Doe mij maar toch maar liever de buurvrouwquote:Op maandag 23 mei 2005 11:23 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ga jij maar zon leuk engels hoertje zoeken.. dat lukt je zelfs nog niet![]()
![]()
Whaha meneer heeft ook 1 keer gescoort hoor.. nou jah scoren kan je et nog niet eens noemenquote:Op maandag 23 mei 2005 11:23 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ga jij maar zon leuk engels hoertje zoeken.. dat lukt je zelfs nog niet![]()
![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:24 schreef Blinker het volgende:
[..]
Doe mij maar toch maar liever de buurvrouw
Absoluut! Daarom nodig ik iedereen uit om naar Murphy's in Deventer te komen en gaan we lekker met z'n allen genieten van het Happy Hourquote:
nou eehmz, jah wie mogen wij eigenlijk wel... ff denken hoor, roep over 30min maarquote:
Jij wel danquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha meneer heeft ook 1 keer gescoort hoor.. nou jah scoren kan je et nog niet eens noemen![]()
en zo is het maar netquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee, niet iederen kan weten dat jij hier al vanaf 2000 rondloopt![]()
Je bent wel newbie geweestquote:
Had z'n moeder kunnen zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha meneer heeft ook 1 keer gescoort hoor.. nou jah scoren kan je et nog niet eens noemen![]()
ik geloof er niets van, bewijzen wil ik zien!quote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Hee, niet iederen kan weten dat jij hier al vanaf 2000 rondloopt![]()
Over schraal gesproken.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:25 schreef Woldo het volgende:
[..]
door die grote neger achter je waar jij nu momenteel krom voor staatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |