nou dan kijk ik wel ff , anders kan ik toch ook gewoon evt op mezelf daarheen gaan en zie ik jullie daar vanzelf of nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:56 schreef Sanne het volgende:
Aan dat topic zit wel een maximum aantal deelnemers. Maar geloof dat de afmeldingen alweer langzaam binnen druppelen. Als je wilt wel graag dáár aanmelden.
Ik ben zo makkelijk!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:55 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou ik wilde toch binnenkort ff met n vriendin gaan , dan gaat die ook mee is dat goed?
of idd van dat topic Sanne , maar moet ff oppas regelen
quote:
Ik word verlegen van al die vrouwen hier ineens.quote:
JIj hebt altijd grote mondquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Ik word verlegen van al die vrouwen hier ineens.
eng is dat ineens hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
hai!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
[..]
Die zijn nog jong.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
JIj hebt altijd grote mond
Ik lever ze daadwerkelijk af![]()
Ja.quote:
Hi!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hai!
ik ben Donna en zit samen met oa Sanne in iemand zn harem , weet alleen ff niet meer of ik nou doorverkocht was![]()
Neequote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:04 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hai!
ik ben Donna en zit samen met oa Sanne in iemand zn harem , weet alleen ff niet meer of ik nou doorverkocht was![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hi!
ik ben Michel en bezit samen met mezelf een harem, vol met mooie jongen meiden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee![]()
Marty wilde jullie niet kwijt![]()
Dus ik heb eigenlijk totaal geen zeggenschap
Ja hoi, welkom in DIG SC, hier pats ik altijd met mijn sletjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
de beroemde me myself and i harem, wauw aangenaam
![]()
Nu snap ik hoe je aan al die vrouwen komtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:09 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ja hoi, welkom in DIG SC, hier pats ik altijd met mijn sletjes.![]()
Je ne ce pas?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu snap ik hoe je aan al die vrouwen komt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef mother-mother het volgende:
* mother-mother gaat ff de kameeltjes voerentot vanavond
welke winkel is t trouwens want in amsterdam zitten er 2 toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:15 schreef Sanne het volgende:
Wow, that was damn good sushi
Mother, ik bedoel in dát topic aanmelden. Dan weet de rest ook wanneer het vol zit. De winkel is niet zo groot. We krijgen 10 procent korting en een hapje en een drankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |