Ja, doe ik al uren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
succes!
Kan je eventjes je ontspannen ofzo
Dat heb je goed gezien.quote:
Dit deel is nog langggg niet volquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien.
Er moet toch gespammed worden op Fok! en er moet brood op de plank komen
Ik wil niet weer een heel deel missen natuurlijk !
Ik doe altijd lekker rustig aan. Maar gisteren was het zo erg dat ik het hele deel zo'n beetje gemist heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dit deel is nog langggg niet vol
Dus je kan rustig aan doen toch?
Jeeeezus, das nog eens een poos wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:34 schreef SHERMAN het volgende:
Bah was om 10 uur al klaar met mijn eerste examen en mijn tweede heb ik pas om 13:30.
Volgens mij hebben we gister geen topic versleten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik doe altijd lekker rustig aan. Maar gisteren was het zo erg dat ik het hele deel zo'n beetje gemist heb.
Vond ik een klein beetje jammer, maargoed geen ramp
(Is kapot van het feit dat hij nu ook meer dan 1000 posts heeft)
Hoe ging het eigenlijk shermie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:34 schreef SHERMAN het volgende:
Bah was om 10 uur al klaar met mijn eerste examen en mijn tweede heb ik pas om 13:30.
Heu ! Welcomequote:
Website hoort bij mijn vrije tijd. Aangezien ik nog veel dingen voor school moet doen in 3 weken, ga ik studeren ipv website knutselen. De website komt later welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heu ! Welcome
En nu aan het programmeren ! Huppakee, die zooi in frames pleuren
Klopt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef VeerMans het volgende:
maar knutselen is leuker (stak ik altijd meer van op als van school)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:23 schreef Jump het volgende:
woehoew, ik ben klaar voor men wiskunde examen. Het gaat lukken, ik voel het gewoon
Inderdaad.. Vandaar dat ik liever aan me werk zit dan loop te knutselenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:05 schreef VeerMans het volgende:
Nee want meestal zijn zij het niet eens met dat argument
Je zit gewoon te stoken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef VeerMans het volgende:
Klopt.. wat moet dat moet.
Ik zei alleen dat knutselen leuker is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |