Beter in bed? Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef Geitje82 het volgende:
Wie gaat er vanavond het programma Beter in bed kijken?![]()
W0kkEuJJ, d4N G44n w3 3fF3 Fl1nK Zu1pEquote:Op maandag 23 mei 2005 10:58 schreef Blinker het volgende:
[..]
J4, 1k G4 17 JuN1 W3eR T3rUg N44r D3v3nT3rR0R, J3 W3eT T0g.
ik moet morgen met de baas naar Meppel en Apeldoornquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vandaag drukke dag. straks pauze, dan vergadering, dan weer een bespreking en dan notulen uitwerken. en dan is het misschien al tijd.
ik las net dat ik volgende week op afspraak ga met de directeur
dat wil je niet wetenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef Megter het volgende:
Wat zou het record posten op 1 dag zijn?
lekkerquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hmmm druk druk druk dus, koekje erbij?
Een drukke dag, die begint met pauze...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
vandaag drukke dag. straks pauze, dan vergadering, dan weer een bespreking en dan notulen uitwerken. en dan is het misschien al tijd.
ik las net dat ik volgende week op afspraak ga met de directeur
TIquote:Op maandag 23 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik niet. temptation island en dan lekker slapen![]()
quote:1.200 CityRovers, en niemand wil ze hebben…
In de haven van het Engelse Bristol ligt een boot met 1.200 CityRovers. Probleem is dat niemand ze wil hebben…
De 1.200 CityRovers staan op een boot in Portbury Docks in Bristol. De auto´s zijn afkomstig uit India, daar worden ze bij Tata gebouwd. De bestelling van de CityRovers is gedaan door het inmiddels failliete MG Rover.
MG Rover heeft geen belang meer bij de auto´s; ze hebben niet meer de mogelijkheid ze te verkopen. Het overslagbedrijf Walon zit er inmiddels mee in z´n maag. “De auto´s de verantwoordelijkheid van de haven. Wij accepteren ze niet,” aldus een woordvoerder van het bedrijf
vind ej dat leuk? waarschijnlijk moet ik er eerst in mijn eentje naar toe rijden en dan gaat hij daarna het gesprek leiden en ik notulerenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik moet morgen met de baas naar Meppel en Apeldoorn![]()
nou heb niet zo'n zin in. maar gaan er gezellig dagje van makenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vind ej dat leuk? waarschijnlijk moet ik er eerst in mijn eentje naar toe rijden en dan gaat hij daarna het gesprek leiden en ik notuleren
Aha, misschien is het wel nuttig voor sommige mensen hier.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:07 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Nieuw programma, zag gister voorstukje
daar leer je van meissiequote:Op maandag 23 mei 2005 11:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vind ej dat leuk? waarschijnlijk moet ik er eerst in mijn eentje naar toe rijden en dan gaat hij daarna het gesprek leiden en ik notuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |