Ja zo krijgen we nooit een relquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mwah nee, hij probeert me overtehalen om te gaan knutselen.. het lukt em niet
is toch goed???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja zo krijgen we nooit een rel![]()
We zijn veel te lief voor elkaar![]()
Dus jij zat gewoon een rel uit te lokkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja zo krijgen we nooit een rel![]()
We zijn veel te lief voor elkaar![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:36 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dus jij zat gewoon een rel uit te lokken
Tsss ik own Sabanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ingezakt zooitje hier!
Met saban was het leuker![]()
Jij kan helemaal niet vlammen!!quote:
Goed en kut.quote:
Ja wie krijg ik dan van jou? Ik bedoel het is me kapster en mijn Koffie juf!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet vlammen!!
Oh ja! Ik wil donna van je kopen!
Donna en ik zijn het al eens. 1 kameel zou genoeg zijn.
Die maak ik zo snle mogelijk naar je over en dan is ze van mij!![]()
Het gata mij alleen om die koffiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:00 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja wie krijg ik dan van jou? Ik bedoel het is me kapster en mijn Koffie juf!
Jah dag ik heb ripley allquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het gata mij alleen om die koffie
lekkere kapster heb ik al!!
En jij mag dan ripley houden!
Lief zatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah dag ik heb ripley all
en donna en Sanne zijn lekker ookvan mijHad je maar eerder en liever moeten zijn
![]()
Godt kan altijd nog zijn kansen pakkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jah dag ik heb ripley all
en donna en Sanne zijn lekker ookvan mijHad je maar eerder en liever moeten zijn
![]()
Niet liegen jij!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lief zat
Maar donna was het er al mee eens
En sanne eigenlijk ook![]()
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:22 schreef Sjowhan het volgende:
Ga trouwens koken; Krieltjes, peultjes en wortelen en kipsaté als vleesch.. Heerlijk!
Ik heb het met donna dr over gehadquote:
Tssss ik rule hier over de oudere vrouwen van fok!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het met donna dr over gehad![]()
Ga maar verhaal halen bij haar!
Deze post was zo een zwakte bod, blijkt al dat je bang word
Zie je zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eigelijk wil ik helemaal niet, maar vond t zo zielig dat jij n grote harem hebt en hij niet![]()
Waar heeft ie je mee omgekocht?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:27 schreef mother-mother het volgende:
[..]
eigelijk wil ik helemaal niet, maar vond t zo zielig dat jij n grote harem hebt en hij niet![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |