quote:Op maandag 23 mei 2005 23:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Shit man, heel deel 82 gemist zowat
Maar goed, er zat ook niet echt vaart in dat topic, en had vandaag gewoonweg geen tijd.
Morgen maar weer !allemaal, welterusten en goedemorgen alvast
Eigelijk is dat ook zo, omdat er 3 pagina's geladen worden. Als je alleen 1 file als index gebruikt om vervolgens die andere in frames oid te laden is het toch weg ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Morge
Heb trouwens een vreemd verschijnsel; ik heb op me website (zie huisje) bbclone geinstalleerd. Aangezien alles htmlfiles zijn, heb ik dmv http://help.bbclone.de/pmwiki.php?n=Setup.ActivationCode een stukkie code gezet in de .htaccess (ja, ik gebruik apache). Hierdoor wordt mijn pagina (opgebouwd door index.html/main.htm/top.htm) 3keer gezien als een hit in bbclone (zie http://www.sjowhan.nl/bbclone )
Is dit te verhelpen?
oftewel in andere bewoording: gebruik php? Iframes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eigelijk is dat ook zo, omdat er 3 pagina's geladen worden. Als je alleen 1 file als index gebruikt om vervolgens die andere in frames oid te laden is het toch weg ?
Achja, het is nog vroeg...
Goedemorgen allemaal btw.
Ja inderdaad. Frames (iframes) is wel de beste oplossing. dan kun je dus vanuit zo'n frame die pagina's aanroepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oftewel in andere bewoording: gebruik php? Iframes?
Ik zou het gewoon doen!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oftewel in andere bewoording: gebruik php? Iframes?
Heee Godlike !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen!
Maar ik heb er geen verstand van![]()
Net zoals ik.. zou echt niet weten hoe ik het kan maken, moet dan weer es wat boeken aanschaffen over het wel en wee van Iframes of PHP.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen!
Maar ik heb er geen verstand van![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heee Godlike !
Goedemorgen deze morgen.
Hey, je kunt niet overal verstand van hebben hè...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Iframes blaMisschien dat je met een kleine handleiding er ook uitkomt ?
Hey niet alle posts hier zijn aan jou gericht hoor Godtquote:
Hmm, als ik tijd heb, zal ik daar naar kijken, dank alvastquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
Iframes blaMisschien dat je met een kleine handleiding er ook uitkomt ?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hey niet alle posts hier zijn aan jou gericht hoor Godt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom niet?![]()
Dat heb ik liever wel
Dan heb ik lekker veel aanspraak
Altijd gezellig
Ja zo een spammert ben je welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Ik wil elke post wel 2 keer plaatsen hoor. 1 keer in het algemeen, 1 keer voor jou
quote:
Ja, jij en nog een paar baggeraars!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed....
Hehehe, maar ik vind het spammen ook zo ontzettend leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |