Oeps dat is idd heel veel werkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:39 schreef Oblivion het volgende:
En Martijn dan nog, als ik er iemand voor zou vinden, dat kost bakken met geld.
Vloer moet dan met de hand glad geschuurd worden...![]()
Ik ga deze week mijn parket (berken) schuren en lakken. Op advies van een houten vloeren leverancier wordt het opgeschuurd met een roterende schuurmachnine (dus licht) en daarna 2x lakken met ouderwetse Glitsa (dus met oplosmiddel). Op de Glitsa verpakking staat dat tussen de lagen door licht moet worden opgeschuurd. Kan iemand mij vertellen of dit nodig is?quote:Op zondag 29 mei 2005 18:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij hebben het vier jaar geleden zelf gedaan en waren voor alle materialen (dus huur machine, schuurpapier, lak -drie lagen Glitsa-, kwasten, etc.) 1000 euro kwijt voor 60 vierkante meter. De lak die we hebben gekozen was dan ook wel erg duur. Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er weer als nieuw uit
Ja, dan houdt de lak beter. Mijn vriendje heeft het destijds ook met ouderwetse glitsa gedaanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:31 schreef CapellaCat het volgende:
Op de Glitsa verpakking staat dat tussen de lagen door licht moet worden opgeschuurd. Kan iemand mij vertellen of dit nodig is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |