Zeik niet, ik had al ge-edit.quote:
Oh, ik dacht met dat avatar.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
En je weet nog niet eens waarmee ik het eens ben!
Ow NIET?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Z'n 1e bericht was niet eens serieus
Dat liedje van Shakiraquote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh, ik dacht met dat avatar.. Angeizne jij die 4e ook het leukst vond.
.
Wat dan?!.
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah, dat belooft wat voor die meetings
Ik én serieus?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, nu een serieus antwoord
Ik zie net in m'n winamp dat ik dat nummer gister 32 keer geluisterd heb.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat liedje van Shakira
Ik zie hem net voor het eerst![]()
Hoe kun je dat zien dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie net in m'n winamp dat ik dat nummer gister 32 keer geluisterd heb..
Met die clip erbij is 'ie helemaal.
Kan niet wachten op d'r album..
Moet je winamp 3 ofzo voor hebben.. dan heb je een kopje "most played"quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat zien dan?
Ben wel benieuwd hoe vaak ik vandaag de nieuwe Schnappi heb gedraaidHet is toch verschrikkelijk
quote:
Da kennie he? We moeten dit topic juist volposten voor markiequote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
Mensen, ik ga nu eten, dus gaarne even rustig aan doen
Het eten was verdikkie nog niet eens klaarquote:Op maandag 23 mei 2005 17:50 schreef Svensational het volgende:
Mensen, ik ga nu eten, dus gaarne even rustig aan doen
Jaja, de bloemkool moet nog gekookt wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef MissBliss het volgende:
Da kennie he? We moeten dit topic juist volposten voor markie
ah bloemkool dat duurt wel even met koken. Dat vind ik het saaist aan koken, honger hebben en moeten wachten....quote:Op maandag 23 mei 2005 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jaja, de bloemkool moet nog gekookt worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |