quote:Op zondag 5 juni 2005 14:21 schreef crossover het volgende:
ja, ergens moet toch de grens zitten?
quote:Op zondag 5 juni 2005 14:32 schreef crossover het volgende:
natuurlijk wel, onder een bepaald bedrag is het bedrag voor de kosten om te kunnen pinnen te veel om nog voldoende winst over te houden, en toevallig is het minimum vaak 10 euro. wat is het probleem dan
Jat een pinpas + pincodequote:Op maandag 23 mei 2005 17:37 schreef Oversight het volgende:
ik wil geen extra kosten meer betalen als ik ga pinnen.
ook niet voor bedragen onder de 10 euro, die ik in de supermarkt wil pinnen.
het is gewoon oplichting, betalen om te mogen betalen.....
wie heeft er tips om NIET meer te hoeven betalen als je wil pinnen ?
quote:Op zondag 5 juni 2005 17:56 schreef Bulletstar het volgende:
[..]
Jat een pinpas + pincodeDan betaald de gene van wie je hem hebt gejat
.
gebruik een chipknip, die zit op je pinpas als het goed is.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:37 schreef Oversight het volgende:
ik wil geen extra kosten meer betalen als ik ga pinnen.
ook niet voor bedragen onder de 10 euro, die ik in de supermarkt wil pinnen.
het is gewoon oplichting, betalen om te mogen betalen.....
wie heeft er tips om NIET meer te hoeven betalen als je wil pinnen ?
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:03 schreef Ablaze het volgende:
Pinnen kost de winkelier geld.
Voor kleine bedragen:
[afbeelding]
Daar is ie voor.
quote:Op maandag 6 juni 2005 08:57 schreef LintuxCx het volgende:
Volgens mij gaat het kwartje echt niet vallen bij TS...
quote:Op maandag 6 juni 2005 09:02 schreef Varr het volgende:
Haha oversight, wat zul jij een ongelovelijk vervelend kereltje zijn in een winkel wanneer je weer iets moet betalen, ga je ook altijd zo in de winkel in discussie?
quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef Vhiper het volgende:
Simpel, gewoon zeggen dat je het product dat je wilde kopen, niet meer wilt als je voor het pinnen moet betalen en je wel naar de concurrent gaat. Als heel Nederland dat nou eens gaat doen, is het snel afgelopen met het "Oh, dan komt er wel 50 cent pinkosten bij hoor" in de winkels
Winkeliers die extra pinkosten vragen hebben liever dat je naar de concurrent gaat dan dat je bij hun een product zonder pinkosten koopt.quote:Op maandag 6 juni 2005 10:29 schreef Vhiper het volgende:
Simpel, gewoon zeggen dat je het product dat je wilde kopen, niet meer wilt als je voor het pinnen moet betalen en je wel naar de concurrent gaat. Als heel Nederland dat nou eens gaat doen, is het snel afgelopen met het "Oh, dan komt er wel 50 cent pinkosten bij hoor" in de winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |