In het buitenland hebben we nog steeds de naam de beste te zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:34 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Er studeren hier genoeg leuke mannen, alleen zijn ze er vandaag niet![]()
Alsof ik naar de slechste rechtenfaculteit zou verkassen, puur voor de mannen![]()
misschien had deze reply in het feedbacktopic gemoeten, maarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Maak het ons nou niet te makkelijk Tranceptor... kloten is sowieso sluiten, dat zou dan heel jammer zijn voor de rest...
Die had ik ook wel gezien hoor... maar het was gewoon een kleine waarschuwing zeg maar... Dat we elkaar hier allamaal goed begrijpen over dit topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
Ik had een PI hoor, ik zal me gedragen...
![]()
De enige die nu klept ben jijquote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
Het is maar al te makkelijk om te verzanden in een gewoon gezellig kleptopic met als enige link dat julile allemaal singles zijn... Dat het af en toe in een post gemeld word vind ikzelf niet eens genoeg reden voor een apart SC topic en ik vraag me dan ook af of dit niet beter dicht kan en dat jullie gewoon mee gaan kletsen in het algemene GCSC topic... Maar goed, daar ging het hier niet over.
Game on!
Het was puur bedoeld als illustratie van het fragiele bestaansrecht van dit topic hier in GC...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
misschien had deze reply in het feedbacktopic gemoeten, maar
Ik vind bovenstaande quote erg vreemd. Als iemand eventueel een topic verkloot, waarom moet dan het topic gesloten of weg en niet gewoon de posts/poster die dat doet?
Zoek je een date ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:41 schreef CherryLips het volgende:
On topic:
Ik heb de hond uitgelaten (ergens langs de A12) en ben niemand tegengekomen
Klopt, zie de edit.... ( http://irc.fok.nl ).quote:Op maandag 23 mei 2005 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik kom daar op een herbalife website terecht?![]()
Voel me niet zo thuis in het andere topic!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die had ik ook wel gezien hoor... maar het was gewoon een kleine waarschuwing zeg maar... Dat we elkaar hier allamaal goed begrijpen over dit topic.
Het is maar al te makkelijk om te verzanden in een gewoon gezellig kleptopic met als enige link dat julile allemaal singles zijn... Dat het af en toe in een post gemeld word vind ikzelf niet eens genoeg reden voor een apart SC topic en ik vraag me dan ook af of dit niet beter dicht kan en dat jullie gewoon mee gaan kletsen in het algemene GCSC topic... Maar goed, daar ging het hier niet over.
Game on!
GCSC bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voel me niet zo thuis in het andere topic!
Gewoon gene prettig gevoel bij!
Ik zal vanavond ff komen!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is in ieder geval gezellig op irc singles...kom en zie TC en Nouk flamen
-=doe nou niet!=-quote:Op maandag 23 mei 2005 14:58 schreef WeirdMicky het volgende:
Het is in ieder geval gezellig op irc singles...kom en zie TC en Nouk flamen
Ik kende het niet eensquote:
Niet voor mijquote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
-=weg=-
Nieuwe stelling: FOK! is verslavend en des te meer voor singles!
Ik FOK! veel meer als single altijd.
Schaam je diep!!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik kende het niet eenskom vanvond ook wel flammen haha
Kom geen persoonlijek oorlogen hier uitvechten hequote:Op maandag 23 mei 2005 15:19 schreef Tranceptor het volgende:
Iemand anders nog een mening over mijn stelling? Nouk misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |