Ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar fok is verslavend.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand anders nog een mening over mijn stelling? Nouk misschien?
Ik ken haar niet eens, ik wil gewoon graag haar on-topic meningquote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Kom geen persoonlijek oorlogen hier uitvechten hebeetje lief zijn tegen elkaar
![]()
Misschien zoek je verkeerd op googlequote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, hier achter mijn PC ook nog geen leuke meid tegengekomen vandaag... Ik zal toch echt naar buiten moeten.
Zet JoeyT ook maar op t lijstje...quote:nozem - zondag 22 mei 2005 @ 23:47
Sjee, ik ben nu al getuige geweest van drie begonnen en ook weer geeindigde 'relaties' hier.
Het begint een beetje op een soap te lijken.
Kut man. Sterkte!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zet JoeyT ook maar op t lijstje...![]()
1 dag uit en nu al weer spijt van...
Om het verhaal nog mooier te maken en me nog kutter te laten voelen... Na het uitmaken hebben we voor het eerst tegen mekaar gezegd dat we van elkaar houden![]()
Hoop maar dat er nog een happy end komt, anders is dit echt wel de kutste film die er bestaat![]()
Joh, maak het vandaag nog goed, dan heb je daar morgen weer spijt van.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:31 schreef JoeyT het volgende:
1 dag uit en nu al weer spijt van...
Om het verhaal nog mooier te maken en me nog kutter te laten voelen... Na het uitmaken hebben we voor het eerst tegen mekaar gezegd dat we van elkaar houden![]()
Thxquote:Op maandag 23 mei 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kut man. Sterkte!
Het komt wel weer goed
ooit en hopelijk voor je in een kist ligt
Eerlijkheid duurt t langst zeggen zequote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Joh, maak het vandaag nog goed, dan heb je daar morgen weer spijt van.![]()
Maar we doen het in elk geval heel goed, in mijn geval ligt het toch wel een end anders moet ik zeggen...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Thx
Op 1 gebied kunnen we broers zijn--->
We verneuken graag onze relaties![]()
Waarom niet terug te draaien? Omdat je geloofwaardigheid dan weg is ofzo? Of omdat je haar te veel gekwetst hebt?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Eerlijkheid duurt t langst zeggen ze![]()
Tis iig niet meer terug te draaien op dit moment...
Ik snap niet dat ik zo fokkin impulsief kan zijn. Denk echt nooit na over de gevolgen...
Ja ik help t je hopen dat je t niet op mijn manier doetquote:Op maandag 23 mei 2005 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar we doen het in elk geval heel goed, in mijn geval ligt het toch wel een end anders moet ik zeggen...
![]()
Je bent iig een keer eerlijk geweestquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik zo fokkin impulsief kan zijn. Denk echt nooit na over de gevolgen...
Uiteindelijk vooral door slechte timing, dit is niet het moment voor haar om in een relatie van welke soort ook te zitten. Ik ga hier geen details posten, maar daar zijn goede redenen voor. Qua gevoel voor elkaar zit/zat er wel degelijk nog een hoop, maar dit is nu gewoon niet levensvatbaar en dat is heel jammer gewoon. Het is echter niet anders...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik help t je hopen dat je t niet op mijn manier doet![]()
Waarom is het uitgegaan met je meisje?
Gelukkig is het niet meer terug te draaien. Je behandelde haar zo kut met je vreemdgaan praktijken, dat ik hoop dat ze verstandig genoeg is wél een betrouwbare vriend te vinden.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
in de kunst van het loslaten van een ex, heeft ze wel verteld dat ze nog niet volledig los is van haar vorige ex ... maar dat had ze toch op voorhand kunnen weten ...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Uiteindelijk vooral door slechte timing, dit is niet het moment voor haar om in een relatie te zitten. Ik ga hier geen details posten, maar daar is een goede reden voor. Qua gevoel voor elkaar zit/zat er wel degelijk nog een hoop, maar dit is nu gewoon niet levensvatbaar en dat is heel jammer gewoon.
Heb jij het ook een paar keer gedaan of zo hahaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef Christine het volgende:
Je moet ook nooit 's nachts iets opbiechten
Er zit veel meer achter dan dat en meer ga ik daar niet over zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in de kunst van het loslaten van een ex, heeft ze wel verteld dat ze nog niet volledig los is van haar vorige ex ... maar dat had ze toch op voorhand kunnen weten ...
Omdat zij niet het standaard meisje is. Het is een heel sterk meisje en ik kan dit niet terug draaien T vreemd gaan is helemaal niet het probleem... Daar komt ze gewoon overheen. Ze is heel sterk en ze weet dat dat wijf me 0,0 deed. Ze weet waarom ik het deed en ookal kwetste het haar ontzettend kon ze het nog opbrengen dat het een begrijpbare menselijke fout is... Beetje jammer dat daarna het verhaal kwam dat ik de eerste jongen was bij wie ze wilde zeggen dat ze van me houd, maar het niet durfte te zeggen. Ja toen sloeg er iets in JoeyT's hoofd om en besefte ik pas wat ik kwijt was... Kstond niet voor niets te janken voor dr neus...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Waarom niet terug te draaien? Omdat je geloofwaardigheid dan weg is ofzo? Of omdat je haar te veel gekwetst hebt?
Daar gaat het niet om en het gaat verder ook niemand wat aan.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in de kunst van het loslaten van een ex, heeft ze wel verteld dat ze nog niet volledig los is van haar vorige ex ... maar dat had ze toch op voorhand kunnen weten ...
ik heb toch niets gevraagd, man, qua aangebrandheid pasten jullie wel uitstekend bij elkaarquote:Op maandag 23 mei 2005 15:48 schreef MissBliss het volgende:
Daar gaat het niet om en het gaat verder ook niemand wat aan.
Ben het helemaal met je eens!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet meer terug te draaien. Je behandelde haar zo kut met je vreemdgaan praktijken, dat ik hoop dat ze verstandig genoeg is wél een betrouwbare vriend te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |