heb de mijne ook vandaag goedgekeurd gekregen en die bestaat ook voor 90% uit plaatje.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Das mooi want dan kan ik doorgaan met mijn site maken
Google lijkt me een goede bron van advertentie werving
Alleen zit ik nog met een ander punt, is er wel markt voor een site met wallpapers(beetje offtopic ik weet het sorry...)
das toch snel?:) vergeet niet dat het geld uit amerika komt... cheque duurde eerder veeel langer..dus ik ben wel content met de huidige regeling..quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:00 schreef athlonkmf het volgende:
je moest het voor de 15e van een maand aangevraagd hebben dacht ik. Dan beginnen ze de betalingen te verwerken.
Vorige maand kreeg ik mijn betaling op de 29e te zien op mijn bankrekening, terwijl er op de 26e in google stond dat er werd uitbetaald
1 klik per ip per dagquote:Op woensdag 25 mei 2005 02:40 schreef DaMook het volgende:
Ik heb in meer als een maand tijd 15 clicks gehadGrotendeels ikzelf volgens mij (testen in het begin, 11 clicks op die dag)
.
opzich logisch maar ook oneerlijk. Google vangt hierdoor nog meer geld, want het geld wordt vast afgeschreven van de accounts van de adverteerders waar extra opgeklikt wordt door 1 ip.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef JortK het volgende:
Idd lijkt me ook niet meer als logisch die 1 klik per ip regel
Ga binnenkort ook mijn site aanmelden
Ja dat zal haast ook welquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef jagermaster het volgende:
[..]
opzich logisch maar ook oneerlijk. Google vangt hierdoor nog meer geld, want het geld wordt vast afgeschreven van de accounts van de adverteerders waar extra opgeklikt wordt door 1 ip.
Ik heb ook niet gezegd dat het niet snel was, ik beantwoordde alleen de vraag. Volgens mij komt het gel niet meer uit amerika, maar direct uit NL of zo. Ze zouden toch haast wel filialen hier hebben, aangezien ze ook NL-support hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:07 schreef nikao het volgende:
[..]
das toch snel?:) vergeet niet dat het geld uit amerika komt... cheque duurde eerder veeel langer..dus ik ben wel content met de huidige regeling..
mijn site overigens 'site van de week' nu bji de Gazet van Antwerpen... laat die bezoekers maar weer komen!
Ik zie op jou site ook geen banner staan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:40 schreef DaMook het volgende:
Ik heb in meer als een maand tijd 15 clicks gehadGrotendeels ikzelf volgens mij (testen in het begin, 11 clicks op die dag)
.
Dat is het rare: Zie de linker kant van de banner. Die ziet er echt EXTRA bij. De banner wordt daardoor een stukje opgeschoven, en de google-banner tekst valt buiten beelt..quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:30 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Ik zie bij dit voorbeeld niet staan dat de links vanaf Google komen
Bij mij gaat het gewoon goed hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is het rare: Zie de linker kant van de banner. Die ziet er echt EXTRA bij. De banner wordt daardoor een stukje opgeschoven, en de google-banner tekst valt buiten beelt..
zijn ze weer aan het experimenteren met een new feature blijkbaar ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is het rare: Zie de linker kant van de banner. Die ziet er echt EXTRA bij. De banner wordt daardoor een stukje opgeschoven, en de google-banner tekst valt buiten beelt..
Ja als het zou lukken zou het mooi zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:08 schreef Larafairy het volgende:
Ik zou het wel ideaal vinden als je ongemerkt de links van google tussen allemaal andere links kan zetten :p
Ik zie grote mogelijkheden ($$$)
krijg niets... staat het wel goed??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef qu63 het volgende:
Net mn adsense mail binnen! ben toegevoegd!
nu allemaal kijken op qu63.nl
ben bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef jagermaster het volgende:
[..]
krijg niets... staat het wel goed??
Die link onder het huisje is niet van mijzelfquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zie op jou site ook geen banner staan?
zag het als eerste over het hoofdquote:
hij moet nu op de homepage staan, boven dat intro tekstje. hij verdwijnt af en toe omdat ik nog een beetje aan het klooien benquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:02 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zag het als eerste over het hoofdkan het zijn dat het niet altijd wordt weergegeven?
zie hem niet echt. dan kan ik toch niet klikkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij moet nu op de homepage staan, boven dat intro tekstje. hij verdwijnt af en toe omdat ik nog een beetje aan het klooien ben![]()
Hij moet binnenkort onder het "Syndicate" stukje komen, samen met nog wat Affliates
op mn links pagina werkt ie welquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:36 schreef jagermaster het volgende:
[..]
zie hem niet echt. dan kan ik toch niet klikken![]()
Er zijn ook personen die een knopje voor 'Volgende Pagina' express heel dicht bij de links van google zetten, zodat mensen met een trillerig handje er per ongeluk op klikken. Zeker bij sites met duizenden bezoekers per dag kan zoiets nog wel eens wat opleveren..quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja als het zou lukken zou het mooi zijn
Maar of het mag.. denk het niet![]()
Ja "het aller ergste" kan je blijkbaar op meerdere manieren interpreterenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:28 schreef qu63 het volgende:
Beetje jammer van die uitvaartplein.nl banner die erbij zit![]()
welke kolom bedoel je eigenlijk??
klopt ja. kan je meer kliks krijgenquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja "het aller ergste" kan je blijkbaar op meerdere manieren interpreteren
[afbeelding]
Dat hier links, dat heb ik nu een paar keer gehad. De laatste keer "klopte" de banner kwa formaat wél, dus ik denk dat ze idd met iets nieuws aan het experimenteren zijn. De inhoud van de banner veranderde trouwens ook echt.
aantal kliks / 10.000 * kliks geloof i..quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:24 schreef Larafairy het volgende:
En toch heb ik nog het idee dat de hoeveelheid van de inkomsten afhangt van het aantal hits ( ja, ik bedoel hits.. en geen bannerkliks ).
Geloven doe ik al lang niet meer... bron?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
aantal kliks / 10.000 * kliks geloof i..
klein foutje:quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:28 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Geloven doe ik al lang niet meer... bron?
0% .. ik gok 29 juni je geld op je rekeningquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik sta nu op EXACT 100 dollar
Ik heb zojuist mn rekening nummer veranderd, heb electr. betalen aan staan, en heb aangevinkt dat ik best wel uitbetaald wil krijgen
Hoe groot is de kans dat het er voor de 24e (juni) op staat?
Dus het duurt ruim 6 weken voordat het er is.. kut...quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:33 schreef nikao het volgende:
[..]
0% .. ik gok 29 juni je geld op je rekening
Zou je als deelnemer aan adsense helemaal nooit op een banner mogen klikken?quote:
Ik zie wel eens nadat een nieuwe dag is begonnen, dat het bedrag van de dag ervoor nog wordt bijgesteld..quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Overigens heb ik wel is gehad dat het bedrag er later nog bijkwam
hoop dat dat ook is met de vertoningen, want daar klopt ook nog niets van voor vandaag. Verdient het nog een beetje via de advertentielinks? heb ze nu op me website ook erop staan (op all4hosting), maar alleen omdat de layout er dan beter uit ziet...quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Ik zie wel eens nadat een nieuwe dag is begonnen, dat het bedrag van de dag ervoor nog wordt bijgesteld..
vergeet je niet dat AdSensequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Ik zie wel eens nadat een nieuwe dag is begonnen, dat het bedrag van de dag ervoor nog wordt bijgesteld..
Als je bij de volgende dag stats ziet verschijnen.. dan is voor Google de volgende dag begonnen. Als je dan ziet dat de dag ervoor nog wisselt in gegevens, dan lijkt mij het vrij simpel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 07:50 schreef nikao het volgende:
[..]
vergeet je niet dat AdSense
1: niet realtime stats heeft
2: in amerika zit dus 6-8 uur achter ons aan hobbelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |