Ik wist dat ik wat fout deedquote:Op maandag 23 mei 2005 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Geen streep en de P moet met een hoofdletter
BlaatschaaP

Je moet het niet te lang koken he. Dan smaakt het naar spruitjesquote:Op maandag 23 mei 2005 17:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
ah bloemkool dat duurt wel even met koken. Dat vind ik het saaist aan koken, honger hebben en moeten wachten....

Dan smaakt het naar neusvoeding zou ik zeggen...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet het niet te lang koken he. Dan smaakt het naar spruitjes

Lekker hequote:

Bleghquote:Op maandag 23 mei 2005 18:01 schreef Svensational het volgende:
Voor de mensen die Artiesjokke willen eten, bij Born2cook gaan ze het maken! Nu op Net5!

Hoe Artiesjokke smaakt weet ik niet. Olijven zij iddquote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Blegh, dat is zo vies. Het zit ook vaak op pizza's ... niet te vreten, net als olijven

Mwah, vroeger vond ik het lekkerder.quote:

Doe mij ook wat rosé, ik ben wel weer toe aan wat te drinken...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:02 schreef Svensational het volgende:
Ik heb grotere rosé-glazen nodig! Ik blijf naar beneden lopen zo

Zeg, wil jij soms een broodje poep?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
Met een papje...met een papje...

Hè bah, Ome Sven!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, wil jij soms een broodje poep? [afbeelding]

Dankje, had ik nét nodig.quote:

Dat overkomt je volgens mij vakerquote:Op maandag 23 mei 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankje, had ik nét nodig.
Ik wist namelijk niet waar ik over praatte.

quote:Op maandag 23 mei 2005 18:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Doe mij ook wat rosé, ik ben wel weer toe aan wat te drinken...

Wou je zeggen dat wij al die teksten van Ome Willem gejat hebbenquote:

Geef nou maar toe dat hij je teksten schrijft...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat wij al die teksten van Ome Willem gejat hebben
Dat wist ik niet

Behalve champagne natuurlijkquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |