" Een verpleger wordt gearresteerd wegens het ververkrachten en bezwangeren van een comapatiënte "
Ik gok 37 onverwachte verhaalwendingen!
Vara moet eens ophouden Law & Order als vulserie te gebruiken maar gewoon elke week uitzenden!
quote:Ik dacht dat nu de laatste serie werd uitgezonden
Op zaterdag 22 juni 2002 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Mochten er nog lurkers zijn, zometeen dus weer op ned 3
quote:
zaterdag 17 mei 2003 om 22.50 uur Nederland 3Serie 9 - aflevering 9 - True North
Een vrouw wiens echtgenoot en diens dochter zijn vermoord, wordt bebloed aangetroffen in een restaurant. Tijdens het onderzoek blijkt de vrouw zich anders voor te doen dan ze in werkelijkheid is.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgende week zaterdag beginnen ze weer bij de Vara!
[..]
Die had ik anders vast gemist
quote:Graag gedaan
Op zaterdag 10 mei 2003 19:08 schreef Maerycke het volgende:
Feest!!!!! Ik vind dat een geweldige serie, dank je wel voor het melden
quote:Eerst nog om 10.00 CSI
Op zaterdag 17 mei 2003 20:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Nog drie uur!
Smullen vanavond !
Vandaag weer een briljant verhaal. Neurotische vader laat gezin alles precies doen zoals hij het wil. Moeder scheid, vader ontvoerd de kinderen.
15 jaar later spreekt een vriendin van de moeder hem eropaan, hij vermoord haar en de twee kinderen zijn zo bang voor hun vader dat ze zelfs voor de moord op willen draaien.
quote:tjezus wat een enge mensen op die foto..
Op zaterdag 10 januari 2004 19:03 schreef California het volgende:
Vanavond is de tweede Law & Order spinoff, Law & Order: Criminal Intent (de tweede aflevering, was het vorige week ook al?).
Op Net 5, 23:00 - 23:55.
Cast: Vincent D'Onofrio, Kathryn Erbe, Courtney B. Vance.
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 19:43 schreef mbn het volgende:[..]
tjezus wat een enge mensen op die foto..
Heb het vorige week gemist. Wist dat het twee avonden achter elkaar was, maar dacht dat het zondag en maandag was.
Zo beter ? Ik vind D'Onofrio een fantastisch acteur, ben benieuwd hoe 'ie 't hier doet.
En op welke dagen het nou komt snap ik nog niet helemaal, maar ik had tot gisteren geen aankondiging gezien, dus ze pakken het niet erg slim aan. Over een half uurtje dus.
quote:Op zaterdag dus Law & Order: Criminal Intent rond elf uur.
Op zaterdag 10 januari 2004 22:32 schreef California het volgende:
En op welke dagen het nou komt snap ik nog niet helemaal, maar ik had tot gisteren geen aankondiging gezien, dus ze pakken het niet erg slim aan. Over een half uurtje dus.
Vonde aflevering gisteren niet fantastisch. Mistte een beetje de samenwerking tussen opsoring en de juridische afhandeling, wat law and order juist altijd zo leuk maakt. Nu leek het een gewone detective serie.
quote:Inderdaad, en de relatie tussen de twee inspecteurs deed me vooral denken aan CSI. Dus weinig origineels te vinden... Maar goed, het kan nog beter worden, is pas de tweede aflevering.
Op zondag 11 januari 2004 10:20 schreef mbn het volgende:
Vonde aflevering gisteren niet fantastisch. Mistte een beetje de samenwerking tussen opsoring en de juridische afhandeling, wat law and order juist altijd zo leuk maakt. Nu leek het een gewone detective serie.
Godsamme, wat is die Sam Waterston toch een goede acteur, echt de perfect vent om ADA te spelen
De enige echte originele Law & Order start vanavond weer op Ned. 3. Met inderdaad de briljante Sam Waterston.quote:Op donderdag 15 januari 2004 21:16 schreef axis303 het volgende:
In de zomer komt de originele Law & Order weer op TV, dus niet de spin-off's.
Godsamme, wat is die Sam Waterston toch een goede acteur, echt de perfect vent om ADA te spelen
Ik ben grote L&O fan, echt super dat het nu 3x per week komt!quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:56 schreef Drimzef het volgende:
Gaat zo weer beginnen!
Je bent 1 van de weinigen die op zondag iets post hierover.. of maandag.. ik neem aan dat je het dus hebt over Special Victims Unit.. dat vind ik namelijk een heel goede serie.. maar naar mijn idee zijn er zoveel law&orders..quote:Op zondag 16 mei 2004 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
Kut! Ik heb 'm gemist!.
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:05 schreef furanku het volgende:
[..]
Je bent 1 van de weinigen die op zondag iets post hierover.. of maandag.. ik neem aan dat je het dus hebt over Special Victims Unit.. dat vind ik namelijk een heel goede serie.. maar naar mijn idee zijn er zoveel law&orders..
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 14:22 schreef Great_Expectations het volgende:
De enige echte originele Law & Order start vanavond weer op Ned. 3. Met inderdaad de briljante Sam Waterston..
*boe roep naar alle Net5 spin-offs*
quote:Op maandag 17 mei 2004 10:08 schreef milagro het volgende:
Law & Order
Law & Order Special Victims Unit
Law & Order Criminal Intent
Wat een held die man, evenals Sam Waterstonquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:13 schreef milagro het volgende:
Vincent D'Onofrio
[afbeelding]
diepe zucht .....
Een beetje op je teentjes getrapt?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:27 schreef calvobbes het volgende:
Law & Order: Special Victims Unit (L&O: SVU)...
SVU heeft een apart topic
svp dit topic niet vervuilen met gepraat over dit ondermaats slap aftreksel wat het bij lange na niet haalt bij het origineel
Of ik ga posts wissen
Same here.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:39 schreef Juweel het volgende:
Sjit... na geen Law & Order meer op de zaterdagavond (VARA) nu ook geen Criminal Intent meer op dinsdagavond....ik zal het missen!
Afgelopen zondag was aflevering 15 van seizoen 4. Komende zondag zou danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:07 schreef blablasjit het volgende:
Weet iemand bij welk seizoen en aflevering we zijn bij SVU op Net 5?
a very big thanQ for cora4033!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:12 schreef cora4033 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was aflevering 15 van seizoen 4. Komende zondag zou dan
"tortured" op het programma moeten staan.
quote:Ster uit Law & Order overleden
LOS ANGELES - Een van de sterren uit de populaire Amerikaanse tv-serie Law & Order, Jerry Orbach, is dinsdag op 69-jarige leeftijd overleden. Dat berichtten Amerikaanse media woensdag. Orbach leed aan prostaatkanker.
![]()
De geboren Newyorker speelde twaalf seizoenen lang de rol van detective Lennie Briscoe in de serie. Hij was ook vele malen op Broadway te zien, onder meer in de producties Chicago, 42nd Street en Promises Promises, waarvoor hij een Tony Award kreeg. Hij speelde ook mee in de bioscoopfilms Dirty Dancing, Prince of the City en Crime and Misdemeanors.
Correct, dat zijn de enige op tv op het moment. De originele Law & Order komt meestal in het zomerseizoen op Nederland 3.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:04 schreef Tuaatha het volgende:
Op welke dagen komt ut nou allemaal? Ik bedoel... dinsdag's komt op net5 law&order:CI en zondag's op net5 Law&order:SVU. Iemand nog meer dagen waarop ut komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |