Mijne waren een beetje scheef maar wel precies hetzelfde als het antwoordmodelquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:52 schreef SHERMAN het volgende:
Damn die dobbelstenen tekenen was kut.
De rest viel nog wel mee opzich maar die dobbelstenen.
Het tekenen vond ik kut.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:04 schreef Roi het volgende:
Die dobbelstenen ware juist het makelijksteVerder erg moeilijk en kut.
ik heb deze aantekeningen in een .txt opgeslagen. hij is gemaakt door Newb die het in deze topic heeft gepostquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:44 schreef truSteh het volgende:
En dat lijstje is... ?
Hoe ziet dat engels briefmodel er ook alweer uit
toch:
eigen adres
adres ontvanger
plaats, datum
aanhef
brief
afsluiting
Wiskunde vond ik best meevallen, ik heb voor de meest grote opdrachten goed.quote:Regards, Love, Best Regards is voor 'n persoonlijke brief.
Yours Faithfully, die is voor als je de afzender niet bij naam kent. (als je bv naar 'n bedrijf schrijft)
Yours Sincerely, Die is voor als je de afzender wèl bij naam kent.
opbouw zakelijke brief engels:
Eigen straat
eigenpostcode + plaats
The Netherlands
Adres Geadresseerde
Adres Geadresseerde
Adres Geadresseerde
(Adres Geadresseerde)
(Adres Geadresseerde)
Datum ( 26 May, 2005 )
Dear Sir/Madam, (dit moet zonder E anders staat er madame en dat betekend hoer ofzo.)
Inleiding
Bulk
Slot alinea
Slotzin
VB: I hope to hear from you soon.
Yours Faithfully/Sincerely, (afhankelijk of je de geadresseerde bij naam kent)
handtekening
naam in gewone kleine letters
Jan Bakker dus bijvoorbeeld.
Mja ik heb niet echt rechte lijnen of dergelijken maar het gaat er gewoon om dat je links 3 blokjes hebt, dan 1 en dan weer 2 en dan nog 1. Het gaat niet om het uiterlijk.quote:
Bij ons mocht je niet met potlood... je moest met pen alles doen, ook tekenen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:33 schreef kokos het volgende:
Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 8 en 9.3.
Die heb ik redelijk ruim genomen, ik had alleen geen potlood bij me. Zal wel wat naast zitten.
Als dat zo isquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:32 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Bij ons mocht je niet met potlood... je moest met pen alles doen, ook tekenen.
Huh? Als ze dat bij mij fout rekenen he...quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:40 schreef Roi het volgende:
Daar is ons niks over verteld. Hier werd gezegt dat je de antwoorden wel opschrijven met pen met grafieken altijd met potlood moet down.
Als jij fatsoenlijk hebt nagekeken.. Als je een beetje ruim hebt genomen, dus beetje streng bent geweest voor jezelf en dat ding zegt tussen de 5 en de 6..quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:44 schreef mark-- het volgende:
is dat cijfer bereken van examen.nl betrouwbaar? als ze zeggen dat je bijvoorbeeld tussen de 5 en 6 hebt, is er dan kans dat je ook echt hoger hebt dan een 5 ?
Capsquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:53 schreef covenantk het volgende:
GA IK OVER ALS IK TWEE VIJFEN EN EEN 4 HEB WANT IK HEB VOOR DUITS EEN VIJF VOOR NASK 1 EEN VIJF EN VOOR WISKUNDE EEN 4 MAAR ALS IK NOU DUITS HERKANS HEB IK NOG MAAR EEN 5 EN EEN 4 DAN KAN IK TOG COMPENSATIE GEBRUIKEN VOOR DIE VIJF HEB IK NOG MAAR EEN 4 GA IK DAN GEWOON OVER JA TOG??:)
NaH MAN Iz Nie SoW Je MoE uN ViEr En Un ZeeM HebbN Of TwEe ViJFJuhZ DuZ JuH BeNt GeZaKT MaNgZ HArD MAnGZ EgT NieT Te BreEkN!quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:58 schreef covenantk het volgende:
JA MAAR ALS IK EEN 5 EN 4 HEB KAN IK COMPENSATIE GEBRUIKEN TOG??? WANT IK HEB TWEE ZEVENS IK HEB GEHOORD DAT ET KAN WANT DAN HEB IK TOG MAAR EEN VIER OVER NOG EN DAN GA IK OVER TOG?? IS TOG ZO??
JA IK HEB DE ANTWOORDEN AL GEEF ME JE EMAIL MAAAAAAAAAARquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef covenantk het volgende:
WETEN JULLIE HOE DE HERKANSING TOETS ER ONGEVEER GAAT UITZIEN VAN WISKUNDE????
Feli man, ik ook.quote:
Ja, ik had ook 1 vijf, de rest 7ens en 8enquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:36 schreef mark-- het volgende:
je mag dus 2 vijfen of 1 vier hebben als je 7 en de rest voldoende hebt
ik had gelukkig maar 1 vijf![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |