ik bedoel eigenlijk dat de arena niet in duivendrecht staat en dat diegene die dat bedacht heeft een debiel isquote:Op maandag 23 mei 2005 17:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Iemand die het belang van geld (kosten) wel in de gaten had.
Ik heb het niet bedacht, maar de ArenA staat weldegelijk in het dorpje genaamd: Amsterdam (en niet in de gemeente Amsterdam)?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk dat de arena niet in duivendrecht staat en dat diegene die dat bedacht heeft een debiel is
quote:Maandag 23 mei - Ajax contracteert verdediger Boakye uit jeugd
(Verslaggever SV, Amsterdam, 17.21u GMT+01.00, www.ajax.nl)
De officiele website van Ajax maakte zojuist bekend dat de club Jong Ajax-speler Ymma Boakye heeft gecontracteerd. De 20-jarige verdediger zit tot en met juni 2006 vast aan AFC Ajax.
He contract werkt met terugwerkende kracht sinds januari dit jaar. De Ghanees toonde zich opgetogen op de website van Ajax. 'Dit is toch waar ik lang naar heb uitgekeken', aldus de voetballer.
He contracteren van Boakye past goed in het nieuwe beleid van de Amsterdamse voetbalclub. Tegenwoordig biedt men jeugdspelers op aandringen van Danny Blind veel sneller een contract aan, omdat ze daar volgens Blind 'recht op hebben'.
Leuk en aardig, maar ze moeten ook wel potentie hebben.quote:He contracteren van Boakye past goed in het nieuwe beleid van de Amsterdamse voetbalclub. Tegenwoordig biedt men jeugdspelers op aandringen van Danny Blind veel sneller een contract aan, omdat ze daar volgens Blind 'recht op hebben'.
Het gevaar is dan weer dat Ajax over 4 jaar weer 50 spelers heeft met een A-contract.quote:
waar heb je dat vandaan? geloof er geen reet vanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht, maar de ArenA staat weldegelijk in het dorpje genaamd: Amsterdam (en niet in de gemeente Amsterdam)?
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het gevaar is dan weer dat Ajax over 4 jaar weer 50 spelers heeft met een A-contract.
quote:dat de club Jong Ajax-speler Ymma Boakye
Arenaboulevard 1 1101 AX Amsterdamquote:Op maandag 23 mei 2005 18:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
waar heb je dat vandaan? geloof er geen reet van
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef De_Ananas het volgende:
Dat van Sneijder is wel normaal in Amsterdam?![]()
Jannus verdient ook een aardig centje hoor. Zeker aangezien het een paniekaankoop was.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:28 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Bij PSV hebben we weer kunnen zien welke drive een goede sfeer oplevert, ik gee Blind geen ongelijk en het salaris van Anastasiou zal niet superhoog zijn itt dat van Van der Vaart.
Wat zou een Davids kunnen verdienen als ie in Duivendrecht speelt?
Heeft Boakye niet. Onbegrijpelijk om hem een contract aan te bieden. Zelfde geld voor de gebroeders Moisander. Grootste broddelaars van Jong Ajax, rijp voor Haarlem dan wel FC Omniworld.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar ze moeten ook wel potentie hebben.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:10 schreef gras het volgende:
[..]
Wachten blijft op directe versterkingen. Al heb ik er een hard hoofd in. Blind zal komend jaar tegen dezelfde lamp lopen als Koeman al eerder deed.
Ik denk dat je daar een punt hebt. Ajax en PSV wisselen het kampioenschap om het jaar af. Soms wordt Ajax drie keer achter elkaar kampioen, maar soms PSV ook. Dus als PSV volgend seizoen kampioen wordt dan wordt Ajax het de twee seizoenen daarop.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:22 schreef gras het volgende:
[..]
Desondanks ben ik optimistisch en zeg ik dat Ajax kampioen word. Blijft om en om natuurlijk.
Kan die het aan denk je? Ik ken hem niet zo goed.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Grégory Vignal wordt weer nadrukkelijk genoemd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |