Op the BBC of Veronica???quote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
De herhaling is dinsdag om 20:00, niet meer laat in de nacht.
BBC2, zie ook de inmiddels aangepaste OP. De herhaling van de nieuwe aflevering van zondag dus, niet die van Veronica waarin het nieuwste model Volvo Amazon wordt besproken of zoquote:
Aha, dat is handig om te weten, mocht ik hem 's zondags missenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef De_Hertog het volgende:
De herhaling is dinsdag om 20:00, niet meer laat in de nacht.
De CLS zal wel zwaarder zijn denk ik en dus meer vragen van de remmen, ze maakten ok gebruik van dezelfde soort (keramische) remmen, misschien niet exact dezelfde?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:05 schreef Xtreem het volgende:
Wat me wel verbaasde... : CLS heeft dezelfde remmen als de SLR. CLS remmen raken oververhit. GEEN enkele verwijzing naar de fikkende (!) remmen van de SLR!
verder
Ik heb echt in een scheur gelegen om dat voetballen.. en de namen van Spee's collegae
Bijna: het linkje werkt niet, loopt niet helemaal door.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef CybPraetorian het volgende:
OP zo ok?
zo beter?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bijna: het linkje werkt niet, loopt niet helemaal door.
Helemaalquote:
Idd, ook bruut die vier uitlaten weer. Helaas zien ze er van de voorkant nooit zo denderend uit, misschien die koplampen wat minder luguber ver doortrekken.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef Klonk het volgende:
die cls klonk trouwens ook weer geil zeg, weer zo'n messerschmit geluid
dat was één van de laatste afleveringen van 2004.....quote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef Viper_74 het volgende:
vrijdag op veronica nog gekeken, omfg wat een herhalingen zeg.
Evo 6, hyundai accent.
Mijn god zo 2000 [afbeelding]
dude de ferrari 360 was daar net nieuwquote:Op maandag 23 mei 2005 20:40 schreef M5 het volgende:
[..]
dat was één van de laatste afleveringen van 2004.....
en 't ging er niet om dat auto's nieuw waren ofzo.
toyota importeur ....quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef GiSH het volgende:
waar zouden ze die Toyota's vandaan gehaald hebben??
Toyata importeur denk ik eerderquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
toyota dealer ....
tenslotte leuke reclame
editquote:
Er was alleen wat blikschade gereden die auto's waren niet total-lossquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef GiSH het volgende:
er werd toch flink schade gereden...
7000 pond per stuk x10= 70000 pond... valt idd wel mee voor een reclame..
top plan ik doe meequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Fwnk het volgende:
1 wou sowieso niet meer starten.
Maar dit soort shit lijkt me echt super, misschien een keer een "Auto-voetbal-PTA-meet" doen.
Iedereen koopt een klein sloopautotootje (max inhoud 1.3 liter, 900 kilo ofzo)
En iemand fixxed een bal en een terrein, en hoppa!
Niet alle auto's waren total-loss en ook beschadigde auto's hebben een waarde die hoger ligt dan nul. Misschien waren het wel afgekeurde auto's weet jij veel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef GiSH het volgende:
er werd toch flink schade gereden...
7000 pond per stuk x10= 70000 pond... valt idd wel mee voor een reclame..
moet je realplayer hebben om het te kunnen bekijken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef alsem het volgende:
De filmpjes op de Topgear site werken niet bij mij..
De MC12quote:On this week's show Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May find out if you can buy a stylish two door coupe for less than £1,500; a brand new supercar from Maserati - the MC12; Jack Dee is the 'Star in a Reasonably Priced Car' and a chance for viewers to have their say on the greatest driving song of all time.
Ik dus ook dat vind ik altijd het mooiste van Top Gear als ze dat soort dingen gaan doenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Klonk het volgende:
ben eigenlijk nieuwsgieriger naar die 1500 pond wagens
Audi 80quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
ff denken wat hebben we gehad aan gestoorde dingen:
- de goedkope porsche wedstrijd
- de goedkoper dan de trein wedstrijd (met die jeremy in een volvo, hamster in een rover en james in een ?)
- jaguar s-type met nos, en later van vliegdekschip afgeredenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
- de goedkoper dan de trein wedstrijd (met die jeremy in een volvo, hamster in een rover en james in een ?)
je vergeet de porche 911 ook nog die ze geprobeerd hebben te mollenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:46 schreef alsem het volgende:
[..]
- jaguar s-type met nos, en later van vliegdekschip afgereden
- toyota pickup proberen te mollen
Hoe ben je sneller in Zwitserland, met een Ferrari 612 of met het vliegtuig?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
Goedkoopste auto onder de 100 (?) pond. Toen kon Jeremy alleen winnen als hij zijn volve 960 minder dan 15 pond zou hebben gekost. En toen liet ie de rekening zien van 1 pond.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
dat was geen topgear maar een video van Clarkson die Veronica onder de noemer Top Gear uitzond.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
En ze hebben toen allemaal auto's lopen tunen. Vicky een Opel Corsa en Jeremy een Rover V6 maar die had dus geen wegligging maar wel bruut veel PK's![]()
Ze hebben niet echt duidelijk gezegd hoe hard ie reed. Ze zeiden alleen, dat ie de target van 140mph haalde.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Geweldige uitzending. Die maserati was vet en mijn lievelings onderdeel is altijd low budget sportwagens kopen![]()
Bij de eerste endurance liep die jag v12 toch het hardst? 225 km per uur ofzo??
Jawel ze riepen na de meting duidelijk welke snelheid de wagen had. Die Jag had de hoogste snelheid 138 meen ik.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:15 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ze hebben niet echt duidelijk gezegd hoe hard ie reed. Ze zeiden alleen, dat ie de target van 140mph haalde.
Dus ja dat is zo'n 225 kph
Ik ook, dinsdag 20:00 BBC2quote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, gemist! Wanneer is de herhaling?
Dinsdag, 8 uur. Zoals ook in de startpost staat.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Kut, gemist! Wanneer is de herhaling?
Ik realiseer me net, dat ik op het bord had kunnen kijken hoeveel minpunten hij had voor de eerste test.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jawel ze riepen na de meting duidelijk welke snelheid de wagen had. Die Jag had de hoogste snelheid 138 meen ik.![]()
geweldig, zou hij de waarheid spreken?quote:
of morgen de herhalingquote:Op zondag 29 mei 2005 23:45 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik realiseer me net, dat ik op het bord had kunnen kijken hoeveel minpunten hij had voor de eerste test.
![]()
"The last time I was in this situation I was just a small boy".. Aldus James op de casseien met een bak water op zijn schoot in de XJS.quote:
niet zo makkelijk nee, maar check het IRC gedeelte eens uitquote:Op maandag 30 mei 2005 13:55 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Goed idee, alleen werkt het niet zo makkelijk meer. (lees de site maar)
Ok, doe ik dat wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 13:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet zo makkelijk nee, maar check het IRC gedeelte eens uit
Is bekend, zag het een keer in de VPRO gids een tijd geleden.. was het niet Mark Webber?quote:Op maandag 30 mei 2005 21:53 schreef MI55ILLE het volgende:
weet niet of het ooit voorbij is gekomen in vorige topics, maar weet iemand wie "The Stig" nu werkelijk is?
maar dat was de 'oude' toch?quote:Op maandag 30 mei 2005 22:40 schreef MI55ILLE het volgende:
http://www.bbc.co.uk/essex/features/essex_celeb/stig.shtml
Dat heb ik ook wel eens gelezen. Maar niemand weet het zeker.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 06:39 schreef GiSH het volgende:
daemon hill toch??
Hmmm, dat is best goed bedacht. Alleen de Enzo en ik geloof ook een paar andere auto's waren privé bezit.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:04 schreef Rio het volgende:
Ik denk dat hij incognito is zodat elke fabriek zijn eigen rijder bij zijn eigen wagen kan leveren...
De stig maakt nogal eens wat foutjes (ook in zijn beste lap) die je niet mag verwachten van een tester van bijv Ferrari. Die rijdt de stig stront voor z'n ogen in dezelfde Enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:04 schreef Rio het volgende:
Ik denk dat hij incognito is zodat elke fabriek zijn eigen rijder bij zijn eigen wagen kan leveren...
Klopt, kon je duidelijk zien toen. Maar wie zegt dat ze dat niet vaker doen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:00 schreef M5 het volgende:
De enige fabrieks rijder die ik tot nu toe gezien heb die door ging voor 'the stig' was de gozer die de renault f1 wagen reed. Dat was duidelijk niet de stig, maar iemand in het pak van die gast. (alonso/trulli/montagny)
De stig is verder wel altijd dezelfde persoon, maar niet bekend wie. Ik gok op een één of andere britse toerwagen rijder (dat was de eerste stig ook dacht ik), anyway slecht is ie zeker niet, voor iemand die maar ca. 10 rondjes rijdt voor dat hij z'n snelle ronde neer zet.
Die hebben denk ik geen tijd voor dat soort gein. Maar het zou wel kunnen, al vind ik ze dan wel stuk voor stuk waardeloze rijders met het vele driften en de andere kleine foutjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:07 schreef Rio het volgende:
[..]
Klopt, kon je duidelijk zien toen. Maar wie zegt dat ze dat niet vaker doen?
Aan de andere kant: als het rijders zijn die voor de eerste keer op dat circuit komen, zou dat ook weer het soms slechte rijden verklaren...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Die hebben denk ik geen tijd voor dat soort gein. Maar het zou wel kunnen, al vind ik ze dan wel stuk voor stuk waardeloze rijders met het vele driften en de andere kleine foutjes.
Daarom gok ik dat het in 99% van de gevallen wel altij dezelfde rijder is, die gewoon de opdracht krijgt om het er een beetje spectaculair uit te laten zien. Een ideale ronde is namelijk nogal clean en bijna saai om naar te kijken. Overigens zie je bijna nooit de voledige ronde en kunnen ze van die ronde tijden maken wat ze willen.
Ook zij weten niet wie het is. Ooit eens een programma gezien die lieten zien wat er ACHTER de schermen gebeurd. De stig heeft altijd zijn pak aan en heeft altijd die helm op. Niemand maar dan ook niemand weet wie hij is. Zelfs de crew van top gear weet niet wie het is. Alleen JC weet het en volgens mij de opnamenleider maar meer ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 02:21 schreef Hugster het volgende:
ja, de "witte" is nog bij niemand bekend
je zou toch denken dat één van die celebritys zich een keer verlult op een feestje ofzo
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:33 schreef Rio het volgende:
[..]
Vraag me qua meting af of ze uberhaupt wel een transponder gebruiken. Ze hebben tot op heden altijd op halve seconden gemeten, maar nu met die Maserati was deze opeens 1 honderste sneller dan de Enzo.
die gozer in de renault f1 was niet de normale stig. Hij kende die renault veel te goed voor een coureur die er maar een paar rondjes mee gereden heeft. het was op een wet track, maar wist die wagen precies op het juiste moment te corrigeren. dat kan alleen een extreem ervaren coureur die al vele kilometers in de renault gereden heeft. En dat is de stig niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:43 schreef ook_gek het volgende:
het was op zeker wel de stig in die F1 wagen. Heb je gezien hoe hij op het randje aan het rijden was met die F1 bak. Hij wist elk plekje op de baan PRECIES uit zijn hoofd. Heb je niet gezien hoe precies hij langs elk randje ging. Hoe hij perfect instuurde. Dat gaat je echt niet lukken hoor als je maar laten we zeggen max 5 rondjes daar gereden heb. NO WAY
[..]
Ook zij weten niet wie het is. Ooit eens een programma gezien die lieten zien wat er ACHTER de schermen gebeurd. De stig heeft altijd zijn pak aan en heeft altijd die helm op. Niemand maar dan ook niemand weet wie hij is. Zelfs de crew van top gear weet niet wie het is. Alleen JC weet het en volgens mij de opnamenleider maar meer ook niet.
Ik denk zelf dat het een F1 rijder of tester is. Hij kan behoorlijk goed rijden. En als je ziet wat hij uit zo een auto haalt bij max 10 rondjes rijden is het geen slechte rijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |