abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28710365
quote:
Inkomsten van advertenties van AdSense voor zoeken kunnen mogelijk aan het einde van maand teniet gedaan worden door de kosten die verbonden zijn aan de zoekopdrachten.
Welke kosten?
pi_29196011
Voor iedere zoekopdracht die op jouw site is gedaan, berekent Google kosten. Ik weet niet hoeveel dit is, ben ik zelf ook wel benieuwd naar.
Levert de zoekfunctie eigenlijk wel wat op bij jullie?
pi_29198590
hoe krijgen jullie het voor elkaar dat er zoveel bezoekers op je banners/advertentieblokken klikken.. Als ik 60 visitors heb klikt er bijna niemand...

zit zu over de keren dat er wel geklikt wordt in 3 maanden aan de 12$
pi_29198861
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 12:56 schreef MMUFC het volgende:
hoe krijgen jullie het voor elkaar dat er zoveel bezoekers op je banners/advertentieblokken klikken.. Als ik 60 visitors heb klikt er bijna niemand...

zit zu over de keren dat er wel geklikt wordt in 3 maanden aan de 12$
Ik heb ff snel gekeken op je site en twee dingen vielen me op:

1. Je hebt je ads aan de rechterkant van je pagina staan, zelfs ná de scrollbalk. Volgens Google is de rechterkant niet de beste plaats voor ads.

2. Ik heb geen relevante ad gezien.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 juli 2005 @ 13:06:39 #255
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_29198901
ik kijk net in m'n Adsense paneel, het overzicht is onlangs dus vernieuwd. Nu zie je gelijk wat je die dag verdient hebt, ipv een mooi overzicht van de afgelopen tijd.

goed, vandaag staat dus nu al zo'n 5x zo hoog als dat het normaal over de hele dag was. Kijk ik in het overzicht, zie ik dat ik gister zo'n 20x meer verdient heb dan gemiddeld tot nu toe.....
of er zit wat fout, of ze hebben een erg positieve verandering aangebracht in m'n banners. Want het aantal views is nog wel ongeveer hetzelfde
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_29212606
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 13:05 schreef jemado het volgende:

[..]

Ik heb ff snel gekeken op je site en twee dingen vielen me op:

1. Je hebt je ads aan de rechterkant van je pagina staan, zelfs ná de scrollbalk. Volgens Google is de rechterkant niet de beste plaats voor ads.

2. Ik heb geen relevante ad gezien.
Waar haalt hij de advertenties dan precies vandan, dan bedoel ik, aan de hand waarvan wordt de advertentie gekozen..

bij johanvonlanthen geeft hij nu redelijk de goede dingen, maar bij footman is het nog steeds voor domeinnamen enz..
  vrijdag 29 juli 2005 @ 10:07:22 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_29226087
Ik heb eenmelding gekregen dat er 102 dollar is overgemaakt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29251736
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 20:41 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Waar haalt hij de advertenties dan precies vandan, dan bedoel ik, aan de hand waarvan wordt de advertentie gekozen..

bij johanvonlanthen geeft hij nu redelijk de goede dingen, maar bij footman is het nog steeds voor domeinnamen enz..
Dat is het grote geheim van Google. Maar oa uit je tekst op de pagina, links, alt tags etc..
pi_29748594
Ik ga dit topic -dat ooit zo goed liep - weer ff een schopje geven.
Ik vraag me nl. af of de brede advertentiebalk onderaan het forum rendabel is. Ik heb het vermoeden dat niemand deze ziet en er dus ook niet op klikt. Is dit juist, of wordt er juist wel op geklikt bij jullie?
Of heb jij hem bewust ergens anders geplaats dan helemaal onderaan?
pi_29751516
Ik heb hem bewust onderaan geplaatst omdat mn vaste bezoekers weten dat hij daar staat, maar toch niet storend is.

Ik denk dus dat hij niet echt op valt
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_29751591
Hey,

Ik ben zojuist ook lid geworden van google adsense, maar na 141 keer gevieuwd en 9 keer geklikt heb ik nog steeds 0 usd :S ik dacht dat je per klik minimaal 5 cent kreeg ;'( Ik heb alleen AdSense voor inhoud ingeschakeld. Moet ik ook AdSense voor zoeken op mijn site hebben.
pi_29754504
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 04:40 schreef SHeqel het volgende:
360,598 566 0.2% $0.07 $25.08
383,790 552 0.1% $0.07 $25.85
399,795 544 0.1% $0.06 $24.78
384,021 587 0.2% $0.09 $33.62
377,551 544 0.1% $0.07 $26.19

als ik hier zo lees heb ik wel een hele lage eCPM
deze stats zijn van eenpaar maanden geleden.. nu zijn de pageviews hoger maar de verdiensten lager
Is gewoon logisch gezien het topic en het soort bezoekers dat je site trekt. Communities zijn meestal amper de moeite waard voor de adverteerder om veel voor te betalen én de CTR is sowieso laag omdat users veel pagina's bekijken per sessie en maar zeer weinig klikken. Maar dat is allemaal niet noodzakelijk een slechte zaak: ik heb ook een site met een enorm lage CTR, maar dat boeit momenteel niet echt aangezien Adsense niet het hoofddoel van die site is.

Op een andere site daarentegen heb ik geprobeerd om duur betaalde keywords te targetten én een hoge CTR te verkrijgen. Daar zijn de resultaten dan ook navenant...
pi_29792816
Door de recente veranderingen in Adwords, lijkt de minimum CPC sterk omhoog gegaan te zijn. Voor de meeste keywords is dit nu 0.10 $, wat voor de webmaster met slecht betalende advertenties goed nieuws is.
pi_29853079
Mijn inkomsten zijn dan ook drie keer zo hoog geworden de laatste drie weken. Als webmaster heb je er dus wel baat bij.
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:08:38 #265
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_29864718
Inderdaad jammer dat dit topic slechter loopt, stonden altijd veel buttige tips in Maar we komen er vast bovenop

Nu heb ik een vraag: Ik ben bezig met het maken van een site waarop ik verschillende tutorials neerzet m.b.t het converteren van AVI's etc. En ook Informatie over Bittorent programma's en P2P programma's.

Enig idee of Google dit soort sites accepteerd?
pi_29883518
Lijkt bij mij ook allemaal omhoog te gaan. Had laatste een kick van 80 cent. Maar goed, met een weblog met 3 bezoekers per maand haal ik nooit de benodigde 100. Tis meer een extraatje om te kijken hoe het gaat.

Oh, en geen idee of dit mag, maarreuh:
[TK] Google Adwords Voucher
pi_29896914
Een goede hint: Adsense bepaald de advertentie voor een groot deel aan de hand van de url.
pi_29959462
AdSense is wel knap ja, maar ik heb een site met erotische inhoud. Google is heel streng met zo'n dingen en ik zou zeker gebanned worden als ik het eop zet.

Als alternatief op AdSense heb ik AdBrite gevonden. Hierbij kies je uit een aantal categoriën, waarvan je ads op je site wil. Het werkt dus niet zoals Adsense, die ads geeft aan de hand van de pagina-inhoud. De ads zijn ook aanpasbaar, met CSS, maar niet zo simpel als met AdSense. Het grootste voordeel is dat je bezoekers advertentieruimte kunnen kopen op jouw website. Je kan zelf de prijzen opstellen die je hiervoor vraagt.

Het betaalt niet slecht, ik gebruik het bijna een maand. Mijn site heeft ongeveer 1500 bezoekers per dag en ik heb nu ongeveer 19$ verdiend. Ik heb wel nog geen check ontvangen, aangezien het minimum bedrag voor uitbetaling 20$ bedraagd. Kortom, AdBrite is ideaal voor webmasters die buiten Google Adsense's regels vallen of die zelf hun advertentieruimte willen verkopen.

AdBrite link
pi_29959659
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef Triloxigen het volgende:
Een goede hint: Adsense bepaald de advertentie voor een groot deel aan de hand van de url.
Leg eens uit?
pi_29960006
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Leg eens uit?
Zoals ik zeg
Niet alleen de content op de website bepaald de advertentie, maar ook het adres en dat weegt zwaar
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:13:18 #271
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_29960164
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:54 schreef Pryda het volgende:
AdSense is wel knap ja, maar ik heb een site met erotische inhoud. Google is heel streng met zo'n dingen en ik zou zeker gebanned worden als ik het eop zet.

Als alternatief op AdSense heb ik AdBrite gevonden. Hierbij kies je uit een aantal categoriën, waarvan je ads op je site wil. Het werkt dus niet zoals Adsense, die ads geeft aan de hand van de pagina-inhoud. De ads zijn ook aanpasbaar, met CSS, maar niet zo simpel als met AdSense. Het grootste voordeel is dat je bezoekers advertentieruimte kunnen kopen op jouw website. Je kan zelf de prijzen opstellen die je hiervoor vraagt.

Het betaalt niet slecht, ik gebruik het bijna een maand. Mijn site heeft ongeveer 1500 bezoekers per dag en ik heb nu ongeveer 19$ verdiend. Ik heb wel nog geen check ontvangen, aangezien het minimum bedrag voor uitbetaling 20$ bedraagd. Kortom, AdBrite is ideaal voor webmasters die buiten Google Adsense's regels vallen of die zelf hun advertentieruimte willen verkopen.

AdBrite link
Ziet er inderdaad goed uit... en deze neemt alle sites aan?
Zou wel willen weten hoe veel minder dit bedrijf betaald
pi_29960270
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:09 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Zoals ik zeg
Niet alleen de content op de website bepaald de advertentie, maar ook het adres en dat weegt zwaar
hee, jij Hoe gaat het ermee?

Maar ik heb een 'nietszeggend' domeinnaam, dus zou ik minder goede advertenties krijgen?
pi_29960619
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

hee, jij Hoe gaat het ermee?

Maar ik heb een 'nietszeggend' domeinnaam, dus zou ik minder goede advertenties krijgen?
Verrek, ik zie je naam nu pas
Ja, gaat prima hier. Hoe gaat het bij jou? Indonesia overleeft?

Maar ik heb een nietszeggend domeinnaam: www.prexon.nl
Daarop draaien diverse fora, iemand heeft een fora over Cavia's aangemaakt (shit happens),
de advertenties die er kwamen gingen over cavia's.
Nu heb ik even een tijdelijk domeinnaam in gebruik waar dit op staat, in het domeinnaam staat matrix, het forum gaat nog steeds over de vervelende beestjes.
Dus nu komen er allemaal advertenties over 'the Matrix', hier wordt dus minder snel op geklikt dan een gerelateerde advertentie.

Moraal van het verhaal:
Heb je een website dat gaat over 1 onderwerp, zorg dan dat de naam erin voor komt (maar dat wisten we eigenlijk al).
Heb je een website over veel verschillende onderwerpen, zorg dan voor een nikszeggende domeinnaam.

Maar.....
Dat ding herkent ook de complete URL:
http://www.prexon.nl -> onbekend, dus maar advertenties over hosting
http://www.prexon.nl?key=fietsen -> herkend, dus advertenties overfietsen
Als je slim bent zorg je dus dat topic titels voorkomen in de url naar dat topic
Werkt goed, heb ik ook gedaan op http://support.prexon.nl (daar staan overigens geen banners).

Als je goed geld wilt verdienen, zorg je dat er advertenties over webhosting opkomen.
Een advertentie bij Adwords over webhosting kost 4,50 per klik, een advertentie over cavia's iets van 15cent. En de kosten bij adwords zijn gerelateerd aan de opbrengsten van Adsense.

Het mooiste is natuur bezoekers krijgen via Adwords en die weer laten klikken op Adsense banners en dat Adsense een hogere opbrengst heeft dan dat Adwords kost
pi_29960724
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Verrek, ik zie je naam nu pas
Ja, gaat prima hier. Hoe gaat het bij jou? Indonesia overleeft?

Maar ik heb een nietszeggend domeinnaam: www.prexon.nl
Daarop draaien diverse fora, iemand heeft een fora over Cavia's aangemaakt (shit happens),
de advertenties die er kwamen gingen over cavia's.
Nu heb ik even een tijdelijk domeinnaam in gebruik waar dit op staat, in het domeinnaam staat matrix, het forum gaat nog steeds over de vervelende beestjes.
Dus nu komen er allemaal advertenties over 'the Matrix', hier wordt dus minder snel op geklikt dan een gerelateerde advertentie.

Moraal van het verhaal:
Heb je een website dat gaat over 1 onderwerp, zorg dan dat de naam erin voor komt (maar dat wisten we eigenlijk al).
Heb je een website over veel verschillende onderwerpen, zorg dan voor een nikszeggende domeinnaam.

Maar.....
Dat ding herkent ook de complete URL:
http://www.prexon.nl -> onbekend, dus maar advertenties over hosting
http://www.prexon.nl?key=fietsen -> herkend, dus advertenties overfietsen

Als je goed geld wilt verdienen, zorg je dat er advertenties over webhosting opkomen.
Een advertentie bij Adwords over webhosting kost 4,50 per klik, een advertentie over cavia's iets van 15cent. En de kosten bij adwords zijn gerelateerd aan de opbrengsten van Adsense.

Het mooiste is natuur bezoekers krijgen via Adwords en die weer laten klikken op Adsense banners en dat Adsense een hogere opbrengst heeft dan dat Adwords kost
Jup, ik heb Indonesia weer overleefd.

Aah.. op die fiets... Tja, dan moet ik net als nu.nl de titels van nieuwsberichten en forum-onderwerpen als URL gebruiken. Dat kan mooi met een redir op htaccess niveau.. Ik zal er eens naar kijken. Wie weet wordt het wat.

Wel klote dat je cavia forums hebt
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:29:38 #275
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_29960795
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef Triloxigen het volgende:
<-- knip -->
neem aan dat prexon van jou is? mee bekend dat je themes knopje naar een pagina gaat met een fout? http://www.prexon.nl/misc/themes ?
Where's my fear???
pi_29961307
Ach, er draaien 450 fora op, zit vanalles bij..
Van NSB'ers tot caviaknuffelaars
pi_29961365
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:29 schreef jagermaster het volgende:

[..]

neem aan dat prexon van jou is? mee bekend dat je themes knopje naar een pagina gaat met een fout? http://www.prexon.nl/misc/themes ?
Weet het, komt door tijdelijke locatie van alle fora
pi_29962309
Ja, als je webdesign op je site hebt staan en er wordt op geklikt, zal je best lekker verdienen. Helaas heb ik dat niet, maar ook bij mij zijn de kliks vrij hoog. Had er vorige week nog een van 1,80. Dat tikt wel goed aan. Maar het loopt zowieso een stuk beter sinds Google iets heeft aangepast!
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:16:49 #279
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_29963597
Ik ben de technische details alweer vergeten, maar er komen nu meer relavantere advertenties.
pi_29970481
Nee, ze kijken nu op welke advertenties je bezoekers het meest klikken en die worden dan geplaatst. Daarom is de cpc voor adverteerders ook gestegen..
  zondag 11 september 2005 @ 17:24:18 #282
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_30521287
Vandaag mijn eerste check van google gehad: 141,89 dollar

Heeft iemand al eens zo'n check geïnd? Kan ik ermee naar de postbank of moet het bij een bank?
#geen
pi_30521891
Update eerst je account details maar. Daar kan je instellen dat je uitbetaald wordt in euro's ipv dollars en dat scheelt weer wat in de kostprijs voor het innen van de cheque.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 september 2005 @ 20:09:50 #285
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_30521907
check? je kunt het toch laten storten op je giro?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_30528351
Ik zal de instellingen eens bekijken idd.
Het is trouwens cheque ipv check
#geen
pi_30531989
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef DuchessX het volgende:

Heeft iemand al eens zo'n check geïnd? Kan ik ermee naar de postbank of moet het bij een bank?
gewoon even de postbank bellen, zij kunnen je precies vertellen wat je moet doen .
pi_30549090
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 06:36 schreef rickmans het volgende:

[..]

gewoon even de postbank bellen, zij kunnen je precies vertellen wat je moet doen .
Cheque moet aangetekend opgestuurd worden met naw-gegevens, handtekening en rekeningnummer. Zelf een kopie houden.

De volgende keer laat ik het dus gewoon meteen op mijn rekening storten
#geen
pi_30561578
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is 1/3 dat is onmogelijk ...
Om hier nog even op in te haken. 30%+ CTR is zeker niet onmogelijk. Er zijn genoeg strategieën om je pagina's zo te bouwen, zodat je er bijna zeker van kan zijn dat de bezoeker zal klikken. Microsites, en dat werkt!

Of wat dacht je van traffic trekken via Adwords met bids op goedkope keywords, die op hun beurt weer op jouw Adsense klikken. Je traffic is dan ook direct getargetted op je doelgroep.
BOWNY BOWNY BOWNY BOWNY BOWNY
pi_30570787
Voor mij duurt het nog wel even voordat ik me cheque ontvang. Nog lang geen 100 dollar....
pi_30630060
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 04:40 schreef SHeqel het volgende:
360,598 566 0.2% $0.07 $25.08
383,790 552 0.1% $0.07 $25.85
399,795 544 0.1% $0.06 $24.78
384,021 587 0.2% $0.09 $33.62
377,551 544 0.1% $0.07 $26.19

als ik hier zo lees heb ik wel een hele lage eCPM
deze stats zijn van eenpaar maanden geleden.. nu zijn de pageviews hoger maar de verdiensten lager
Ik zou niet te vaak al je stats posten, dat verbiedt de google TOS namelijk, en als ze erachter komen krijg je een ban. Zijn die stats per maand of per dag?
pi_30657542
0.1% is vrij normaal als klikrate.
pi_30657590
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:50 schreef DuchessX het volgende:

Waarom laat je het niet uitbetalen op je rekening? Gaat binnen enkele dagen, je hoeft er niets voor de toen en er zijn geen kosten aan verbonden.
pi_30658137
Hoelang duurt dat? Ik wacht al een maand op $ 200,-
pi_30658325
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef Triloxigen het volgende:
Hoelang duurt dat? Ik wacht al een maand op $ 200,-
wat je tot de 30e augustus verdiend hebt, krijg je rond de 28e van september. Dit gaat al maanden goed bij mij.
pi_30659022
Dat zou mooi zijn, van die paar dagen extra ga ik niet dood :p
pi_30691674
Wat is nou precies die ECPM eigenlijk?

ik heb 1 pagina met bijna 300 dollar ECPM...

1 zaterdag 6 augustus 2005      1      1      100,0%      [b]USD 272,00[/b]      USD 0,27
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_30702972
Wat je verdient per 1000 views.
pi_30788312
Hoe zit het met het Belastingverhaal.. Ik las in admin uiteindelijk dat ik iets moet sturen (e_i8233 formulier als je niet in US woont maar wel inkomsten trekt) naar Google per post/fax of mail.. dat laatste mailadres staat er dan niet bij? Moet je dat doen ivm belasting hier enzo?

ik heb net een account gekregen en hoop dat mn links snel aanpassen.. duurt dat paar minuutjes of uren?
pi_30832243
Lekker die Google Adsense: je plaatst gedurende een veertiental dagen die banners op je site, haalt een hoge ctr (20% - andere AS' 10%) en opeens sluiten ze je account omdat je valse kliks hebt. Dit terwijl we zelf NOOIT hebben geklikt.

Aan de telefoon (NL) raden ze je dan aan eens een mailtje te sturen naar ierland waar geen antwoord op komt.... Bellen met ierland kan niet.

Gezien wij zeker zijn dat we nooit hebben geklikt, gezien ze de valse kliks eruit zouden kunnen filteren en gezien ze zomaar een account met tegoeden op afsluiten is dit PURE oplichterij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')