oh god ja, frogger idd.. Ik wou heletijd naar de ander heen, omdat een gast frogger op z'n console had. Hele middag zulke spellen. pffff..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
bij mij is Larry ook het eerste wat in me opkomt , ik denk wel dat dat 1 van mijn eerste spellen was , het was iig die of zoiets als Frogger
[afbeelding]
lotus rulezquote:Op maandag 23 mei 2005 17:46 schreef LiQu1D het volgende:
Mja idd rad van fortuin maar ook zo'n risk spelletje. (en/of "nibbles")
Ik meen dat ik daarvoor nog "lotus / stunts / lemmings" had gedaan.. Maar kan ook dat dat daarna was.. Wat lotus trouwens nog steeds me favoriet maakt
[afbeelding]
quote:
Pong werd geintroduceerd toen jij nog tussen je vaders benen zwabberdequote:Geboortedatum: 1979-12-08
Dat was ook één van de eerste en leukste die ik heb gespeeldquote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die ja
[afbeelding]
Die kwalificeert zich wel als een van mijn eerste spellen jaAardig wat lol met dat spel beleeft, helemaal grijs gespeelt
![]()
Wow, das precies degene die ik me als eerste herrinner! Ik denk dat ik toen een jaar of 7 was, op de laptop van mijn moeder (enorm ding met 2 kleuren scherm...) Mijn eerste eigen spel was digger.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is jullie eerste computerspel die jullie gespeeld hebben??
Mijne Alley catwat een tijd zal ik daar aan besteed hebben
![]()
(Laatst nog weer ff van het internet gehaald, echt gaar :')
Screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bestoldgames.net/stare-hry/alley-cat.php <------- voor de lief hebbers![]()
hahaha, jaaaah echt helemaal dood gespeeld.. En het blijft altijd fun.. Zal ook wel door de muziek komenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
lotus rulez![]()
vooral met zen tweeen, en dan zo moeten tanken onderweg etc
echt vééééél gespeeld
JAAAAAAHH!quote:
Op Commodore64 ofzow zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:58 schreef TerrorFront het volgende:
mijn eerste spel was op cassete bandjes geloof ik ? alleen zou me god geen spel wete zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |