Moet je wel weten hoe je die tabel moet gebruikenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef FoxHunter. het volgende:
Met tabel 35 uit BINAS kom je iig al erg ver![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:50 schreef boyv het volgende:
Oh fuck, niet dus. Ik dacht dat we morgen wiskunde (B12) zouden hebben
Mijn leraar zij ook dat er voor Natuurkunde 2 niks bij zat over trillingen en golven. Labda enz.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Geen licht voor Natuurkunde 1.
Ik ben wel een beetje bezig geweest met samenvatten voor mezelf:quote:Op maandag 23 mei 2005 17:57 schreef RyanDunn het volgende:
Heeft iemand een goeie samenvatting voor de stof van Natuurkunde 1, 2 ? Kan het maar geen goeie vinden...
Ja, beeld en geluid waarnemen is geschrapt.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik kan het nergens vinden... www.watmoetikleren.nl is uit de lucht getrapt... iig het havo gedeelte..maar ik dacht dat geluid & trillingen (1 onderwerp dacht ik) en licht geschapt was... voor natuurkunde 1 dan hè
weet iemand hoe het zit met eenheiden in berekeningen en tussentijdse antwoorden? niet nodig toch?
quote:weet iemand hoe het zit met eenheiden in berekeningen en tussentijdse antwoorden? niet nodig toch?
Nee niet nodig volgens mij, hoewel ik het wel altijd doe.quote:weet iemand hoe het zit met eenheiden in berekeningen en tussentijdse antwoorden? niet nodig toch?
Eenheden in je antwoord zijn wel heel belangrijk.. En voor je berekening krijg je punten dus die zou ik ook niet weglatenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:24 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik kan het nergens vinden... www.watmoetikleren.nl is uit de lucht getrapt... iig het havo gedeelte..maar ik dacht dat geluid & trillingen (1 onderwerp dacht ik) en licht geschapt was... voor natuurkunde 1 dan hè
weet iemand hoe het zit met eenheiden in berekeningen en tussentijdse antwoorden? niet nodig toch?
weet je zeker dat je een heel significant cijfer weg mag laten zonder puntenaftrek?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef thizjackal het volgende:
tip: doe significante cijfers ALTIJD 2 of 3.. dan heb je het altijd goed..
je mag er namelijk 1 naast zitten en je moet altijd 2 of 3 significante cijfers hebben
Je mag er 1 significant cijfer naast zitten. Aangezien de meeste gegevens in 2 of 3 significante cijfers worden gegeven. Meestal zit je goed als je 2 of 3 significante cijfers gebruikt. Maar significante cijfers zijn toch helemaal niet zo moeilijk?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:12 schreef _Supreme het volgende:
[..]
weet je zeker dat je een heel significant cijfer weg mag laten zonder puntenaftrek?
Je mag er een cijfer naast zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:12 schreef _Supreme het volgende:
[..]
weet je zeker dat je een heel significant cijfer weg mag laten zonder puntenaftrek?
De uitkomst moet gegeven worden met het aantal significante cijfers gelijk aan dat van het laagste aantal significante cijfers dat gegeven is. Jeetje, wat een opgavequote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Je mag er 1 significant cijfer naast zitten. Aangezien de meeste gegevens in 2 of 3 significante cijfers worden gegeven. Meestal zit je goed als je 2 of 3 significante cijfers gebruikt. Maar significante cijfers zijn toch helemaal niet zo moeilijk?
Ja ik vind het echt een eitje! Makkelijkste van heel natuurkundequote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef boyv het volgende:
[..]
De uitkomst moet gegeven worden met het aantal significante cijfers gelijk aan dat van het laagste aantal significante cijfers dat gegeven is. Jeetje, wat een opgave
is ook niet moeilijk nee, maar op proefwerken werd me dat toch afgerekend als ik 2.12 schreef inplaats van 2.1..quote:Op maandag 23 mei 2005 23:40 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt een eitje! Makkelijkste van heel natuurkunde![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:19 schreef boyv het volgende:
Gvd, optica hoeft niet geleerd te worden hoor ik net![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:26 schreef Sphere2k4 het volgende:
wou net beginnen met alle fomules in me rekenmachine te zetten, maar ze staan ook in de binas gelukkig
1/Rv = 1/R1 + 1/R2 ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:24 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Pff heb er net twintig minuten over gedaan om uit te vogelen hoe je de vervangingsweerstand uitrekend in een parallelle schakeling![]()
Maar gelukkig weet ik het nuNog 3 uurtjes en dan gaat het feest beginnen
![]()
Mja, dat klopt. Ik was ook al even aan het zoeken, want ik dacht even dat ik iets over het hoofd gezien had, dat moest haast wel als iemand zo lang doet om zoiets te begrijpenquote:
Biologie en Scheikunde vind ik juist de makkelijkste vakkenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef FoxHunter. het volgende:
Jaja, morgen is het zover.
Beetje zin in iedereen?Lijkt me niet zo moelijk, ik zie meer op tegen Biologie en Scheikunde..
Met tabel 35 uit BINAS kom je iig al erg ver![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |