Hier een wallpaper met alle data, zodat je het niet vergeetquote:Economie: Hele boek, alles wat je in de 2de en 3de hebt gehad
Wiskunde: Meetkunde
Ak: Nederland multiculterele samenleving en die module over transport
Geschiedenis: Koude oorlog en Nederland verzorgingsstaat
Nederlands: Brieven en samenvatten
Engels: Brieven en samenvatten
Handel: Vragen over winkels en boekingsstempels
Biologie: Geen idee, heb ik niet
NsK1: Geen idee, heb ik niet
Nsk2: Geen idee, heb ik niet
yep dacht van wel, maar je moest volgens mij een 7 tegenover hebben. ik weet het niet zekerquote:Op maandag 23 mei 2005 17:17 schreef mark-- het volgende:
Even een ander vraagje, je mag toch 1 vijf hebben ?
economie zitten ook dingen in die je uit hoofdstuk 3 moet halen denk ik, maar moet je ff kijken achterin he..:)quote:Op maandag 23 mei 2005 17:13 schreef got.rice het volgende:
Ik heb heel wat anders gekregen van school, wat je moet leren.
Economie: H4 t/m H7 en V1, V2 (Boek: Pincode 4de leerjaar)
Wiskunde: H1 t/m H8 Behalve H5 (Boek: Netwerk 4de leerjaar)
Aarderijkskunde: Heb ik niet
Geschiedenis: Koude Oorlog en Nederlandse Industriele Revolutie (hoe zit dat?) (boek: Sfinx 4de leerjaar)
Nederlands: Lezen (Teksten) / Brieven, Samenvattingen en voor de zekerheid zou ik ook Artikelen en Solicitatiebrief doornemen (geen boek, boel aantekeningen)
Engels: Lezen (Teksten) / Brieven en Solicitatiebrief (heb nog nooit een samenvatting voor engels gemaakt hiero) (boek: Go for it 4de leerjaar)
Handel: Heb ik niet
Biologie: Heb ik niet
Nask1: Heb ik niet
Nask2: Heb ik niet
Frans: ook niet
Duits: zelfde
Maatschappijleer 2: Politieke Besluitvorming en Multiculturele Samenleving ( boek: Team 4de leerjaar)
btw, voor wiskunde moet je algebra ook kennen of krijgen alleen maar dingen over meetkunde? ( tan cos sin etc)
en wat een kut walllpaper zeg! me ogen gaan telkens naar rechts![]()
Mijn lijstje.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:49 schreef Roi het volgende:
Mischien handig om een centraal vmbo-t topic te hebben, want in andere VMBO topics zitten ook B&K en die hebben toch weer andere dingen
Hier dingen die we moeten leren (volgens Sherman, pin hem er niet aan vast)
[..]
Hier een wallpaper met alle data, zodat je het niet vergeet
[[url=http://img167.echo.cx/img167/6378/roiwallpaper27ti.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nope heb je allemaal 10en op je cijferlijst en één 3 ben je gezakt..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef got.rice het volgende:
ja je kan ook een 1 halen maar dan moet je 2 zevens hebben of je kan 2 vijfen halen maar dan moet je ook 2 zevens hebben.
Bij ons ook niet echt erg.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:41 schreef Roi het volgende:
LAKS zal zeker een klacht ontvangen voor NED van mij! Echt veeeels te lang! bijna niemand was er ook klaar mee.
hier ook, precies toen mn docent zei: Ja! stoppen maar!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:28 schreef Easyedwin het volgende:
nederlands had ik precies af om half 4 :p
Zeg zit jij op Lek en Linge?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:46 schreef trebbors het volgende:
Eerst waren veel NL examens pleite dus na een dikke 20 minuten konden we eindelijk beginnen. Deze tijd mochten we wel gewoon gebruiken er na. Leuk denk ik maar omfg wat was ik lang bezig :S heb op het laatst niet meer op mijn spelfouten gelet etc krijg toch de **** naja
om 3:45 was ik ong klaar (ja we hadden 20min langer omdat we 20min later waren gestart) toen nog 15min wachten :S
Ja vind ik niet zo raarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nederlands was echt irritand: .![]()
AK was trouwens echt een eitje
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:59 schreef got.rice het volgende:
[..]
hier ook, precies toen mn docent zei: Ja! stoppen maar!![]()
Heb je al geklaagd bij het LAKS dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:35 schreef MIster911 het volgende:
laatste opdracht met nederlands heb ik niet eens kunnen afmaken ...![]()
heb ik wel gedaan, maar ik denk dat ze er niets mee doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:12 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Heb je al geklaagd bij het LAKS dan?
ook hetzelfde ideequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef got.rice het volgende:
Geschiedenis vandaag was EASY maar ik ben bang dat ik het heb verneukt omdat het makkelijk was![]()
4 kantjes, met de nadruk dat ik erg klein schrijfquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:20 schreef SHERMAN het volgende:
Hoeveel papier hebben jullie gebruikt bij GS?
Het lag dus niet aan mij.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:24 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
4 kantjes, met de nadruk dat ik erg klein schrijf![]()
snap niks van tan cos sin gedoe, evenmin inhoud berekenen van voorwerpenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:46 schreef got.rice het volgende:
Meetkunde. dus wat je echt moet kennen is dat hele tan cos sin gedoe en de stelling van pytagoras ik heb het boek Netwerk en daarvan moesten we het hele boek leren behalve de laatste (algebra)
Sin hoek: A= lengte overstaande rechthoekzijde / lengte schuine zijdequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:58 schreef Easyedwin het volgende:
[..]
snap niks van tan cos sin gedoe, evenmin inhoud berekenen van voorwerpen![]()
Daar komt dan een getal uit, en dat moet je dan met shift sin/cos of tan benaderen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:55 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Sin hoek: A= lengte overstaande rechthoekzijde / lengte schuine zijde
Cos hoek: A= lengte aanliggende rechthoekzijde / lengte schuine zijde
Tan hoek: A=lengte overstaande rechthoekzijde / lengte aanliggende rechthoekzijde
SOS, CAS en TOA dus...
Inhoud waarvan? Kubus? Cilinder? Prisma?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:14 schreef Easyedwin het volgende:
oke..maar nu de inhoud berekenen nog..die formules, of krijg je die erbij?
hoogtelijntje tekenen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef majestik1 het volgende:
Misschien stomme vraag maar een gelijkzijdige driehoek dan heb je toch geen schuine aan aanliggende zijde omdat ze even lang zijn, hoe bereken je dan de grades?
alles, behalve cillinderquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Inhoud waarvan? Kubus? Cilinder? Prisma?
Kubus:quote:
Inhoud (ook cilinder)quote:
Ik zal er zo even een voorbeeldje van maken (ook wel handig voor mezelfquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Easyedwin het volgende:
dat is makkelijk, word moeilijker als je een hoek al weet(de graden dus) en dan een zijden moet berekenen..ik weet nooit of je dan X moet doen of gedeeld door, is daar ook een regel voor ?:)
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 15:44 schreef demonseeker14 het volgende:
Krijg je er nou een formulekaart bij of iet ?
en wanneer moet je dus * of gedeeld door doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef grunge-metal het volgende:
[afbeelding]
Bereken zijde: BC.
tan 25° = BC:50
BC= 50*tan 25°= (ong) 23,32cm
delen door 2 neem ik aan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:40 schreef SHERMAN het volgende:
[[url=http://img11.echo.cx/img11/7669/fokprisma8yg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Blauw is de prisma, in gedachten moet je hem maken zoals hij hier rood is, dan is het een balk en kan je gewoon l X b X h doen.
wanneer moet je eigenlijk vermenigvuldigen en wanneer moet je delen? want ik heb hier een soortgelijke vraag maarals ik in het antwoordenboekje kijk dan moet je opeens delen;.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:49 schreef grunge-metal het volgende:
[afbeelding]
Bereken zijde: BC.
tan 25° = BC:50
BC= 50*tan 25°= (ong) 23,32cm
dat vraag ik ook heel de tijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef got.rice het volgende:
[..]
wanneer moet je eigenlijk vermenigvuldigen en wanneer moet je delen? want ik heb hier een soortgelijke vraag maarals ik in het antwoordenboekje kijk dan moet je opeens delen;.
Wat is daarvan het antwoord dan? Sinus ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:56 schreef got.rice het volgende:
[..]
wanneer moet je eigenlijk vermenigvuldigen en wanneer moet je delen? want ik heb hier een soortgelijke vraag maarals ik in het antwoordenboekje kijk dan moet je opeens delen;.
Dat weet ik ook niet helemaal, maar je moet daarbij vooral logisch nadenken, dus even van bij de antwoorden nagaan ofze kloppen. Een driehoek is samen 180 graden, 1 hoek is zowiezo al 90 graden, dan moet je dus even logisch nadenken welk antwoord het beste past...quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:04 schreef got.rice het volgende:
iemand?
Kan idd wel handig zijn jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:30 schreef Easyedwin het volgende:
onthou dit: 5=10:2
wat doe je als je 10 niet weet, wat moet je dan doen?![]()
stel dat je 2 niet weet, wat moet je dan doen?
ik weet het, maar kijk even of dit ezelsbruggetje jullie kan helpen, voor degen die niet weten wanneer ker of wanneer gedeeld door gedaan moet worden bij cosinus etc.
goed plan..ga ik ook doen..zodat ik dat in iedergeval niet vergeetquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Kan idd wel handig zijn ja. Als ik straks m'n blaadje heb zet ik er eerst SOS, CAS en TOA op en ook die formulie
.
Ik ook ja, ik pen ff al die berekeningen en coa en sas (god mag weten wat het isquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:18 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Kan idd wel handig zijn ja. Als ik straks m'n blaadje heb zet ik er eerst SOS, CAS en TOA op en ook die formulie
.
Toch welquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:45 schreef SHERMAN het volgende:
Volgens mij niet hoor.
Ik vond het HEEL erg meevallenquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef mark-- het volgende:
en wat vonden jullie ervan?
Kut, ik denk wel zeker een onvoldoende. Het was ook zo warm dat je je niet kon concentreren!quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:24 schreef mark-- het volgende:
en wat vonden jullie ervan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |