de 'tekst'
Auh, Yousef en Kamal, wohoeeewow. Owww het is de Youssef, en Kamal en Fouhad droppen deze shit vandaag, voor jullie. We gaan naar de kerremiz, Altijd gat Tara sahabi, je weet. Niet zoveel vloes tot je strijt wort heet. We lope met ze Alleh, egte zoldateh. Zie die ventche van de sjchool we gaan met hem prateh: GEEF JE GELD KANKERSUKKEL!!!!! Hij zei: nee. En hij werd geklapt door Brahiem, en Mo. Hij werd getrapt door Fouhad en Youssef nekte zn vloes. Ik spuugde ien zijn gezicht van die homootche. Nu gaan we naar de botsautooz. Wie tegen ons botzt klappeh weh, genadelooz. Oh dr is al een je weet zo’n blonde kaaz zo boertje lonsdale allez watteh dwaas, maar grote bek kankernerd, wij zijn baaz. PAHP !!!!PAHP PAHP!!! PAHP!!!!! Morgeh zijn gezicht in gaaz. Kijk die kiendje daar, Wolla die suikerspin is gataar. GEEF HIER KANKERBITCH!!!!! Een we renden weg. Met zeh alleh snoepeh lekkere saahbi. Iz wat ik je zeg, Iz wat ik je zeg, Wolla Iz wat ik je zeg, Check Iz wat ik je zeg, ahh. hep een kerrmeeezz, Gadehroenoe-espenjahh, nepenkermeez, mekejliedorpiiinoo, hepeenkermeez, ameildreirieelehhomoo, hepenkermeez, ehkermeeez, ehkermeez. Yowafijnedruri. Hushkedieroeh. HaddeneharaSUTH. Gadeniemeshoewelekerme, eshamaeleheglo enesoeweltebou houwegeilearscheredier, zeer te graa, debbe gasnietebor, euhfsiloh gasba een thije errre BOTSAUTO Goeie emma doe alloh luf loeschni en doe koeshi ketehm si Plehhhshoesidarrow enneheh en die orrow heda, ahsabi hese MUNTJES de ah BOTSAUTO ha ha EEN EURO VIJFTIG eh ze bi. Wa gei dem shoef. Shi marrah sherva, Beshn hele harde staan, he djer hah. Eh hi he zjet. Wah hede boembe he wa. Walleht en sjabar, dien djemeha, alialiadreria ennah endieze bestan hollandi. Mouzzenahlkermez, bestam maar ver wey van onze biert. hep een kerrmeeezz, radehroenoe-izpinjahh, nepenkermeez, mekejlenidorpiiinoo, nhepeenkermeez, ameilhoehoe dreirieelehhomoo, YO hepenkermeez, Y’ALL YO hepehkermeeez, ehkermeez, Youssef Yah Yah, Kirremiz we komah bitchez laatche zien Geef meh tien hoertjeze en ik neukze alleh tien. Mollahg geen probleem voor deze boy. Modrrrrfokrrr zoek geen ruzie en zeg geen hoi. Iedereen kijkt als iek op boksbal schla POHHHHPOHHHPOMM! Ik win allez Youssef schlaat de hardtst. In de achtbem HAHA Brahiem moez kotzeh. Sukkel hijz mietcheh Hij nkonn nikz aahn, Darna sjchieteh bij de sjchiettent. WOLLAH ik ben zo goed. Ik krijg grootste knuffel van die vent. Kamal sjchoot mis HAHA kankrrrrsukkel. Maar die vent moez lacheh en toen sjchoot Kamal op zn KOP! Iewah kijk die meizjeh daar ei, kommiz, ze doet verrrwaand. Kankrrrhoer FOK JOU Lelijke kuthoer en je moeder kankerrrwijf hoerenwijf pfff Kom adremi we gaan naar huiz.
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...