editquote:
Er was alleen wat blikschade gereden die auto's waren niet total-lossquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef GiSH het volgende:
er werd toch flink schade gereden...
7000 pond per stuk x10= 70000 pond... valt idd wel mee voor een reclame..
top plan ik doe meequote:Op woensdag 25 mei 2005 21:00 schreef Fwnk het volgende:
1 wou sowieso niet meer starten.
Maar dit soort shit lijkt me echt super, misschien een keer een "Auto-voetbal-PTA-meet" doen.
Iedereen koopt een klein sloopautotootje (max inhoud 1.3 liter, 900 kilo ofzo)
En iemand fixxed een bal en een terrein, en hoppa!
Niet alle auto's waren total-loss en ook beschadigde auto's hebben een waarde die hoger ligt dan nul. Misschien waren het wel afgekeurde auto's weet jij veel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:51 schreef GiSH het volgende:
er werd toch flink schade gereden...
7000 pond per stuk x10= 70000 pond... valt idd wel mee voor een reclame..
moet je realplayer hebben om het te kunnen bekijken...quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:03 schreef alsem het volgende:
De filmpjes op de Topgear site werken niet bij mij..
De MC12quote:On this week's show Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May find out if you can buy a stylish two door coupe for less than £1,500; a brand new supercar from Maserati - the MC12; Jack Dee is the 'Star in a Reasonably Priced Car' and a chance for viewers to have their say on the greatest driving song of all time.
Ik dus ook dat vind ik altijd het mooiste van Top Gear als ze dat soort dingen gaan doenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:52 schreef Klonk het volgende:
ben eigenlijk nieuwsgieriger naar die 1500 pond wagens
Audi 80quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
ff denken wat hebben we gehad aan gestoorde dingen:
- de goedkope porsche wedstrijd
- de goedkoper dan de trein wedstrijd (met die jeremy in een volvo, hamster in een rover en james in een ?)
- jaguar s-type met nos, en later van vliegdekschip afgeredenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
- de goedkoper dan de trein wedstrijd (met die jeremy in een volvo, hamster in een rover en james in een ?)
je vergeet de porche 911 ook nog die ze geprobeerd hebben te mollenquote:Op zondag 29 mei 2005 18:46 schreef alsem het volgende:
[..]
- jaguar s-type met nos, en later van vliegdekschip afgereden
- toyota pickup proberen te mollen
Hoe ben je sneller in Zwitserland, met een Ferrari 612 of met het vliegtuig?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
Goedkoopste auto onder de 100 (?) pond. Toen kon Jeremy alleen winnen als hij zijn volve 960 minder dan 15 pond zou hebben gekost. En toen liet ie de rekening zien van 1 pond.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:29 schreef Klonk het volgende:
ik ook
dat was geen topgear maar een video van Clarkson die Veronica onder de noemer Top Gear uitzond.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
En ze hebben toen allemaal auto's lopen tunen. Vicky een Opel Corsa en Jeremy een Rover V6 maar die had dus geen wegligging maar wel bruut veel PK's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |