Ik kies altijd het verkeerde antwoord bij die meerkeuzevragen.. en die zijn nog 2 punten waard ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef _Supreme het volgende:
biologie daar sta ik nu een 7.7 voor op CE. Dat vak vind ik dus echt het allermakkelijkste wat er maar bestaat. Ik lees het de avond van tevoren 1 keertje door, en heb altijd een goed punt
je weet toch dat dat ribosomen zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:42 schreef FoxHunter. het volgende:
Succes iedereen straks
[..]
Ik kies altijd het verkeerde antwoord bij die meerkeuzevragen.. en die zijn nog 2 punten waard ook![]()
quote:
Quake IIIquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef Zwoerd het volgende:
Fuk man wij moeten het ook op de computer maken, alleen tijdens het oefenen op school hebben we alleen quake III over lan gespeeld, en af en toe es iets met dat video meting en coach gedaan, hopen maar dat ik alles nog snap
Ik heb mijn PWS voor een groot deel met coach gemaakt maar ik snap er nog niet echt veel vanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Zwoerd het volgende:
Het ideale aan Coach is wel dat je je bouwwerken meteen kan testen of het werkt , maar verder weet ik niet of er veel voordelen aanzitten.
Aan het begin van het jaar werd ons verteld dat we een half uur langer zouden hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:18 schreef _Supreme het volgende:
wtf nu snap ik er echt niks van.
we hebben net zoals jullie 3 uur, daarin moeten we EN het schriftelijk maken, EN de computertoets...
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef _Supreme het volgende:
en bij een parallel schakeling is de spanning overal hetzelfde he?
Bij parallel is de spanning overal hetzelfde en de stroom verdeelt zich over de componentenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:25 schreef _Supreme het volgende:
en bij een parallel schakeling is de spanning overal hetzelfde he?
oja dat moesten we ook lerenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef Sphere2k4 het volgende:
[..]
Bij parallel is de spanning overal hetzelfde en de stroom verdeelt zich over de componenten
Bij serie verdeelt de spanning zich over de componenten en de stroom is overal hetzelfde![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |