Hier sluit ik me helemaal bij aan, precies hetzelfde. Maar het spel wat de meeste impact op mij heeft gemaakt is toch wel Dune 2, volg de serie al me hele leven nu tot aan C&C Generals Zero Hour en verderquote:Op maandag 23 mei 2005 17:38 schreef the_jasper het volgende:
stunts
nog wel oudere dingen trouwens maar dit is het spel dat me het meest is bijgebleven:
weet niet of link goed is
eerste die ik tegenkom
Die jaquote:
Heb ik ook nog gespeeld!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef MindlessWanker het volgende:
Ik behoor tot de generatie die de originele Pong nog hebben gespeeld
Daarvoor was er het grote niets.
bij mij is Larry ook het eerste wat in me opkomt , ik denk wel dat dat 1 van mijn eerste spellen was , het was iig die of zoiets als Froggerquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef MindlessWanker het volgende:
Ik behoor tot de generatie die de originele Pong nog hebben gespeeld
Daarvoor was er het grote niets.
oh god ja, frogger idd.. Ik wou heletijd naar de ander heen, omdat een gast frogger op z'n console had. Hele middag zulke spellen. pffff..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
bij mij is Larry ook het eerste wat in me opkomt , ik denk wel dat dat 1 van mijn eerste spellen was , het was iig die of zoiets als Frogger
[afbeelding]
lotus rulezquote:Op maandag 23 mei 2005 17:46 schreef LiQu1D het volgende:
Mja idd rad van fortuin maar ook zo'n risk spelletje. (en/of "nibbles")
Ik meen dat ik daarvoor nog "lotus / stunts / lemmings" had gedaan.. Maar kan ook dat dat daarna was.. Wat lotus trouwens nog steeds me favoriet maakt
[afbeelding]
quote:
Pong werd geintroduceerd toen jij nog tussen je vaders benen zwabberdequote:Geboortedatum: 1979-12-08
Dat was ook één van de eerste en leukste die ik heb gespeeldquote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef truSteh het volgende:
[..]
Die ja
[afbeelding]
Die kwalificeert zich wel als een van mijn eerste spellen jaAardig wat lol met dat spel beleeft, helemaal grijs gespeelt
![]()
Wow, das precies degene die ik me als eerste herrinner! Ik denk dat ik toen een jaar of 7 was, op de laptop van mijn moeder (enorm ding met 2 kleuren scherm...) Mijn eerste eigen spel was digger.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef -XX- het volgende:
Wat is jullie eerste computerspel die jullie gespeeld hebben??
Mijne Alley catwat een tijd zal ik daar aan besteed hebben
![]()
(Laatst nog weer ff van het internet gehaald, echt gaar :')
Screens![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bestoldgames.net/stare-hry/alley-cat.php <------- voor de lief hebbers![]()
hahaha, jaaaah echt helemaal dood gespeeld.. En het blijft altijd fun.. Zal ook wel door de muziek komenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
lotus rulez![]()
vooral met zen tweeen, en dan zo moeten tanken onderweg etc
echt vééééél gespeeld
JAAAAAAHH!quote:
Op Commodore64 ofzow zeker?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:58 schreef TerrorFront het volgende:
mijn eerste spel was op cassete bandjes geloof ik ? alleen zou me god geen spel wete zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |