Ze hebben niet echt duidelijk gezegd hoe hard ie reed. Ze zeiden alleen, dat ie de target van 140mph haalde.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Geweldige uitzending. Die maserati was vet en mijn lievelings onderdeel is altijd low budget sportwagens kopen![]()
Bij de eerste endurance liep die jag v12 toch het hardst? 225 km per uur ofzo??
Jawel ze riepen na de meting duidelijk welke snelheid de wagen had. Die Jag had de hoogste snelheid 138 meen ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt duidelijk gezegd hoe hard ie reed. Ze zeiden alleen, dat ie de target van 140mph haalde.
Dus ja dat is zo'n 225 kph
Ik ook, dinsdag 20:00 BBC2quote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, gemist! Wanneer is de herhaling?
Dinsdag, 8 uur. Zoals ook in de startpost staat.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, gemist! Wanneer is de herhaling?
Ik realiseer me net, dat ik op het bord had kunnen kijken hoeveel minpunten hij had voor de eerste test.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jawel ze riepen na de meting duidelijk welke snelheid de wagen had. Die Jag had de hoogste snelheid 138 meen ik.![]()
geweldig, zou hij de waarheid spreken?quote:
of morgen de herhalingquote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik realiseer me net, dat ik op het bord had kunnen kijken hoeveel minpunten hij had voor de eerste test.
![]()
"The last time I was in this situation I was just a small boy".. Aldus James op de casseien met een bak water op zijn schoot in de XJS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |