Ik wou eigenlijk deszequote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze kent me niet eens
Zie je Buup, hij doet ook aan goed-maak-smilies!
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef PeRi het volgende:
Nano: Motorola bouwt nanobuisscherm
Ik moest lachen
Het impliceert dat jij minder hersencellen hebt dan Wytskequote:
zijn huiswerk makenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef mark_03 het volgende:
Where did all the good people go ...
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef mark_03 het volgende:
Where did all the good people go ...
Je hebt het netjes gehouden... had wat andere VOLSTAMP plaatjes verwachtquote:
Dat is een mooi liedjequote:Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef mark_03 het volgende:
I can't always be waiting waiting on you ... I can't always playing playing your fool
Jack Johnson ...quote:
Ik heb geleerd van mijn ban.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:58 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Je hebt het netjes gehouden... had wat andere VOLSTAMP plaatjes verwacht
Het moet niet gekker worden neej, ik maak er een beetje een sport van...quote:
Naar aanleiding van haar presentatie gedrag, het onthouden van het belspel nummer (w00t), 20 minuten lang cryptische aanwijzigingen geven (die haar vast worden ingefluisterdquote:Op maandag 23 mei 2005 19:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het impliceert dat jij minder hersencellen hebt dan Wytske![]()
Wat?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:11 schreef Tranceptor het volgende:
Tripswitch-Indigo
Wytske is best leukquote:Op maandag 23 mei 2005 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Naar aanleiding van haar presentatie gedrag, het onthouden van het belspel nummer (w00t), 20 minuten lang cryptische aanwijzigingen geven (die haar vast worden ingefluisterd) voor een woord, dat menig mens al in de eerste 10 seconden heeft geraden?
* Skaai geeft Mark een aanmoedigend schouderklopje
Maar mijn icoon is nu recht evenredig aan mijn sigquote:Op maandag 23 mei 2005 20:22 schreef karoltje het volgende:
Sven ik herken je niet zo. Jullie zijn ook niet standvastig in je icoon-dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |