Hu.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:34 schreef Bupatih het volgende:
donderdag, vrijdag en zaterdag:
28, 32 en 33 graden.
Dat wordt lekker leerweer
Oh ja goed ideequote:Op maandag 23 mei 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je dan je coltrui aandoet voelt het wel aan als 33
Ja, zit zelf ook een beetje van ... je kunt 't wel vragen enzo wat ze precies wil, maar pushen is ook weer zoiets na een weekquote:Op maandag 23 mei 2005 18:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah dat is vervelend, sja even afwachten he. Geduld is een schone zaak
Je hebt helemaal gelijk jaquote:Op maandag 23 mei 2005 18:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, zit zelf ook een beetje van ... je kunt 't wel vragen enzo wat ze precies wil, maar pushen is ook weer zoiets na een week. Naja, ik zie het ook wel.
Why?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
Weet je wat ik me nou afvraag Mark,ben jij nou al een keer benadert door de Playgirl?
Klotequote:Op maandag 23 mei 2005 18:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die heb ik (nog) niet
Maar heb een beetje het gevoel dat het niks gaat worden eerlijk gezegd... en das best een kutgevoelKrijg niet echt hoogte van d'r
Dat hoop ik welquote:Op maandag 23 mei 2005 18:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ja![]()
Het komt vast goed!![]()
Beetje vertrouwen hebben hoor! Ze heeft het vast gewoon druk gehad deze weekquote:
Preciesquote:Op maandag 23 mei 2005 18:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben hoor! Ze heeft het vast gewoon druk gehad deze weekAch hoop doet leven zegt men.
Whahaha, er luistert tenminste iemandquote:
Nu wil ik het weten ookquote:Op maandag 23 mei 2005 18:40 schreef Nano het volgende:
Weet je wat ik me nou afvraag Mark,ben jij nou al een keer benadert door de Playgirl?
Vertelquote:Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sja ik leer van mijn eigen fouten vrij snel geloof ik.![]()
Geldquote:Op maandag 23 mei 2005 18:51 schreef PeRi het volgende:
Mark
Wat heb je allemaal gehad voor je verjaardag?
Nee, ik hoopte op een stille aanbidsterquote:
Of je had de buit kunnen delenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:08 schreef Skaai het volgende:
Ik had die overvaller natuurlijk ook een berg nepgeld kunnen geven. Hmmm.
Wel als we ons best doenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:18 schreef mark_03 het volgende:
Gaat dit topic nog volkomen voor 8 uur?
Yupquote:Op maandag 23 mei 2005 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel als we ons best doen
Ga je feesten om 8 uur?
Ik heb er nog 32quote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Tranceptor het volgende:
30 minuutjes
Gelukkig woon ik hier... leef ik langerquote:
Een historicus uit Amerika zei ooit dat als de wereld verging hij in Nederland ging wonen omdat daar altijd alle ontwikkelingen een half jaar laten begonnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik hier... leef ik langer
Feestquote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Yup![]()
Naja,... dan komt een deel van de "vaste" visite... feest met kameraden enzo doen we binnenkort ff.
Treblequote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef Bupatih het volgende:
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=152![]()
Is er ook een groep die Bass heet van alleen maar jongens? Misschien kunnen ze samen nog wat voor elkaar weten te krijgen?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Is er ook een groep die Bass heet van alleen maar jongens, misschien kunnen ze samen nog wat voor elkaar weten te krijgen?
Die groep had toch zo'n hitje met zo'n flutnummer met bongo's en afrikaans gezang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |