil niet met oude vrouwen gaan discobowlen.![]()
Je mag toch wel dispensatie aanvragen en iets later beginnen met je eeuwige vrijgezelschap?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eeuwige singles:
- QyRoZ
- MSXuser
- Tranceptor
Ah, dat lijstje zocht ik... Mag ik daar ook op alsjeblieft?quote:
Jij gaat er nu al vanuit dat je hierna eeuwig single blijftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je mag toch wel dispensatie aanvragen en iets later beginnen met je eeuwige vrijgezelschap?![]()
Wat kan jij overdrijven zeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je mag toch wel dispensatie aanvragen en iets later beginnen met je eeuwige vrijgezelschap?![]()
Positief denken is the way to go.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij gaat er nu al vanuit dat je hierna eeuwig single blijft
![]()
Whahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dat lijstje zocht ik... Mag ik daar ook op alsjeblieft?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:41 schreef TGT het volgende:
Met alleeeeen maar andere singles? Uitgaan kan je overal.
Ik ben een redelijke newbie op het gebied van single zijn ja, ik hou het meestal ook niet lang vol. Het is zo erg dat ik nu in een nieuwe relatie kan stappen zelfs, maar ik wil dat echt niet met haar (een hele goede vriendin)... Ze zoekt een lieve, eerlijke vriend. Wat moet ze bij mij dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij gaat er nu al vanuit dat je hierna eeuwig single blijft
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dat lijstje zocht ik... Mag ik daar ook op alsjeblieft?
Dan kan het alleen maar meevallen als je wel iemand krijgtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik neem meteen een positieve houding aan, dat schijnt te helpen![]()
Nou ja je hebt altijd een gespreksonderwerp bij zo'n meet![]()
Gewoon alle stelling en vragen uit het singletopic uit je kop leren en daarover gaan discussieren jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik neem meteen een positieve houding aan, dat schijnt te helpen![]()
Nou ja je hebt altijd een gespreksonderwerp bij zo'n meet![]()
Precies mijn gedachtengang, ik ga voor plan B tenzij plan A langskomt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan kan het alleen maar meevallen als je wel iemand krijgt![]()
Of natuurlijk proberen om een normaal gesprek te voerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon alle stelling en vragen uit het singletopic uit je kop leren en daarover gaan discussieren ja
Hier zit er nog zo eenquote:
Zet mij er maar bij hoorquote:
Roddelen over mensen uit het singlestopic is ook leukquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Gewoon alle stelling en vragen uit het singletopic uit je kop leren en daarover gaan discussieren ja
Ja gaat er wel op lijken he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:59 schreef Tranceptor het volgende:
Het wordt een druk lijstje, toch maar naar Hoofddorp? We hebben in ieder geval genoeg mensen om slaapmaatjes te hebben...
Dat hebben we gister gezien in het IRC-kanaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Roddelen over mensen uit het singlestopic is ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |