Eigelijk is dat ook zo, omdat er 3 pagina's geladen worden. Als je alleen 1 file als index gebruikt om vervolgens die andere in frames oid te laden is het toch weg ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Morge
Heb trouwens een vreemd verschijnsel; ik heb op me website (zie huisje) bbclone geinstalleerd. Aangezien alles htmlfiles zijn, heb ik dmv http://help.bbclone.de/pmwiki.php?n=Setup.ActivationCode een stukkie code gezet in de .htaccess (ja, ik gebruik apache). Hierdoor wordt mijn pagina (opgebouwd door index.html/main.htm/top.htm) 3keer gezien als een hit in bbclone (zie http://www.sjowhan.nl/bbclone )
Is dit te verhelpen?
oftewel in andere bewoording: gebruik php? Iframes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eigelijk is dat ook zo, omdat er 3 pagina's geladen worden. Als je alleen 1 file als index gebruikt om vervolgens die andere in frames oid te laden is het toch weg ?
Achja, het is nog vroeg...
Goedemorgen allemaal btw.
Ja inderdaad. Frames (iframes) is wel de beste oplossing. dan kun je dus vanuit zo'n frame die pagina's aanroepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oftewel in andere bewoording: gebruik php? Iframes?
Ik zou het gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oftewel in andere bewoording: gebruik php? Iframes?
Heee Godlike !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen!
Maar ik heb er geen verstand van![]()
Net zoals ik.. zou echt niet weten hoe ik het kan maken, moet dan weer es wat boeken aanschaffen over het wel en wee van Iframes of PHP.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen!
Maar ik heb er geen verstand van![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heee Godlike !
Goedemorgen deze morgen.
Hey, je kunt niet overal verstand van hebben hè...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Iframes blaMisschien dat je met een kleine handleiding er ook uitkomt ?
Hey niet alle posts hier zijn aan jou gericht hoor Godtquote:
Hmm, als ik tijd heb, zal ik daar naar kijken, dank alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Iframes blaMisschien dat je met een kleine handleiding er ook uitkomt ?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey niet alle posts hier zijn aan jou gericht hoor Godt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Dat heb ik liever wel
Dan heb ik lekker veel aanspraak
Altijd gezellig
Ja zo een spammert ben je welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik wil elke post wel 2 keer plaatsen hoor. 1 keer in het algemeen, 1 keer voor jou
quote:
Ja, jij en nog een paar baggeraars!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed....
Hehehe, maar ik vind het spammen ook zo ontzettend leuk
Ja net als ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Echt ik krijg heel veel complimentjes.
Dat ik heel veel nuttigs vertel!
Ja kweet niet was een opwellingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij had gister weer grandioos topic idd
waarom had je me niet gewaarschuwd?
Komt goed jongenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja zwel maar lekker op!
maar volgende keer ff waarschuwen
Nee joh ik werk helemaal niet meer tot de 13de van volgende maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog leuke plannen?
en werk je helemaal niet meer tot je nieuwe baan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |