quote:Op maandag 23 mei 2005 18:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]Ik weet het zeker, er was een plan, van The Bank of Scotland om dat zo te doen,...
zodat ze minder winkels open hoefden te houden, omdat er dan minder mensen komen.
dat kan toch niet de bedoeling zijn!
Het stond overigens in een engelse krant,
ik weet niet meer welke.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe normaal. Zo'n ding heeft hoogstens 3 seconden per transactie contact ofzo. Laten we zeggen dat het voor zo'n bedrijf 0.5ct per minuut kost.. Naja reken het zelf maar uit
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
doe normaal. Zo'n ding heeft hoogstens 3 seconden per transactie contact ofzo. Laten we zeggen dat het voor zo'n bedrijf 0.5ct per minuut kost.. Naja reken het zelf maar uit
Ik heb het anders ook wel in Den Haag gezien hoor, pas nog. Bij de avondwinkel ofzoiets.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:48 schreef boskov het volgende:
Ik vraag me af in wat voor smerig gat jij woont. Ik heb nog nooit een supermarkt gezien waar je extra moet betalen voor het pinnen.
Best leuk als je je afschrift krijgt met af 0,35; af 1,15; af 0,97; af 0,25![]()
su·per·markt (de ~)quote:Op maandag 23 mei 2005 18:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb het anders ook wel in Den Haag gezien hoor, pas nog. Bij de avondwinkel ofzoiets.
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die al die smilies vóór een post rete-irritant vind?
tering is dat zwarte geld van je nog niet opquote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef Dementor het volgende:
Pinnen?
Ik koop alles met oud hollandsche florijnen en af en toe haal ik wat van mijn spaarbankboekje.
nee, en als men zo doorgaat, worden de posts simpelweg ge-editquote:Op maandag 23 mei 2005 21:07 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die al die smilies vóór een post rete-irritant vind?
Begrepen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, en als men zo doorgaat, worden de posts simpelweg ge-edit.
Das dan niet zo erg, als het nu een kwart euro was echterquote:Op maandag 23 mei 2005 21:30 schreef Sorella het volgende:
Dekamarkt onder de zoveel euro (weet het bedrag niet meer precies) 0.25 ct extra
Anders ik niet. En ik heb toch al redelijk vaak in een supermarkt kleine bedragen gepind (zonder extra te dokken dus).quote:Op maandag 23 mei 2005 21:37 schreef Catch22- het volgende:
ik heb echt nog nooit in een supermarkt gepint en extra moeten lappen
Is in de bus al zo geregeld.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef bonke het volgende:
contant betalen is wel leuk, totdat ze daar ook een prijsje voor gaan berekenen
was laats nog in et nieuws dat ze contant betalen extra willen belasten om het gebruik van de pin en chipknip te stimuleren
Een mes trekken wil misschien helpen... Bij Opsporing Verzocht komen ze vaak genoeg voorbij.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:37 schreef Oversight het volgende:
wie heeft er tips om NIET meer te hoeven betalen als je wil pinnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |