waar dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:33 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik ga lekker vakantiewerken voor veel meer euri's![]()
Waar? Wat? En voor hoeveel?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:33 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nou uhh een jaar geleden heb ik een super lieve, leuke, slimme en tevens knappe meid leren kennen. Heb toen twee keer ofzo met haar gezoend tijdens stappen. Daarna heeft het een paar maanden op een laag pitje gestaan.quote:
*schrikt op* Kut dat moet ik dus ook nog regelen...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:33 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
nicequote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou uhh een jaar geleden heb ik een super lieve, leuke, slimme en tevens knappe meid leren kennen. Heb toen twee keer ofzo met haar gezoend tijdens stappen. Daarna heeft het een paar maanden op een laag pitje gestaan.
Tot een paar weken geleden. Ik kreeg de geniale ingeving om weer eens contact te zoeken en zo geschiedde... Paar keer afgesproken. Zaterdag bij haar thuis geweest (en tevens gebobt met stappen) Gisteren bij mij thuis en daarna samen naar een hippe strandtent geweest enzo. Echt super leuk.
En zij zag het allemaal ook wel zitten, dus ik heb het mooi voor elkaar. En ik voel gewoon dat het deze keer echt serieus is![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou uhh een jaar geleden heb ik een super lieve, leuke, slimme en tevens knappe meid leren kennen. Heb toen twee keer ofzo met haar gezoend tijdens stappen. Daarna heeft het een paar maanden op een laag pitje gestaan.
Tot een paar weken geleden. Ik kreeg de geniale ingeving om weer eens contact te zoeken en zo geschiedde... Paar keer afgesproken. Zaterdag bij haar thuis geweest (en tevens gebobt met stappen) Gisteren bij mij thuis en daarna samen naar een hippe strandtent geweest enzo. Echt super leuk.
En zij zag het allemaal ook wel zitten, dus ik heb het mooi voor elkaar. En ik voel gewoon dat het deze keer echt serieus is![]()
[..]
Wahaha ik dacht jij hebt me al werk gevonden.. Je hebt dus nog gewoon geen fuck uitgevoerd voor vakantie werk he?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:34 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nog nergens... maar alles is meer dan hier dus
[..]
Wat dacht jij danquote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wahaha ik dacht jij hebt me al werk gevonden.. Je hebt dus nog gewoon geen fuck uitgevoerd voor vakantie werk he?![]()
Retteketet naar Beter (in) Bed!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor die vieze, vette amerikaanse wijven![]()
Ik ben al bij Randstad geweest... maar dat mens was bezig dus nu moet ik nog een afspraak maken... maar die lui zijn alleen doordeweeks open dus dat wordt op zn vroegst 7 juni. Of ik moet nog eens een smoesje verzinnen om weg te kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef Woldo het volgende:
[..]
Wahaha ik dacht jij hebt me al werk gevonden.. Je hebt dus nog gewoon geen fuck uitgevoerd voor vakantie werk he?![]()
Kheb zin in vakantie.. ouders 4 weken wegquote:
Ga dan naar schuitemaquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik ben al bij Randstad geweest... maar dat mens was bezig dus nu moet ik nog een afspraak maken... maar die lui zijn alleen doordeweeks open dus dat wordt op zn vroegst 7 juni. Of ik moet nog eens een smoesje verzinnen om weg te kunnen.
Vanavond neem ik het opquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
![]()
We hebben al een vaste kijker gevonden![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk leuker als het wederzijds is![]()
Welke dagen dan noteer ik dat fftjesquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kheb zin in vakantie.. ouders 4 weken weg![]()
hehe wanneer... mijne gaan 25 juli naar het hoge noorden(iceland) lekker rustig als me zus nou lekker naar nijmegen opbokt danquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Kheb zin in vakantie.. ouders 4 weken weg![]()
is idd prettig jahquote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk leuker als het wederzijds is![]()
Zo erg vond ik et nog niet.. alleen et vroeg opstaan is ff wennen maar wel relax werk en leuke collega'squote:Op maandag 23 mei 2005 11:37 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ga dan naar schuitema
Lekker 5 uur opstaan
Neeeee, die moet juist blijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:38 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
hehe wanneer... mijne gaan 25 juli naar het hoge noorden(iceland) lekker rustig als me zus nou lekker naar nijmegen opbokt dan
Je zus mag wel blijven hoor!!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:38 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
hehe wanneer... mijne gaan 25 juli naar het hoge noorden(iceland) lekker rustig als me zus nou lekker naar nijmegen opbokt dan
Ze heeft net weer een vriend... en je raad het nooit maar die doet ook mbo ict en hij vind het LEUKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |