Victor Valdez een drama?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het succes van Barça komt omdat ze uitstekend hebben ingekocht, ze hebben een fantastisch middenveld en een uitstekende aanval.
De verdediging en de keeper zijn daarentegen een drama. Het succes van Barça komt met name door dat aankoopbeleid. Niet alleen door Frenk en Henk.
Dat is geen geweldige keeper nee, niet voor niets is Barça op zoek naar een andere keeper.quote:
ZOals het nergens ooit de schuld van Gullit was.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef wise het volgende:
haha, feyenooit had beter wat spelers weg kunnen doen. [of die kale]
Dat het slecht draait met feyenoord is niet de schuld van gullit.
Met dezelfde spelersgroep als nu zie ik het somber in voor feyenoord.
Het is de schuld van Gullit, Petrovic, Wotte, van den Herik en alle spelers (excl. Kuijt en Kalou). Dus ook Gullit heeft schuld, maar dan snap ik niet waarom hij opstapt (met Petrovic) en de spelers allemaal blijven. Ik vind dat ook bepaalde spelers moeten vertrekken, maar belangrijker vind ik, in het belang van Feyenoord (en dat zeg ik als Ajacoed), dat van den Herik nou eindelijk eens oprot.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:41 schreef CANARIS het volgende:
[..]
ZOals het nergens ooit de schuld van Gullit was.
Wel er overal uitvliegen , maar nooit schuldig zijn............
WAKKER WORDEN: Sprookjes tijd is voorbij
Net zo´n sprookje als dat een team als Barcelona kampioen in Spanje kan worden met een belabberde coach![]()
Dat is bijna nog bespottleijker als Gullit als slachtoffer te zien.
Weinig mensen met mangement ervaring vermoed ik
AD.nlquote:Gullit weg bij Feyenoord
Ruud Gullit verlaat Feyenoord al na één jaar als trainer. Maandag nam hij dat besluit na een onderhoud met voorzitter Jorien van den Herik.
Beide partijen kwamen dit besluit overeen. Ook assistent-trainer Zeljko Petrovic verlaat de Kuip.
Gullit wilde maandag van de voorzitter horen wat er voor komend seizoen mogelijk zou zijn. ,,Ik wilde weten of Feyenoord mijn plannen zou kunnen invullen. Ik had al mijn twijfels of dat zou lukken.'' Het antwoord was negatief, Gullit mocht niet de spelers halen uit de door hem gewenste categorie.
Bovendien miste de coach steun van de leiding. ,,Zejlko en ik hadden vaak het gevoel dat we er alleen voor stonden. Daardoor voelden we ons wel eens moedeloos en machteloos. Ik heb me het hele seizoen niet laten piepelen. We wisten dat dingen van binnen de club werden doorgespeeld naar de media. Helaas heeft niemand daar iets tegen gedaan. Er is niemand opgestaan die heeft gezegd dat dat afgelopen moest zijn. Daardoor bleef het altijd onrustig.''
Gullit nam voor dit seizoen bij Feyenoord de functie over van Bert van Marwijk, die naar Borussia Dortmund vertrok. De resultaten vielen tegen, Feyenoord eindigde slechts als vierde in de eredivisie. De club werd in de halve finales van het toernooi om de Amstel Cup uitgeschakeld.
Als 'ie nou eens 20 spelers minder had gehaald had hij een aardig budget gehad hoorquote:Gullit mocht niet de spelers halen uit de door hem gewenste categorie.
Dat denk ik ook. Het is sowieso niet goed als bestuurders te lang op hun post blijven zitten, maar helaas werkt macht verslavend en kunnen velen daar geen (VD Herik, Hendriks bij Roda) of veel te laat (Van Praag en Aalbers) afstand van doen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef Shreyas het volgende:
dat van den Herik nou eindelijk eens oprot.
Ben ik het helemaal mee eens...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is de schuld van Gullit, Petrovic, Wotte, van den Herik en alle spelers (excl. Kuijt en Kalou). Dus ook Gullit heeft schuld, maar dan snap ik niet waarom hij opstapt (met Petrovic) en de spelers allemaal blijven. Ik vind dat ook bepaalde spelers moeten vertrekken, maar belangrijker vind ik, in het belang van Feyenoord (en dat zeg ik als Ajacoed), dat van den Herik nou eindelijk eens oprot.
Je zegt het verkeerd.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Onbegrijpelijk dat de verkeerde persoon de verantwoordelijkheid neemt.
Inderdaad, Wotte moet ook opstappen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef Dos37 het volgende:
Wotte moet ook zijn verantwoordelijkheid nemen
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:54 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd.
Onbegrijpelijk dat er maar twee personen de verantwoordelijkheid nemen.
Onder het mom: kijken of het nog slechter kan?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zou het enorm mooi zijn als Willem van Hanegem de nieuwe coach wordt
Naar die 76 contractspelers.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat ik trouwens niet begrijp is waar het geld van feyenoord naar toe gaat..
Onder het mom: een ervaren trainer die de groep beter kan maken. Tevens iemand met een enorme vakkennis.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Onder het mom: kijken of het nog slechter kan?
Hij gaat toch alleen scouting enzo doen?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Volgens www.feyenoordnet.nl is de komst van Wim Jansen definitief...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |