En ook vergelijkbaar met die Clinton Death List die enkele jaren geleden de ronde deed:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
je verwees eerder naar de auteur van crossing the rubiicon (michael ruppert). in dat boek doet hij ook de uitspraak dat democratische politici vaker tgv een vliegtuigongeval overlijden dan republiekeinen. nu kan dat best zijn, maar zonder meer gegevens vind ik dat een onbetrouwbare uitspraak. misschien vliegen democraten wel meer, of vliegen ze vaker met een type vliegtuig dat vaker neerstort.
je moet meer gegevens hebben om conclusies te trekken.
die lijst met leraren is wel aardig, beetje wat ik bedoelde met mijn fiat-voorbeeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:40 schreef gorgg het volgende:
http://www.911myths.com/html/teacher_deaths.html
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
er zitten ook vrij veel verkeersongelukken tussen, en die zijn op zichzelf ook niet bijzonder.
Nee dus, er was dus wél een berekening gemaakt hierover en daar kwam iets heel verontrustends uit, dat het dus statistisch gezien onwaarschijnlijk was dat er zoveel topgeleerde opeens het loodje legde. Maar die is dus niet meer te vindenquote:dat zou pas bijzonder worden als ze vaker komen te overlijden dan statistisch te verwachten is, maar daarvoor zijn er onvoldoende gegevens (om dat te bepalen)
Inderdaad, zonder alle gegevens blijft het gewoon gissen, simpel zat, daarom vind ik het ook zo jammer dat die berekening niet meer te vinden is die uitwees dat die geleerde relatief te vaak dood gingen aan wat dan ook.quote:je verwees eerder naar de auteur van crossing the rubiicon (michael ruppert). in dat boek doet hij ook de uitspraak dat democratische politici vaker tgv een vliegtuigongeval overlijden dan republiekeinen. nu kan dat best zijn, maar zonder meer gegevens vind ik dat een onbetrouwbare uitspraak. misschien vliegen democraten wel meer, of vliegen ze vaker met een type vliegtuig dat vaker neerstort.
je moet meer gegevens hebben om conclusies te trekken.
ook staan in de op nogal wat uitspraken als "alleged stroke", zonder erbij te vermelden wat en waarom die alleged zou zijn.
ik zag ook een voorbeeld van iemand die op 62-jarige leeftijd overleed met als doodsoorzaak hartsfalen. tja, dat gebeurt nu eenmaal. is mijn vader ook overkomen.
ik wil toch wel die berekening zien voordat ik het geloof.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef jogy het volgende:
Nee dus, er was dus wél een berekening gemaakt hierover en daar kwam iets heel verontrustends uit, dat het dus statistisch gezien onwaarschijnlijk was dat er zoveel topgeleerde opeens het loodje legde. Maar die is dus niet meer te vinden. Dus kan het ook niet bekeken worden door iedereen om het te onderzoeken of het hele zooitje wel klopt
.
[..]
Inderdaad, zonder alle gegevens blijft het gewoon gissen, simpel zat, daarom vind ik het ook zo jammer dat die berekening niet meer te vinden is die uitwees dat die geleerde relatief te vaak dood gingen aan wat dan ook.
quote:Let's say 100,000 people, then (and that’s a low estimate). Chance of some of them dying in a particular year? Death rate = 177.8 per 100,000 population in the US, 1996, for 25-44 year olds (www.disastercenter.com/cdc), so that's 177 deaths from people linked to microbiology, each and every year.
If we start factoring in the 45-64 year-olds then this rises dramatically (their death rate was 708 per 100,000). We could be closer to 500 deaths a year of people who, at some time in their life were linked to microbiology, almost 10 a week.
Daarom vind ik het ook zo jammer dat ik hem niet kan vinden dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ik wil toch wel die berekening zien voordat ik het geloof.
Ik zal even kijken ja.quote:hed je ook die linkjes van gorgg gezien? daar staat namelijk een bereking in dat het niet meer dan relatief is.
[..]
Kijk, dat is mooi.quote:We’d say there are far more than three million people across the world who’d fall into this group, but even if we’re more selective and get this down to one nineteenth of the teacher population (about 158,000 people) the observed results still wouldn't be significant. It just doesn't look like there's anything happening here at all.
quote:Two French biochemical students, Laurent Bonomo and Gabriel Ferez, were murdered by Israeli Mossad-British intelligence assassination teams on June 29, 2008. Both Bonomo and Ferez were studying at the prestigious London Imperial College researching the origins of bird flu and the link to the alleged vaccines.
The murders were first revealed by France’s Directorate for Internal Security, not by Britain’s Scotland Yard, making it likely that the students were French intelligence officers. London police arrested Daniel Sonnex, 23, and Nigel Edward Farmer in the killings.
A joint French-U.S. Intelligence anti-terrorist task force in Paris, headed by former Secretary of State Colin Powell and former head of French intelligence Jean Crout�, for years has monitored the activity of the Israeli mercenaries. The patriotic American-French team has allegedly prevented various scripted terrorist attacks, i.e. false flags, on both the United States and Europe, with the planning of the attacks actually originating inside the compromised intelligence agencies of the United States, the United Kingdom, Israel and Germany, according to task force sources.
The two researchers had discovered that the alleged bird flu vaccine, H-7, which was designed to neutralize and stop the H5N1 avian flu virus, had been spliced using DNA to actually create a vaccine and an illness producing virus at the same time. The French students had also discovered that the bird flu vaccine, i.e. a virus, had links to U.S., British and Israeli laboratories associated with the noted Mossad agent, Dr. Philip M. Zackerie.
Israeli microbiologist Zackerie, known as “Dr. Zack,” worked for the U.S. bio-weapons lab at Ft. Detrick, Md., where he was photographed handling the strain of anthrax used in the post 9-11 attack according to published reports. He was a consultant at the FBI linked company Gilead Sciences Inc. of Boulder, Colo. Gilead Sciences has been linked to the 9-11 anthrax strain and to the bird flu vaccine.
The two French students, who had their apartment broken into one week before their brutal assassination, also had their lap-top computer stolen and their apartment fire-bombed.
True, het is niet bepaald 'breaking' maar wel een interessant stuk iigquote:Op maandag 29 juni 2009 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dat is een bericht van een jaar geleden
Ik heb me laten vertellen dat bijna iedereen die betrokken was bij het V2 project van Nazi-duitsland overleden is. Het LIJKT alsof ze allemaal aan een natuurlijke dood gestorven zijn...maar ondertussen....quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef merlin693 het volgende:
veel mensen die aan het Antrax onderzoek (in de US )werkte hebben zelfmoord gepleegd of omgekomen in "ongelukkken"
Het blijft zwaar toevallig maar bewijzen dat word moelijk he...
Dat lijkt me ook 64 jaar na datoquote:Op maandag 29 juni 2009 13:01 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat bijna iedereen die betrokken was bij het V2 project van Nazi-duitsland overleden is. Het LIJKT alsof ze allemaal aan een natuurlijke dood gestorven zijn...maar ondertussen....
Dat is wat de NWO je wil LATEN denken!!! WEES KRITISCH!!quote:
Als je een vooraanstaand wetenschapper bent wel. Als je doet wat 1000-en voor jou hebben gedaan omdat je nog 'leert' dan niet.quote:
Het verhaal hier zit toch net iets anders in elkaar. Die Sonnex (23 jaar) is een bekende crimineel, die eigenlijk in de gevangenis had moeten zitten (voor een steekpartij en verschillende berovingen) toen de moord gepleegd werd. Wel vreemd dat een Mossad-agent van 23 kennelijk al allerlei misdaden op zijn naam heeft, klinkt niet echt logisch voor een Mossad-agent. Als 'ie eigenlijk mensen moet uitschakelen, moet je niet eerst allerlei andere misdaden gaan plegen. Oftewel: waarop baseert je bron dat het een mossad-agent is?quote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef jogy het volgende:
Even een doodsschop naar boven.
http://www.americanfreepr(...)ts_murdered_149.html
[..]
Hij zat dus al sinds zijn 18e in de gevangenis. Is 'ie dan voor die tijd gerecruteerd, of heeft de Mossad 'm in de gevangenis gerecruteerd of net daarvoor?quote:Sonnex had been released from prison four months before the murders after serving five years of an eight-year sentence for a stabbing and four violent robberies
En de daders waren ook nog drugsverslaafden.quote:The burglary netted Sonnex and Farmer just £360 and a couple of PlayStation games, barely enough for two days' supplies of drugs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |