goeie Pollquote:Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
goh... die had ik ookquote:Op maandag 23 mei 2005 13:59 schreef Billekoek het volgende:
Je speelt vals! (of er ging iets mis natuurlijk)
in de eu, liever nietquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef DamagedBrain het volgende:
Ik stem voor (Billekoek)....
Het boeit toch niet, want je mag niet stemmen...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef crossover het volgende:
waarom staan de opties 'ik mag nog niet stemmen, maar tegen' en' ik mag nog niet stemmen, maar voor' er niet bij?
jij wel dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het boeit toch niet, want je mag niet stemmen...
foeiquote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
stt....
ik heb gewoon stiekem gestemd.....
Jij bent zoooo verschrikkelijk dom dat ik dus al ja moet stemmen voor iemand zoals jij.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Clerick het volgende:
tegen
de eu is gewoon kut
kijk maar naar de euro, de rijke zijn nog rijker geworden, en de arme nog armer :S
als de EU dan 1 geheel is, waarom mag je geen benzine in duitsland kopen en in nederland verkopen?
Of sigaretten in Slovenie kopen en hier verkopen..
mag ook niet
rot maar lekker op met de EU.
Nederland deed het goed voor 2002....
Ze moeten mensen met een IQ beneden de 80 hun stemrecht afpakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef Clerick het volgende:
tegen
de eu is gewoon kut
kijk maar naar de euro, de rijke zijn nog rijker geworden, en de arme nog armer :S
als de EU dan 1 geheel is, waarom mag je geen benzine in duitsland kopen en in nederland verkopen?
Of sigaretten in Slovenie kopen en hier verkopen..
mag ook niet
rot maar lekker op met de EU.
Nederland deed het goed voor 2002....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |