Reactie op een filmpje van een paar dagen terug, in dat geval, dat vond ik iid ook erg achterlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:15 schreef DrDentz het volgende:
die ene verzuipende kerel.. die gasten zijn niet goed wijs zeg jemig
wat was nou zn plannetje dan, het ging geloof ik mis ofniet
hij was halfdoodof was dit de bedoeling
3e keer al en hier stond hij als 1e.quote:
hijs ook zo goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3e keer al en hier stond hij als 1e.![]()
oh hehe sorry, eerste keer dat ik hier kijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3e keer al en hier stond hij als 1e.![]()
en zet ze nu eens op een server die wel werktquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
www.theimagehosting.comquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:29 schreef Parvus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, want anders moeten we van elk plaatje de url knippen en plakken.. en dan is de lol eraf he.quote:
ik had al zo'n vermoeden voordat ik de aftiteling zagquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:55 schreef King_Nothing het volgende:
Vast al wel bekend maar ze heersen gewoon hard:
Princess filmpje 1
Princess filmpje 2
Welk filmpje is hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Reactie op een filmpje van een paar dagen terug, in dat geval, dat vond ik iid ook erg achterlijk![]()
Die met die knakker die zichzelf laat verdrinken in zo'n bad met zo'n steen op z'n borst..quote:
Dan staan ze nog in je cache en worden ze bij jou wel gewoon geladen. Anderen krijgen echter zo'n stom plaatje van Imageshack te zien met de mededeling dat je thumbs moet gebruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik weet niet wat het probleem van de plaatjes is, maar nu heb ik alle plaatjes 2 keer staan...
De 1e keer werkten ze ook al prima...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |